ivchotr написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светва лампата на инжекциона и колата губи мощност
Collapse
X
-
Ами време е тъкмо да се подготвиш за зимата. Ако искаш източи този стария от пробката на радиатора и надуй после от казанчето, ако не те е гнус с тая кал :D... ще излезе още малко антифриз. Ако не ти свиди, налей някакъв там най-евтиния и го раздери с дестилирана вода, ако не налей от чешмата и покарай там колкото прецениш и пак източи. После налей някой по-хубав антифриз и си долей дестилирана вода .Аз преди време началото на лятото ми прегряваше колата и си мислех, че някъде може да се е запушило и налях препарат за почистване и източих. Е доста ръжда имаше... После подготвих топла вода и както е запалена колата наливах в казанчето и помпата върти и така я изплакнах доста. Проблема не беше от това де... радиаторът ми беше задръстен, но махнах и някои маркучи, а отвътре и те не са цвете кафяви от ръжда... Та ги поизмих и пак ги сложих. Ако ти се занимава давай, като източиш можеш да ги махнеш и тях да ги измиеш и да смениш и някоя скобичка ако ти се види стара . Ако не задължително го смени тоя антифриз, източи го и налей нов само с дестилирана вода, ако не искаш да промиваш. Пак е по-добреAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Може да промиеш охладителната система и направо с маркуча от чешмата (аз преди това бих сложил нещо в системата да разтвори гов@ната вътре). После наливаш 2 пъти чиста дестилирана вода и източваш (за да изкараш колкото може повече от чешмяната), наливаш чист антифриз разреден с дестилирана и караш.За проблема ти с инжекциона.. има ли шанс да закараш колата при майстора, там да повъртиш малко докато се появи проблема и на място да го решите? Ще се загуби време, но пък шанса да хванете проблема е значително по-голям, откокото да караш, да питаш във форума и да налучкваш."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Да, ще сменя и този антифриз по-нататък и ще почистя казанчето. А за инжекциона, работата е там, че до сега 2 пъти става това и то като спра колата в баир за известно време и после я запаля. А когато колата е студена, си работи нормално, дори и в баир. Мен сега ме е страх да я спирам в баир. Ще я закарам тия дни пак на диагностика при един друг майстор, при когото ходих още като я купих, защото ме бяха излъгали, че ламбда сондата ми е за смяна и останах много доволен от него.
Коментар
-
Днес карах колата на още 1 диагностика. Много подробна. Цилиндри, ламбда сонда, датчици работят перфектно. Всичко по колата работи перфектно. Свещите и кабелите не са проблемни също. Няма никакви грешки. Вариантът е, когато колата влезе в такъв режим на работа, да я закарам веднага, за да се види тогава какво става. Днес нарочно бях спрял колата в баир, ама си работеше нормално....
Коментар
-
E, няколко дни всичко с колата беше наред. Спирах я няколко пъти в баир и си палеше без проблем. Тъкмо помислих, че това е било някакво моментно състояние и вече колата е добре и днес още по-зле. Както си карах на 2-ра с 30 и изведнъж волана ми се втвърди. Гледам, всички лампи на таблото светят. Спрях, запалих и потеглих без проблем. Помислих си, че проблемът е в моите шофьорски умения и съм изгасил колата, защото имаше легнали полицаи и понатиснах спирачката. Карах след това още. После се прибрах и пак излязох след 30 мин. Нямаше проблеми. Прибирам се и спирам пред гаража. Оставям колата запалена на свободна и на ръчна, за да отворя вратите на гаража. Отворих ги, тръгнах към колата и си викам "леле тая кола колко тихо работи". Приближавам се до нея и гледам всички лампи пак светят, а тя изгаснала. На какво се дължи това изгасване ей така от нищото ? Дали не е някой скапан датчик ?
Коментар
-
Е, колата работи супер 10-тина дни. Даже ми се наложи да пътувам извън града с нея в тия поройни дъждове ония дни. Карах с голям страх, но колата си работеше перфектно. Нямаше никакви проблеми. Изминах над 200 км и вчера както си карах, пак изгасна. Но като дам на контакт и лампата на инжекциона светва. Гася, пак давам на контакт и пак светва. Чаках 5 мин и пак същото. Но като запалих, лампата на инжекциона изгасна и колата отново заработи добре.Отделно че в момента, в който сипя антифриз до ниво над средата между мин и макс на казанчето и като загрее колата до малко над нормалната си температура на работа или до включване на перка, започва да изхвърля антифриз от капачката, но след като изгася колата. Просто започва да си капе и като отворя капака, виждам, че около капачката е мокро. Това дали е свързано с гаснеенето на колата ? И това с антифриза дали е от капачката или има проблем с охладителната система - запушен маркуч или да смуче въздух от някъде ?
Коментар
-
cs_aleksandar написа:За капачката.... Смени я 3.50 лв е може да и е дошло времето.
Коментар
-
Четох в някакъв форум снощи за Ауди А6 2.4 бензин/газ със същия проблем с изтичане на антифриза. И там бяха посъветвали човека да стисне дебелия маркуч, който излиза от радиатора, когато колата е студена и не е запалена и ако се чува съскане, значи проблемът е в капачката. Е аз днес направих това и се чу съскане от съда с антифриза. Имам 2 маркуча, които влизат в съда с антифриза - един тънък и един по-дебел. Пипах и тях - тънкия е много твърд, а дебелия е по-мек. Не знам това нормално ли е. Но тоя тънкия винаги е бил такъв. И като изгася колата, започва да връща антифриз през него в казанчето. Говоря за маркуча, който е отгоре откъм предното стъкло.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар