Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 16v Скъса ангренажа.... И сега какво ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Това, че е въртяла нормално и после е почнала бързо съм го изпуснал, но щом казваш, че е така- то нещата си отиват на изкривени клапани отново. Въртяхте ли на ръка няколко оборота? Обтяжната ролка добре ли е стегната гаиката й и седи ли палчето за обтягане на правилното място?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #92
      pakumba написа:
      Това, че е въртяла нормално и после е почнала бързо съм го изпуснал, но щом казваш, че е така- то нещата си отиват на изкривени клапани отново. Въртяхте ли на ръка няколко оборота? Обтяжната ролка добре ли е стегната гаиката й и седи ли палчето за обтягане на правилното място?
      На тези въпроси колегата собственик ще отговори Yellow_Flash_Colorz_PDT_14

      Коментар


        #93
        Въртяхме я на ръка сигурно 10 оборота , ремъка си седи стегнат,и в момента.Добре ако реша да отворя двигателя за проверка,пак всичко на ново,гарнитури, Шлайф? на ново трябва ли,като се има в предвид че не е работила. Май ще се обадя на Недялко утре да прескочи да сложим петите за проверка.Ако е изместила я засилвам към някой сервиз,хубаво се вкарах с парите,Може ли да ми препоръчате някой сервиз в района на младост със сносни цени да се подготвя все пак.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #94
          pioneer 306c написа:
          Колега помисли малко преди да пишеш.Белега ти на коляновия вал е ГМТ на първи и четвърти цилиндър.Разпределителните валове определят дали запалването ще е на първи или четвърти цилиндър в зависимост от положението на гърбиците. Това го определят петите.
          Грешката е моя, така е. Подвел съм се по това като се върти двигателя с поставен ремък, че правиш два оборота на коляновият вал за да направи един оборот разпределителният.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #95
            cs_aleksandar написа:
            Въртяхме я на ръка сигурно 10 оборота , ремъка си седи стегнат,и в момента.Добре ако реша да отворя двигателя за проверка,пак всичко на ново,гарнитури, Шлайф? на ново трябва ли,като се има в предвид че не е работила. Май ще се обадя на Недялко утре да прескочи да сложим петите за проверка.Ако е изместила я засилвам към някой сервиз,хубаво се вкарах с парите,Може ли да ми препоръчате някой сервиз в района на младост със сносни цени да се подготвя все пак.
            Сервиза е лесен, няма нужда да отваряш двгто за проверка. Трябва ти компресомер и ще си покаже, в сервиз ги надуват с компресора ако е леко чукнат клапана да си покаже. Ако все пак махаш главата по някаква причина, не й трябва шлайф, само нова гарнитура глава. Вижте и там повдигачи както казват колегите, не съм наясно по този въпрос и не мога да кажа какво трябва да се гледа там.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #96
              cs_aleksandar написа:
              Въртяхме я на ръка сигурно 10 оборота , ремъка си седи стегнат,и в момента.Добре ако реша да отворя двигателя за проверка,пак всичко на ново,гарнитури, Шлайф? на ново трябва ли,като се има в предвид че не е работила. Май ще се обадя на Недялко утре да прескочи да сложим петите за проверка.Ако е изместила я засилвам към някой сервиз,хубаво се вкарах с парите,Може ли да ми препоръчате някой сервиз в района на младост със сносни цени да се подготвя все пак.
              Няма нужда от нов шлайф и гарнитура. Все пак не е работила колата.Можете да проверите дали изпускат клапаните без да отваряте главата.Сваляте свеща и докарвате разпределителните валове на такт работа на 1-ви цилиндър и с помоща на компресор надувате през отвора за свеща. И така на всеки цилиндър.Ако изпускат се чува през ауспуха или в смукателните колектори.П.с. Колегата по-горе ме е изпреварил...Повдигачите задължително изпразнени !

              Коментар


                #97
                Говорих с Недялко утре ще дойде да проверим за изместване и ще премериме компресията. Само неразбрах ако отварям пак трябва ли ми нова гарнитура или не?
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #98
                  cs_aleksandar написа:
                  Говорих с Недялко утре ще дойде да проверим за изместване и ще премериме компресията. Само неразбрах ако отварям пак трябва ли ми нова гарнитура или не?
                  Няма нужда слагай си тази

                  Коментар


                    #99
                    според мен няма да стане същата,тя е приплескана вече, ще излезе една част залепнала за главата, една за блока, а и де да знам, на мен ми се струва, че ще имаш проблем после ако не я смениш. Все пак нямам конкретен опит с една гарнитура, слагана 2 пъти /на глава/
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      няма как да са ударени клапаните... поне когато аз му я зацепих, я развъртях 10 пъти поне, за преди това не знам.... ще видим утре най-вероятно, ще мернем компресията и ще си покаже
                      Брава 1.6

                      Коментар


                        По белезите на маховика ли зацепвахте или с часовник?Ако е по маховика отвий свеща на първи цилиндър и провери дали е в гмт.Аз един път бях завъртял маховика и така се чудех какво става
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          по белега на маховика я зацепих, да проверих дали 1 цилиндър е в ГМТ, в ГМТ си беше, то ако не беше хипотетично щеше да подпре клапан в бутало всички свещи махам аз, по-лесно да се върти
                          Брава 1.6

                          Коментар


                            Ето едно клипче от вчера с последните издихания на акумулатора е умря точно в края на клипчето де,ама звука поне добре се чува. http://www.youtube.com/watch?v=nYNJqZarFEQ
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар


                              На мене ми се чува чаткане като от клапан
                              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                              Коментар


                                И аз мислех да питам какво точно чатка така яко?
                                Фиат Крома 1.9 16v+
                                Фиат Браво 1.6 16v
                                Фиат Мареа 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X