Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

[Fiat Punto S] Колата ми гори масло !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    [Fiat Punto S] Колата ми гори масло !

    Здравейте приятели и колеги,Значи, откакто съм си купил колата, тя ми гори масло. И реших да пробвам да и сложа по-гъсто масло да видя дали ще гори, но проблема си стои. Дайте някакви идеи откакво може да ми гори масло.Благодаря на отзовалите се ?!

    #2
    Колко масло гори ? ,проверено ли е тече ли ? и какво масло се слага ? пуши ли синьо ?
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Re: [Fiat Punto S] Колата ми гори масло !

      MuKCePa написа:
      Здравейте приятели и колеги,Значи, откакто съм си купил колата, тя ми гори масло. И реших да пробвам да и сложа по-гъсто масло да видя дали ще гори, но проблема си стои. Дайте някакви идеи откакво може да ми гори масло.Благодаря на отзовалите се ?!
      А добар ден рядко са 1.1 дето да не горят. Ми бъркаш са около 500 лева(части+труд) за нови събирателни сегменти и гумички на клапаните , и нови гарнитури включително тая на капака на главата. Предимно хвърля и от нея ,место да го гори и мотора е омазан в масло дори се отича и капе от картера .Или като мен наливаш доливаш и следиш си маслото и тва е ... Са ше пробвам с 5в40 ама то си знам че са гумички на клапаните и някой друг сегмент ... При мен пуши при старта ако не е палена примерно 1-2 дена и като запаля на газ и изкарва един син пушак и после 2-3 яки "Жопки" бооооооооооооооооооу бооооу и се оправя :D . Тва е от гумичките на клапаните от отекло се масло в цилиндрите от клапаните ... има няма 1 литар/1000 км масло и сегменти има в играта ама няма пари за играта
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        пак с некомпетентни мнения се захващам.1,1и 1,2 не горят масло освен ако не са им изпечени хубаво гумичките на клапаните.иначе сегментите държат.това да не е опел.

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          пак с некомпетентни мнения се захващам.1,1и 1,2 не горят масло освен ако не са им изпечени хубаво гумичките на клапаните.иначе сегментите държат.това да не е опел.
          точно и на място.
          Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            пак с некомпетентни мнения се захващам.1,1и 1,2 не горят масло освен ако не са им изпечени хубаво гумичките на клапаните.иначе сегментите държат.това да не е опел.
            1 литар на 1000 км ? Как ти се струва ? Дали е само от гумички ?
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Ами защо да не е от гумички само? При мен 1л/800-900км. смених гумичките на място даже и разхода спадна до 100-150 грама на 1000км.
              EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
              Fiat Punto 1.2 16v Sporting

              Коментар


                #8
                пичове , на такова пунто му правих ремонт,защото гореше 6 литра на 10000км.вървеше като снаряд и не пушеше.оказа се че почти няма гумички.след ремонт на главата и смяна на сегмент(така или иначе бяха извадени) мотора не пипаше въобще масло.

                Коментар


                  #9
                  ivel написа:
                  пичове , на такова пунто му правих ремонт,защото гореше 6 литра на 10000км.вървеше като снаряд и не пушеше.оказа се че почти няма гумички.след ремонт на главата и смяна на сегмент(така или иначе бяха извадени) мотора не пипаше въобще масло.
                  Ами то и да искаш няма как повече да харчи масло след като си сменил сегментите и гумичките.
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    пичове , на такова пунто му правих ремонт,защото гореше 6 литра на 10000км.вървеше като снаряд и не пушеше.оказа се че почти няма гумички.след ремонт на главата и смяна на сегмент(така или иначе бяха извадени) мотора не пипаше въобще масло.
                    Ами то и да искаш няма как повече да харчи масло след като си сменил сегментите и гумичките.
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      Е аз какво казвам ?
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        какво казваш ли-казваш че това си е сериен проблем,а то не е така

                        Коментар


                          #13
                          А това правилно ли е само сегменти да се сменят. Нали вътре цилиндрите са станали елипси
                          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                          FIAT Punto sx 75 '94

                          Коментар


                            #14
                            Ако стигнеш да сменяш сегменти задължително гумички, то хората първо пробват с гумичките и ако няма подобрение, то вече отиваш на сегменти, при положение, че нямаш никакви други явни течове и омаслявания по мотора.Прави се замерване на цилиндрите за да се види дали са станали на елипси, преди това нищо не може да се каже.Аз съм на принципа като тръгне да се скапва мотора, всичко се сваля, гледа се и което не е в час се сменя с ново и след това събираш и си спокоен, че ще го караш тоя мотор много километри, а минаването на много километри зависи много от правилната поддръжка и навременно сменяване на консумативите, които са задължителни след изминаването на определен интервал от километри, това ако се спазваше и от италянците, на които в момента караме колите щяхме да пеем и да не се занимаваме с такива ремонти
                            punto HGT

                            Коментар


                              #15
                              цилиндрите са елипси,ама другия път.нали ги меря с вътромер и друго-много рядко можеш да видиш съвременен мотор с износен цилиндър,сиреч блока да е за хонинг

                              Коментар

                              Working...
                              X