Здравейте приятели и колеги,Значи, откакто съм си купил колата, тя ми гори масло. И реших да пробвам да и сложа по-гъсто масло да видя дали ще гори, но проблема си стои. Дайте някакви идеи откакво може да ми гори масло.Благодаря на отзовалите се ?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
[Fiat Punto S] Колата ми гори масло !
Collapse
X
-
Re: [Fiat Punto S] Колата ми гори масло !
MuKCePa написа:Здравейте приятели и колеги,Значи, откакто съм си купил колата, тя ми гори масло. И реших да пробвам да и сложа по-гъсто масло да видя дали ще гори, но проблема си стои. Дайте някакви идеи откакво може да ми гори масло.Благодаря на отзовалите се ?!>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
ivel написа:пак с некомпетентни мнения се захващам.1,1и 1,2 не горят масло освен ако не са им изпечени хубаво гумичките на клапаните.иначе сегментите държат.това да не е опел.Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.
Коментар
-
ivel написа:пак с некомпетентни мнения се захващам.1,1и 1,2 не горят масло освен ако не са им изпечени хубаво гумичките на клапаните.иначе сегментите държат.това да не е опел.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
ivel написа:пичове , на такова пунто му правих ремонт,защото гореше 6 литра на 10000км.вървеше като снаряд и не пушеше.оказа се че почти няма гумички.след ремонт на главата и смяна на сегмент(така или иначе бяха извадени) мотора не пипаше въобще масло.punto HGT
Коментар
-
ivel написа:пичове , на такова пунто му правих ремонт,защото гореше 6 литра на 10000км.вървеше като снаряд и не пушеше.оказа се че почти няма гумички.след ремонт на главата и смяна на сегмент(така или иначе бяха извадени) мотора не пипаше въобще масло.punto HGT
Коментар
-
Ако стигнеш да сменяш сегменти задължително гумички, то хората първо пробват с гумичките и ако няма подобрение, то вече отиваш на сегменти, при положение, че нямаш никакви други явни течове и омаслявания по мотора.Прави се замерване на цилиндрите за да се види дали са станали на елипси, преди това нищо не може да се каже.Аз съм на принципа като тръгне да се скапва мотора, всичко се сваля, гледа се и което не е в час се сменя с ново и след това събираш и си спокоен, че ще го караш тоя мотор много километри, а минаването на много километри зависи много от правилната поддръжка и навременно сменяване на консумативите, които са задължителни след изминаването на определен интервал от километри, това ако се спазваше и от италянците, на които в момента караме колите щяхме да пеем и да не се занимаваме с такива ремонтиpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар