Колеги имам един въпрос. На новото ФИАТ БРАВО 1.4 16V бензиновия мотор 90 к.с. читав ли е? И другия вариант, който се предлага от "Ауто Италия" 1.4 16V T-JET 120 к.с. пак бензинов мотор освен, че е по - мощен дали е по - читав от първия 90 к.с.? Изобщо между тези двигатели освен мощността и бързината знаете ли как стоят нещата откъм техническа издържливост и евентуални възможни бъдещи повреди?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно новото ФИАТ БРАВО
Collapse
X
-
1,4 мотора е без турбо, което за мен е една предпоставка по-малко за ремонти. нека някой друг колега сподели кога оживяват тея 120 италиански коня, защото ми се струва , че може и мн мн да не се усещат на този малък обем.90 к.с мотора е наследен от Стило и предполагам що се монтирва и в Браво 2 би трябвало да е доказан. За ’’инхалираната’’ версия не мога нищо да кажа.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
-
Alex_RT мерси за обърнатото внимание. Апропо да ти кажа, че при бензиновата гама Фиат Браво от 2011 г. нататък имат и още един бензинов двигател 1.4, който се води не T-JET, а TURBO Multiair 16V, 140 к.с. Явно той е с голямо TURBO в сравнение с това T-JET. А под BRAVO 2 имаш на предвид за този същия модел, за който те питам нали, а не за предстоящ?sigpic
Коментар
-
Имам предвид модела, който е все още в производство от 2007 г насам. При теб сравнението е за двата мотора 1,4 , най-малкия и средния по мощност.В интерес на истината няма да намериш много мнения, най-малкото защото тези коли не са така разпространени все още. Частите са евтини, да не кажа направо , че са супер евтини за толкова нова кола (ангренажен комплект ти около 100лева). Окачването е на база на стило и също е с поносими цени за поддръжка. Търси читав екземпляр, аз купих така бравата беше на 6-7 г и кажи речи 70 000 км само карах.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Пиши едно ЛС. на колегата didobeast.Неговото Браво е ново от магазина,има го от 3 години и е газифицирано. Предполагам ,че ще ти отговори на въпросите.Пред мен е споделял само добри впечатления от автомобила.
Коментар
-
Значи говорих с Дидо. krasio79_bs пред теб може да е споделял само хубави неща за автомобила, обаче колкото и да е неетично на didobeast му се извинявам предварително, обаче ще поместя тук неговия коментар, защото мисля, че ще е по-добе след като го прочетете да изкажете своето мнение по въпроса. Мисля, че ще е от полза и, че ще ми помогните така по-добре, защото в момента от казаното от него съм направо шокиран и незнам какво решение да предприема ето защо:"Ако не те събаря данъка на 1.4 tjet 120к.с., не се замисляй и го отнасяй. Бързата кола може да я караш и бавно., докато бавната не можеш бързо Wink. Много хубав мотор, но не е икономичен. Един от малкото мотори които се комбинират перфектно с газов инжекцион но задължително с OBD букса. Нямал съм грижи с нищо, освен дефектирала скоростна кутия, която смениха по гаранцията. Smile"Първо преди още didobeast да ми отговори проверих данъка и на двата мотора какъв е. На малкия мотор 90 к.с. е 78 лв. На големия мотор с T-JET 120 к.с. е 460 лв. Тук веднага ми се изясни и защо Дидо коментира данъка. Второ мотора може да е много хубав, за който пише T-JET 120 к.с., обаче аз нямам никакви намерения да го комбинирам с какъвто и да било газов инжекцион и с каквато и да била там OBD букса, защото не съм привърженик нито на газови нито на метанови уредби. Карам си го само на бензин и това е. Това, че не бил икономичен не знам как да го коментирам като разхода на гориво и на двата мотора, които сравнявам обикновения 90 к.с. и T-JET 120 к.с. е един и същ. Който не вярва да погледне тук:http://www.fiat.bg/?go=models&p=bravo-techИ трето това, че е имал проблеми с дефектирала скоростна кутия просто тук вече не знам какво да кажа, просто нямам думи. И изобщо дефектиралата скоростна кутия има ли нещо общо с T-JET на двигателя тоест искам да питам възможно ли е от T-JET на двигателя да му е дефектирала скоростната кутия?P.S. emzo ще питам и Sev какво ще каже.sigpic
Коментар
-
това че на Дидо кракът му тежи си е негов проблем тези два мотора, карани по един и същ начин горят едно и същоно е нормално когато разполагаш с по-пъргав мотор, да му се падваш от време на времеиначе не мисля че ще имаш проблеми с турбото, пък и такъв ремонт не е нищо плашещокутията също няма нищо общо, просто лошо съвпадениеотносно данъка - тези цифри са за първите 5 години след това разликата е по-малка
Коментар
-
Мотора е един и същи,разликата е в турбото.Този мотор се монтира на всички коли на ФИАТ:ФИАТ,АЛФА,Ланчия и с турбо според настройките може да бъде:120,150,170,190 коня.За разхода:зависи от стила на каране.При спокойно каране в града без клима -8,5.Изънградско на магистрала с 140км/ч с клима 6,5 - имаш 6-та скорост.Турбото се включва само когато има нужда,инак си караш с 90 кончета.Но ако се наложи да сложиш някой Гоуф на място имаш и 120 или 150 на разположение.Турбо,турбо, ама само с въздух няма как да върви.Колата е много здрава и надеждна-Дидо е единствения със сериозен проблем от форума,ама знаеш ли какъв стил на каране има?Ако не се лъжа вече е сменял накладки и дискове,а колата му е една година по нова от моята.Като цена/качество/параметри като нова и преди 4г. и сега колата няма аналог на бг пазара. :D
Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
Brava1.4SX
Коментар
-
Така като гледам ти е казал все нормални неща.1. Надявам се не очакваш данъка на нов автомобил над 100 коня да е 100лв.То дори на мареята ми данъка е по-голям.2. Разход. Щом 90 и 120 коня са с един разход,кой би избрал по малко мощност? 3. Дидо е щура глава и не го жали от към настъпване.4. Познат смени скоростна кутия на Х5 на 20 000км. 5. Писал ти е позитивни неща и за ГИ . Не си карал явно кола със кадърно монтирана газова.Сигурен съм ,че щом те притеснява разликата в данъка,ще се зарадваш да имаш възможността след време да и сложиш ГИ.
Коментар
-
При това положение ще изчакам тогава да посъберя повечко парички за 1.4 T-JET 16V 120 к.с. бензинов мотор и ще го купя чисто ново Бравото. Обаче ме притеснява само когато дойде този щастлив момент да не се окаже, че вече за България не се предлага понеже производството е към спиране както много често е ставало с марката Фиат у нас. И да се чака да излезе нов напълно обновен модел в С-сегмента като Браво 3 или някакъв нов нечуван досега модел или примерно нов Стило 2, защото тогава цените няма да са същите и може и да изгоря откъмто покупка на чисто нов автомобил. Сега цените са паднали на този модел Браво 2 много за чисто нов от "Ауто Италия" при положение, че модела излезе 2007 г. Само, че цената за напълно обновен модел в С-сегмнта от "Ауто Италия" в сравнение със сегашната ще е направо жестока.sigpic
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар