Това, че е въртяла нормално и после е почнала бързо съм го изпуснал, но щом казваш, че е така- то нещата си отиват на изкривени клапани отново. Въртяхте ли на ръка няколко оборота? Обтяжната ролка добре ли е стегната гаиката й и седи ли палчето за обтягане на правилното място?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16v Скъса ангренажа.... И сега какво ?
Collapse
X
-
pakumba написа:Това, че е въртяла нормално и после е почнала бързо съм го изпуснал, но щом казваш, че е така- то нещата си отиват на изкривени клапани отново. Въртяхте ли на ръка няколко оборота? Обтяжната ролка добре ли е стегната гаиката й и седи ли палчето за обтягане на правилното място?
Коментар
-
Въртяхме я на ръка сигурно 10 оборота , ремъка си седи стегнат,и в момента.Добре ако реша да отворя двигателя за проверка,пак всичко на ново,гарнитури, Шлайф? на ново трябва ли,като се има в предвид че не е работила. Май ще се обадя на Недялко утре да прескочи да сложим петите за проверка.Ако е изместила я засилвам към някой сервиз,хубаво се вкарах с парите,Може ли да ми препоръчате някой сервиз в района на младост със сносни цени да се подготвя все пак.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
pioneer 306c написа:Колега помисли малко преди да пишеш.Белега ти на коляновия вал е ГМТ на първи и четвърти цилиндър.Разпределителните валове определят дали запалването ще е на първи или четвърти цилиндър в зависимост от положението на гърбиците. Това го определят петите.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Въртяхме я на ръка сигурно 10 оборота , ремъка си седи стегнат,и в момента.Добре ако реша да отворя двигателя за проверка,пак всичко на ново,гарнитури, Шлайф? на ново трябва ли,като се има в предвид че не е работила. Май ще се обадя на Недялко утре да прескочи да сложим петите за проверка.Ако е изместила я засилвам към някой сервиз,хубаво се вкарах с парите,Може ли да ми препоръчате някой сервиз в района на младост със сносни цени да се подготвя все пак.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Въртяхме я на ръка сигурно 10 оборота , ремъка си седи стегнат,и в момента.Добре ако реша да отворя двигателя за проверка,пак всичко на ново,гарнитури, Шлайф? на ново трябва ли,като се има в предвид че не е работила. Май ще се обадя на Недялко утре да прескочи да сложим петите за проверка.Ако е изместила я засилвам към някой сервиз,хубаво се вкарах с парите,Може ли да ми препоръчате някой сервиз в района на младост със сносни цени да се подготвя все пак.
Коментар
-
според мен няма да стане същата,тя е приплескана вече, ще излезе една част залепнала за главата, една за блока, а и де да знам, на мен ми се струва, че ще имаш проблем после ако не я смениш. Все пак нямам конкретен опит с една гарнитура, слагана 2 пъти /на глава/Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ето едно клипче от вчера с последните издихания на акумулатора е умря точно в края на клипчето де,ама звука поне добре се чува. http://www.youtube.com/watch?v=nYNJqZarFEQКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар