Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 16v Скъса ангренажа.... И сега какво ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега разкажи за този Passat.
    Слънцето все някога ще огрее и кучия гъз ииии тогавааааа....

    Коментар


      #17
      Кажете кой от форума има пети за зацепване да му ги заема все някой има ?
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #18
        Малко си ми далече
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #19
          cs_aleksandar написа:
          Кажете кой от форума има пети за зацепване да му ги заема все някой има ?
          Колега, не се занимавай да презацепваш с нов ремък, ами сваляй главата и я носи на ремонт.1,6/ 16 v винаги има поражения при скъсан ремък !!!

          Коментар


            #20
            pioneer 306c написа:
            Колега, не се занимавай да презацепваш с нов ремък, ами сваляй главата и я носи на ремонт.1,6/ 16 v винаги има поражения при скъсан ремък !!!
            То е ясно аз вече от 4 - ма имам оферта за оборудвана глава цяла за по 150 лв ама нещо ми се виждат множко то цял двигател за 250 лева има. Кво ще кажете вие как ви звучат офертите
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #21
              А тая цяла оборудване глава ремонтирана ли е ??, минала ли е на шлайф ??Според мен по добре си ремонтирай твойта поне ще знаеш, че всичко е пипнато и задължително шлайф, след това и нова гарнитура на главата, тъй и тъй ще се дават пари по-добре го направи като хората за да може да си караш след това без да го мислиш
              punto HGT

              Коментар


                #22
                Имам още една две оферти за глави по евтини от 150 лв. На шлаиф аз ще си я занеса.Колкото до моята все още не е свалена ама най-малко полвината клапани сигурно са ударили (8х10.00лв=80) + водачи още 20 лв + гумички 20лв комплект ( и ми се вие свят с моята заплата) а има вероятност да са ударили и повече клапани някои дори споменаха че при тях са ударили всичките (160лв) само за клапани . кофти тръпка.Моята глава ще я свалям в петък и тогава ще съм по обективен.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #23
                  Наистина най добре ще ти излезе сметката като свалиш главата и видиш пораженията, сега няма смисъл да смяташ кое ще излезе по-ефтино.
                  punto HGT

                  Коментар


                    #24
                    А що не сложиш направо друг двигател, ама неотварян и който можеш да чуеш как работи? То малко да трепеш мухи с автомат, ама като пари може да излезне по-евтино, като качество на ремонта също, но само ако другият двигател е здрав. 1.6 под път и над път и както каза има двигатели за по 250-300лв. целите.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #25
                      Е цял двигател чак няма да сменям занимавка си е... а и не го знам колко ще е читав. В петък свалям главата за да видя реално какво е полжението и какви са пораженията но се опитвам максимално бързо да я върна на пътя. Ако ударените клапани са над 8 взимам друга глава която ще я пратя само на шлайф и да затварям двигателя... Остава само хамалогията със поставянето на ангренажа...все още търся от някой пети на заем и евентуално помощ за поставянето Като болен съм в момента без колата
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #26
                        пич,един клапан ти струва 8лв на магазина,така че си направи главата и недей слуша разни некомпетентни мнения от сорта купи си глава втора употреба.ами нали и на нея и трябва ремонт,да няма да е цвете и тя.поне имаш възможност на твоята да и направиш леглата на клапаните и да и смениш гумичките.иначе аз залагам на 4-6 клапана криви

                        Коментар


                          #27
                          след като ревизирам главата дали ще е мойта или някоя друга ще ми трябва помощ за зацепването на ангренажа,дали има някой който е правил тази процедура да удари едно рамо :/
                          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                          .

                          Коментар


                            #28
                            http://zimber-tools.com/avto-instrum...ts75p.htmlНе са чак толкова скъпи (в сервиз без петите ще ти искат повече пари за работата), пък и после ще ти трябват, а и можеш да услужиш на някой колега от форума срещу скромна сума. Само не си купувай комплекта в кутия който е, дефектен е с 3* на.. изпускателния вал мисля че беше.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #29
                              Без инструмента в твоя случай няма да стане. Ако го имаш, тогава и сам ще се справиш в общи линии. Стига да успееш да лашнеш болта на шайбата на коляновия вал /36 май беше/
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #30
                                Synthy написа:
                                http://zimber-tools.com/avto-instrumenti/instrumenti-za-zacepvane-na-dvigateli/instrumenti-za-zacepvane-na-dvigateli-alfa-romeo-fiat-iveco/komplekt-za-zatcepvane-na-dvigateli-fiat-zimber-tools-zr-36etts75p.htmlНе са чак толкова скъпи (в сервиз без петите ще ти искат повече пари за работата), пък и после ще ти трябват, а и можеш да услужиш на някой колега от форума срещу скромна сума. Само не си купувай комплекта в кутия който е, дефектен е с 3* на.. изпускателния вал мисля че беше.
                                Не, че не може и без индикаторния часовник да мине, става да се излъже, ама комплекта пак далеч не е пълен. Освен това както казах има сериозен проблем с гайката на КВ, защото е бая стегната и особено ако е лепена, както е по правилата, лелеле- там може и да поиска една планка за блокиране на маховика, така е правилно, иначе и съединител и спирачка може да стане, зависи, като цяло без гайковерт е доста кофти.
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X