Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 16v Скъса ангренажа.... И сега какво ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Какво свърших днес. Ходих до АХМ-Auto за гарнитура ремък и болтове, Ремък - DAYCO Гарнитура - Cotech пича в магазина ми я препоръча вика мога и по скъпа да ти дам ама тая е по хубава. Главата всеки момент трябва баща ми да я докара ама ще я слагам утре защото съм нощна смяна сега.Купих и камък за гедорето 36 на 3/4 + преход на 1/2 за скромните 16лв здрав изглежда ще се види.За момента всичко е готово утре ще затварям двигателя само дано всичко върви по план. А неделя или понеделник зависи какво се разберем с колегата nedqlko- ще зацепваме и ремъка .П.ПГлавата пристигна 28лв за шлайфа и на нея пише 0.15 ама от сантиметър или от милиметър незнам. Важното е че е шлаифната :D
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #62
      колко разходи си направил за ремонта?
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #63
        alvanovo написа:
        колко разходи си направил за ремонта?
        До тук 230,и се надявам да няма повече.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #64
          cs_aleksandar написа:
          Главата пристигна 28лв за шлайфа и на нея пише 0.15 ама от сантиметър или от милиметър незнам. Важното е че е шлаифната :D
          Ако са ти шлайфали главата с 0.15 от сантиметъра пак ще имаш 16 изкривени клапана
          SEAT Leon Cupra 300
          Triumph Street Triple 765 R

          Коментар


            #65
            ха-ха,естествено че 0,15мм

            Коментар


              #66
              затворих двигателя остава само поставянето на ремъка
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #67
                Бърз въпрос. Би ли имало последствия ако съм затегнал двигателя с 1кг отгоре.По принцип спазих указаниата на гарнитурата в 4 стъпки 20нм+ 90’ + 40 нм + 90’ ама този дето ми помагаше може да я е натегнал още малко щот вика ама тя поема още,незнам обаче дали го е направил,ходих за арианка.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #68
                  Да, би. Може да правиш гарнитура на глава скоро. Тук всички ти казахме да спазваш стриктно каквото е написано за затягането. Пали сега една свещичка да не е изкривена.П.С.килограм е мярка за маса, мерната единица за усилие е Nm.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #69
                    Обадих му се да го питам каза че не е пипал след мен,значи схемата е спазена просто се сетих какво ми каза тои и настръхнах затова реших да попитам.Обаче сега се зароди нов въпрос от любопитство,защо да изкриви главата ако са затягани по описанието просто с едни 10 нм отгоре за последно да речем.
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #70
                      Защото главата е алуминиева, голяма е по площ, и едно пренатягане води до изкривяването и. най-вече защото е голяма по площ, затова и се стяга на стъпки в определена последователност. Заводкси 10-те болта се стягат едновременно.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #71
                        аха светна ми мерси Добре каква е процедурата след зацепването, палиме колата и я оставяме да загрее до перка,след това я гасим и чакаме да истине, и пак паля и мога да си я карам.или? И друго колко време не трябва да я натискам а да я карам по лекичко,или няма такова нещо.
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #72
                          След зацепване първо въртиш на ръка да видиш дали няма да удариш клапан, и ако всичко е ОК - палиш. Ако не си сменявал сегменти или биелни/основни лагери няма нужда от леко каране.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #73
                            Единствената опасност при презатягане е за болтовете, главата не се поврежда. Тунингованите мотори, дето се сглобяват с изцяло метални гарнитури, на колко се стягат? Някога Жигулитата със 130 коня се стягаха на около 18 килограмометра.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #74
                              Такааа.. днес с колегата Nedialko- паснахме ремъка с пети,до тук всичко ок обаче не можах да запаля скъсах я от въртене и не иска и не иска, проверих дали не съм забравил датчика на коляновия вал да закача ама си е закачен почистих му буксата ама пак не пали,датчика на разпределителния и той си е свързан.Извадих да проверя за искри на свещите имат си всички,поглеждам в цилиндрите мокри,прегледах на всякъде 10 пъти всичко съм си сложил където трябва а тя пак не пали.Ако е датчика на КВ не трябва да има искра на свещите нали или се бъркам. Къде да търся възможните причини да не запали.
                              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                              .

                              Коментар


                                #75
                                Имаш ли начин да измериш компресията на цилиндрите?
                                Фиат Крома 1.9 16v+
                                Фиат Браво 1.6 16v
                                Фиат Мареа 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X