Колата е браво 1.6 , проблема е следния- ако не се пали колата 3-4 часа налягането в системата пада и после върти доста докато го вдигне за да запали. Помпата е нова и подозирах,че евентуално проблема е в клапанчето (вградено е) и горивото се връща в резервоара. Сложих за проба външен клапан след помпата,но проблема остава. Хрумва ми някак си през горивния регулатор да губи налягането , друго нищо. Ако предположим ,че няма как да се върне в резервоара заради клапана на помпата и другия външен след нея къде може да ходи тоя бензин?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на налягане в бензиновата система
Collapse
X
-
ivel написа:би трябвало да има възвратен клапан в кошницата на помпата.най-вероятно той не държиФиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Оправи се като смених маркуча между помпата и щуцера на кошницата- беше спукан леко и от там е губело налягането. В повечето случаи ако се налага продължително въртене след престой проблема е във вградения в помпата клапан- там проблема се решава с външен клапан веднага след помпата.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
avent написа:ПРИ ЗАМЪРСЕН ГОРИВЕН ФИЛТЪР СЪЩО ГО ПРАВИ ТОВА НЕЩО. КЛАПАН ПРОДАВАТ В КОСЕР.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар