Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 16v Скъса ангренажа.... И сега какво ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    cs_aleksandar написа:
    Пича дето ми прати главата ми е изпратил и болтовете ама те и моите са си перфектни и аз за първи път чувам при смяна на главата да се сменяват и болтовете.Ако трябва при всяко отваряне на главата да се сменяват болтове ремонта ще излезе златен.Двигателя за тия 220000 по табло никога не е отварян поне така изглежда,въпреки че не се забелязва почти никакво износване на цилиндри и сегменти.Оказа се че водната риза на блока между главата и гарнитурата беше затлачила имаше гадорий и явно водата не е циркулирала както трябва,бях забелязал преди че като достигне оптимална температура колата губеше мощност не много но аз си го усещах.Ходих да търся някъде да я шлайфат главата днес Ходих близо до Пежито в слатина ама не работеха на Орландовци също, а за Хладилника видях в сайта им че днес и утре почиват,и се отказах да търся през седмицата ще ходя.Сега остана само да ходя и да се опитам да махна остатъците от гарнитурата от блока и още такива подготвителни работи. За момента имам 2 въпроса свързани с подготовката. 1-По какъв начин да източа повдигачите,на старото ми 1.4 беше някак си по лесно 2-Какъв номер камък за гедоре ми трябва за да отвия колелата на пистовия ремък от коляновия вал,32 ми е най-големия ама не става :D
    Моят мотор като го отваряхме също нямаше износване на цилиндри и сегменти, а беше като твоя над 200 000 хил.
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    Коментар


      #47
      Изчистих гарнитурата от блока,също и буталата защото имаше доста нагар всичко светна и както бях започнал чистката взех двете части на всмукателния колектор махнах дросела и датчика за температурата на въздуха,и хвърлих колектора във ваната,обилно напръскване с меглио навсякъде и сега е като нов,а каква мизерия падна не е истина.
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #48
        пичове,за пореден път казвам,че не е хубаво некомпетентните да се изказват и то грешно.както някои колеги са потвърдили,болтовете се сменят и струват може би около 20 лв на payen.в противен случай не се знае какво ще стане.първо болта се разтяга и опира в дъното на блока,второ имаме и умора на метала,трето,оня дето кара така колко хил.минава на година и колко ще издържи,четвърто производителя не е по-глупав от вас ,че да даде задължителна смяна и пето-който иска да рискува,като знае как е с ремонта,аз лично не рискувам,хем съм в кухнята,коментарите оставам за вас

        Коментар


          #49
          todorshalev написа:
          едното е бившата ми кола Пунто МК2 1.2 60 коня 8 клапана -счупих ангренажна оптяжна ролка ,разминах се с уплах и нова ролка второто беше Пасата на Тати 1.8 8V G60 165коня скъса ремъка на две никакви поражения бих казал въпрос на късмет
          Точно тия два двигателя не удрят клапани.
          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
          FIAT Punto sx 75 '94

          Коментар


            #50
            cs_aleksandar написа:
            Така часът на истината настъпи...Поръчах направо друга глава свалена преди 5 мин утре трябва да е при мен само ще я пратя на шлаф.
            cs_aleksandar написа:
            katerina paviova написа:
            съжаление колега или си търсиш глава или на части.
            E колежке ти веднага от вратата за ушите... Защо реши че трябва цяла глава да се смени,или просто те сърбяха пръстите и реши да си ги почешеш в клавятурата .
            Не видях къде в темата се извини на колегата/колежката, за това, че веднага ти даде правилния съвет. Това, че голямата част се режат като за световно отдавна ме е отказало/а и предполагам не само мен/ да давам акъл - знайно е, че всеки разбира това, което знае.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #51
              Подкрепям мнениетона колегите по-горе за нови болтове. Заради 20-30лв. не си заслужава риска да счупиш ремонтираният двигател. А ако ще изхождаш от репликата "то тоя ремонт ще излезне златен" - еми ти какво искаш, без пари ли?! Ако е така - изобщо да не беше се захващал да го ремонтираш - хубаво евтино няма. Това, че ти се вижда скъпо не значи, че е правилно да сложиш старите болтове уморени от 15г. работа в режим на опън и със сигурност разтеглени.А, и между другото, за колегите дето казват, че тоя мотор не бил напомпан - баш такъв си е, със степен на сгъстяване 1:10.5 отива към по-напомпаните. Нормално за колите от онези години е 9.5.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #52
                Plastex написа:
                Не видях къде в темата се извини на колегата/колежката, за това, че веднага ти даде правилния съвет. Това, че голямата част се режат като за световно отдавна ме е отказало/а и предполагам не само мен/ да давам акъл - знайно е, че всеки разбира това, което знае.
                Малко след като поста беше публикуван,с колежката водихме лична кореспонденция...във която аз няколко пъти и се извиних и обясних защо съм реагирал така.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #53
                  Няма да имаш проблем със стари болтове. Важно е да стегнеш по процедурата и с еднаква сила навсякъде, т.нар. майстори дори не стягат до точния момент, защото ги е страх д ане скъсат нещо, а и по-важното е да е стегната еднакво, отколкото с някой и друг НМ по-малко.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #54
                    На някои автомобили съм забелязал, че на самата глава на болта пише нютоните, примерно 10,5 и т.н

                    Коментар


                      #55
                      pioneer 306c написа:
                      На някои автомобили съм забелязал, че на самата глава на болта пише нютоните, примерно 10,5 и т.н
                      По скоро пише здравината на болта - 8.8, 10
                      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                      Коментар


                        #56
                        Дали в практикер има вложка (камък) за гедоре 36 да скокна след работа да си купя че ми е на близо.
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #57
                          cs_aleksandar написа:
                          Дали в практикер има вложка (камък) за гедоре 36 да скокна след работа да си купя че ми е на близо.
                          Звънни в Практикер и ги питай http://www.praktiker.bg/praktiker-in...986/index.html
                          punto HGT

                          Коментар


                            #58
                            не
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #59
                              По-скоро в Бриколаж може да има. Избора им от инструменти е по-голям.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                #60
                                Така намерих си камък за гедорето,един приятел ми каза за някакъв магазин в Орландовци забравих му името сега ,изпратих един друг приятел дето работи на близо да ми купи каза,че били ефтинджос мисля утре да го пратя да ми вземе още един за всеки случай.Бащата днес е оставил главата на "Спа център" утре ще мине да ми я прибере,източих и повдигачите за 3 цигари време и хубаво ги окъпах в кореселин.А аз утре понеже съм нощна смяна и имам малко време преди работа ще се поразходя да напазарувам, Гарнитура, Ангренаж, Имам чисто нови ролки така че няма да купувам ще поразпитам и за болтове. А дали се продава уплътнение за термостата, и каква марка ще ми препоръчате за гарнитура и ремък,и от кой магазин да си ги взема.
                                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                                .

                                Коментар

                                Working...
                                X