pi4_s_bravo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16v Скъса ангренажа.... И сега какво ?
Collapse
X
-
След толкова въртене поне лампата на маслото гасне ли ?Има вероятност да не качва масло след ремонта поради малките обороти на коляновия вал.При мен при предната ми кола след ремонт по главата се наложи да ме дръпнат за да развърти с по високи обороти коляновия вал и помпата да качи масло.Вижте пак центровката и компресията.Ако всичко е наред я дръпнете и ще качи масло.
Коментар
-
bobi_bravo написа:За по малко от минута 16 повдигача няма да се напълнят до такава степен че да няма тракане.
Коментар
-
Мерихме компресията... и познайте няма никаква завъртаме двигателя на ръка и кво стааа не може да превърти,прилоша ми Викам си ок главата треа да се сваля пак. Свалих главата и какво да видя ударили само всмукателните (много странно ????) не би ли трябвало и другите да ударят ? А и другото което е 4 от 8 са ударили по сериозно,защо ?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
nedialko- написа:не можах да разбера как е станала тая работа, зацепихме я както си трябва, днес отивам... компресия 0, слагаме петите те вместо на 1 и 4 в ГМТ, ще влязат на 2 и 3 в ГМТ, ако не подпираха клапаните...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
да, всичко е както трябва, стегнато е всичко здраво, не се връща ролката, супер странно е, на ръка я въртях 10 пъти сигурно, нямаше никави проблеми, може клапаните освен да не са отваряли достатъчно заради празните повдигачи да не е опирало ? той колегата сложил валовете от другата глава, да не би пък в корубата да има изпускателен вал, знам ли, изобщо не мога да намеря никаква причина за това което е станалоБрава 1.6
Коментар
-
Не знам колко луфт се получава когато повдигача е празен, но сега ще кажа моето предположение. Повдигачите са били празни и съответно клапаните отварят по малко. При зацепването сте объркали, докато сте я въртели на ръка не е качила масло за да напълни повдигачите и затова не е ударила. след като сте почнали да въртите е напълнила повдигачите, хлабината при клапаните е изчезнала и клапана е почнал да се отваря повече, натам вече знаеш какво се е получило.
Коментар
-
Здравей колега, много странно се е получило зацепването ти... Аз като центровах моята след ремонта (бях потрошил паразитната ролка и намазах всичките входящи клапани) процедирах по следния начин:1. Развих зъбните колела от валовете;2. Сложих фиксаторите на валовете ( няма как да се объркат кой къде е заради формата им по периферията);3. Намерих горна мъртва на 1-ви цилиндър (най-бързо се намира с помощта на "пръчка" в отвора на свещта) и я проверих с индикатор;4. Сложих зъбните колела без да ги затягам и не махам фиксаторите;5. Обтегнах ремъка и след това издърпах фиксаторите (за да не се ползват за контра рамо на затягането) и натегнах зъбните колелаВажно е НИКОГА да не се върти двигателя в обратна посока и въртенето на ръка да става само от шайбата на коляновия вал (пробвал съм по друг начин, шанса да се прескочи зъб е огромен).Относно повдигачите, те са вид "чашка в чашка", пълнят се за броени секунди след стартиране на ДВГ. Важно е да няма мизерия по тях и в леглата им, която да пречи на маслото да навлезе в тях.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар