Какво свърших днес. Ходих до АХМ-Auto за гарнитура ремък и болтове, Ремък - DAYCO Гарнитура - Cotech пича в магазина ми я препоръча вика мога и по скъпа да ти дам ама тая е по хубава. Главата всеки момент трябва баща ми да я докара ама ще я слагам утре защото съм нощна смяна сега.Купих и камък за гедорето 36 на 3/4 + преход на 1/2 за скромните 16лв здрав изглежда ще се види.За момента всичко е готово утре ще затварям двигателя само дано всичко върви по план. А неделя или понеделник зависи какво се разберем с колегата nedqlko- ще зацепваме и ремъка .П.ПГлавата пристигна 28лв за шлайфа и на нея пише 0.15 ама от сантиметър или от милиметър незнам. Важното е че е шлаифната :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16v Скъса ангренажа.... И сега какво ?
Collapse
X
-
Бърз въпрос. Би ли имало последствия ако съм затегнал двигателя с 1кг отгоре.По принцип спазих указаниата на гарнитурата в 4 стъпки 20нм+ 90’ + 40 нм + 90’ ама този дето ми помагаше може да я е натегнал още малко щот вика ама тя поема още,незнам обаче дали го е направил,ходих за арианка.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Да, би. Може да правиш гарнитура на глава скоро. Тук всички ти казахме да спазваш стриктно каквото е написано за затягането. Пали сега една свещичка да не е изкривена.П.С.килограм е мярка за маса, мерната единица за усилие е Nm."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Обадих му се да го питам каза че не е пипал след мен,значи схемата е спазена просто се сетих какво ми каза тои и настръхнах затова реших да попитам.Обаче сега се зароди нов въпрос от любопитство,защо да изкриви главата ако са затягани по описанието просто с едни 10 нм отгоре за последно да речем.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Защото главата е алуминиева, голяма е по площ, и едно пренатягане води до изкривяването и. най-вече защото е голяма по площ, затова и се стяга на стъпки в определена последователност. Заводкси 10-те болта се стягат едновременно."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
аха светна ми мерси Добре каква е процедурата след зацепването, палиме колата и я оставяме да загрее до перка,след това я гасим и чакаме да истине, и пак паля и мога да си я карам.или? И друго колко време не трябва да я натискам а да я карам по лекичко,или няма такова нещо.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
След зацепване първо въртиш на ръка да видиш дали няма да удариш клапан, и ако всичко е ОК - палиш. Ако не си сменявал сегменти или биелни/основни лагери няма нужда от леко каране."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Единствената опасност при презатягане е за болтовете, главата не се поврежда. Тунингованите мотори, дето се сглобяват с изцяло метални гарнитури, на колко се стягат? Някога Жигулитата със 130 коня се стягаха на около 18 килограмометра.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Такааа.. днес с колегата Nedialko- паснахме ремъка с пети,до тук всичко ок обаче не можах да запаля скъсах я от въртене и не иска и не иска, проверих дали не съм забравил датчика на коляновия вал да закача ама си е закачен почистих му буксата ама пак не пали,датчика на разпределителния и той си е свързан.Извадих да проверя за искри на свещите имат си всички,поглеждам в цилиндрите мокри,прегледах на всякъде 10 пъти всичко съм си сложил където трябва а тя пак не пали.Ако е датчика на КВ не трябва да има искра на свещите нали или се бъркам. Къде да търся възможните причини да не запали.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар