Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 16v Скъса ангренажа.... И сега какво ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Не са се напълнили повдигачите с масло и губи компресия сигурно?

    Коментар


      #77
      Airfan написа:
      Не са се напълнили повдигачите с масло и губи компресия сигурно?
      До сега си играх да я запаля,ама не става 3 пъти ми пръдна в ауспуха и това беше.А колкото до компресията в началото двигателя въртеше по трудно и в един момент започна все по леко и по леко, не като да е без компресия ама мн леко върти.Май ще се налага пак да източвам повдигачите.От къде да си купя такова да си премеря компресията.
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #78
        http://zimber-tools.com/catalog/prod...ls_comЯвно няма компресия заради незатварящ клапан(и) .
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #79
          pi4_s_bravo написа:
          Явно няма компресия заради незатварящ клапан(и) .
          И сега каква е процедурата, да очаквам ли от въртене да се оправи или да свалям валовете и да източвам повдигачи отново
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #80
            От толкова въртене повдигачите би трябвало да са обрали хлабината.Няма как да се губи компресия ако повдигачите не са се напълнили. При празен повдигач по-скоро няма да отваря клапана колкото е необходимо. Проверете пак центровката !!!Най-вече на коляновия вал (щом ползвате дорници за зацепване), свалете на първи или четвърти цилиндър свеща и вижте дали белега на коляновия вал отговаря с ГМТВие паснахте ли клапаните ?Ако сте носили някъде главата то би трябвало след като си я вземете сглобена и пасната да налеете в смукателната и изпускателната част бензин и да видите дали наистина са припаснати както трябва.Леко да протече .... на ново се припасват.

            Коментар


              #81
              отговаря си всичко, зацепена си е както трябва колата
              Брава 1.6

              Коментар


                #82
                Щом е ремонтирана главата и сте зацепили както трябва ангренажа, има искра и има подаване на гориво проблема според мен е или в зацепването или в некачествен ремонт на главата .

                Коментар


                  #83
                  Когато зацепвах ангренажа на семейния опел коляновия и разпределителния вал(един на брой)колата въртеше по същия начин като при теб.Искри,тоци,свещи и т.н беше наред.Накрая се сетих,че не съм превъртял коляновия вал-просто той прави два оборота,а разпределителния един.Запалих след като превъртях един оборот на коляновия вал.П.С.Не съм много запознат с този мотор на браво-то,но споделям какво се случи при мен и евентуално проблема да е същия и при теб...

                  Коментар


                    #84
                    pioneer 306c написа:
                    Вие паснахте ли клапаните ?Ако сте носили някъде главата то би трябвало след като си я вземете сглобена и пасната да налеете в смукателната и изпускателната част бензин и да видите дали наистина са припаснати както трябва.Леко да протече .... на ново се припасват.
                    Първото нещо което направих след като взехме главата беше да я напълня и да проверя клапаните дали изпускат 15 мин. стоя напълнена с кореселин и от никъде не прокапа ама грам.Понеже днес съм на работа няма как да правя нещо но утре преди нощната ще я мъча пак,ако не стане ,пак ще викам nedialko- да слагаме петите и да проверяваме .
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #85
                      Колегата maksi може да се окаже прав. Коляновият вал прави два оборота за един оборот на разпределетилният/те. Два пъти ви съвпада белега на коляновият вал, но единият път 1 и 4 цилиндър са в ДМТ, а не в ГМТ.
                      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                      Коментар


                        #86
                        върти бързо, защото клапаните седят отворени и не прави компресия, това ако върти като миксерче де.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #87
                          ilko-gd написа:
                          Колегата maksi може да се окаже прав. Коляновият вал прави два оборота за един оборот на разпределетилният/те. Два пъти ви съвпада белега на коляновият вал, но единият път 1 и 4 цилиндър са в ДМТ, а не в ГМТ.
                          Колега помисли малко преди да пишеш.Белега ти на коляновия вал е ГМТ на първи и четвърти цилиндър.Разпределителните валове определят дали запалването ще е на първи или четвърти цилиндър в зависимост от положението на гърбиците. Това го определят петите.

                          Коментар


                            #88
                            pakumba написа:
                            върти бързо, защото клапаните седят отворени и не прави компресия, това ако върти като миксерче де.
                            От какво ще седят отворени?От празен повдигач -НЕ

                            Коментар


                              #89
                              pioneer 306c написа:
                              pakumba написа:
                              върти бързо, защото клапаните седят отворени и не прави компресия, това ако върти като миксерче де.
                              От какво ще седят отворени?От празен повдигач -НЕ
                              От грешно зацепен ангренаж или ударени клапани.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #90
                                pakumba написа:
                                pioneer 306c написа:
                                pakumba написа:
                                върти бързо, защото клапаните седят отворени и не прави компресия, това ако върти като миксерче де.
                                От какво ще седят отворени?От празен повдигач -НЕ
                                От грешно зацепен ангренаж или ударени клапани.
                                По-горе им писах но казаха, че всичко е точно.И от това което писа колегата, че в началото е въртяла нормално а после доста по лесно има вероятност пак да е ударила клапани

                                Коментар

                                Working...
                                X