Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светва лампата на инжекциона и колата губи мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    uBaHoBB написа:
    Е, колата работи супер 10-тина дни. Даже ми се наложи да пътувам извън града с нея в тия поройни дъждове ония дни. Карах с голям страх, но колата си работеше перфектно. Нямаше никакви проблеми. Изминах над 200 км и вчера както си карах, пак изгасна. Но като дам на контакт и лампата на инжекциона светва. Гася, пак давам на контакт и пак светва. Чаках 5 мин и пак същото. Но като запалих, лампата на инжекциона изгасна и колата отново заработи добре.Отделно че в момента, в който сипя антифриз до ниво над средата между мин и макс на казанчето и като загрее колата до малко над нормалната си температура на работа или до включване на перка, започва да изхвърля антифриз от капачката, но след като изгася колата. Просто започва да си капе и като отворя капака, виждам, че около капачката е мокро. Това дали е свързано с гаснеенето на колата ? И това с антифриза дали е от капачката или има проблем с охладителната система - запушен маркуч или да смуче въздух от някъде ?
    Това, че изхвърля антифриза няма връзка с гасненето на колата. Просто има някъде въздушна възглавница. Обезвъздуши я и си налей антифриз. Дори и без капачка не трябва да изхвърля антифриз. Когато ми течеше радиатора бях я разхлабил капачката и си стоеше там само за свидетел, дори ме беше страх да не я загубя някъде. Когато работи двигателя водната помпа нагнетява въздуха и той се свива, затова и не хвърля докато работи, а когато изгасиш двигателя този въздух се разширява и тогава почва да ти изхвърля антифриза. Някой ще каже, че имаш издухана гарнитура, тогава пък ще вдига нивото и след като избълбука въздуха нагоре антифриза ще потъне, но след малко време пак ще почне да се покачва до следващото "оригване" и така докато ти омръзне да го гледаш.
    FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

    Коментар


      #32
      marmil написа:
      uBaHoBB написа:
      Е, колата работи супер 10-тина дни. Даже ми се наложи да пътувам извън града с нея в тия поройни дъждове ония дни. Карах с голям страх, но колата си работеше перфектно. Нямаше никакви проблеми. Изминах над 200 км и вчера както си карах, пак изгасна. Но като дам на контакт и лампата на инжекциона светва. Гася, пак давам на контакт и пак светва. Чаках 5 мин и пак същото. Но като запалих, лампата на инжекциона изгасна и колата отново заработи добре.Отделно че в момента, в който сипя антифриз до ниво над средата между мин и макс на казанчето и като загрее колата до малко над нормалната си температура на работа или до включване на перка, започва да изхвърля антифриз от капачката, но след като изгася колата. Просто започва да си капе и като отворя капака, виждам, че около капачката е мокро. Това дали е свързано с гаснеенето на колата ? И това с антифриза дали е от капачката или има проблем с охладителната система - запушен маркуч или да смуче въздух от някъде ?
      Това, че изхвърля антифриза няма връзка с гасненето на колата. Просто има някъде въздушна възглавница. Обезвъздуши я и си налей антифриз. Дори и без капачка не трябва да изхвърля антифриз. Когато ми течеше радиатора бях я разхлабил капачката и си стоеше там само за свидетел, дори ме беше страх да не я загубя някъде. Когато работи двигателя водната помпа нагнетява въздуха и той се свива, затова и не хвърля докато работи, а когато изгасиш двигателя този въздух се разширява и тогава почва да ти изхвърля антифриза. Някой ще каже, че имаш издухана гарнитура, тогава пък ще вдига нивото и след като избълбука въздуха нагоре антифриза ще потъне, но след малко време пак ще почне да се покачва до следващото "оригване" и така докато ти омръзне да го гледаш.
      Добре де, колега, вчера пак пътувах извън града. На отиване беше супер и като спрях пак текна антифриз. А на връщане, колата започна да ми придръпва и затриса леко така и започнах да се чудя дали е от колата или от неравности по пътя. И както си карах с 80, колата изгасна. Запалих, продължих и след малко пак. После продължи да придърпва леко и забелях, че ми светва лампата на инжекциона, започва да притриса за секунда и изгасва лампата и колата се оправя. И така до средата на пътя. После се оправи.Та според мен проблемите са 2 - 1 с изхвърлянето на антифриз и 1 с гаснеенето.
      Renault Modus 1.2 16v 2006
      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

      Коментар


        #33
        Така, колеги, говорих с моя майстор и той провери за капачката - 1 бар е. Обаче ми каза, че тая която може да ми намери и изобщо тия които се предлагат на пазара, са на някакви безизвестни фирми и той лично не би си сложил такава на колата. Съветва ме да търся оригинална от ФИАТ. Въпросът ми е някой знае ли къде мога да проверя за цена на тая капачка и евентуално да я поръчам и да ми я пратят по Еконт примерно. Отделно тоя проблем с гаснеенето на колата се засилва. Вчера ми гасня и ми тресе 3-4 пъти в рамките на 10 км градско. Даже ми изгасна на средата на 1 кръстовище. Добре че уцелих момента, да няма коли. Водя я на всички "майстори" в града и никой не се наема да я прави, защото не може да каже какво е. Всеки ме праща на диагностика. Ходих 2 пъти при 2-ма различни души и там не излизат грешки. Двигател и всички датчици работят като по часовник. Хората от диагностиката ми казват, че за да се разбере какво е, трябва да я закарам в момента, в който направи проблема. А аз докато я закарам до там и тя се оправя или пък ми прави проблема в 11 вечерта. Смятам, че не е много удачно да ги търся тогава. Иначе забелязвам, че когато е студена няма проблеми.
        Renault Modus 1.2 16v 2006
        Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

        Коментар


          #34
          Аз получих отговор на въпроса си - защо ми гасне колата. Днес пак започна да работи сякаш на 3 цилиндъра и да свети лампата на инжекциона. Този път майстора, който прави диагностика беше свободен и му я закарах в това състояние. Като я закачихме показа "запалителна бобина 1" т.е. бобината ми е заминала.. Остава да ме мъчи въпроса дали не може да е от кабелите ? И ако е от бобината, чувам че тия, които се продават по магазините са пълни боклуци и май е по-добре да търся някоя от блъсната кола, която се продава на части, защото е блъсната.
          Renault Modus 1.2 16v 2006
          Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

          Коментар


            #35
            Като гледам, сам си пиша в темата, но нека да напиша за развитието на проблема, че може на някой да му е полезна темата.Намерих 1 бобина от 1 приятел. Смених моята и от миналия понеделник до тоя вторник (9 дни) карах с другата бобина. Навъртях 400+ км градско и извън градско без никакви проблеми. Вторник вечерта си сложих моята бобина и до днес съм навъртял 40 км само градско. След като сложих моята бобина, колата на 2-3 пъти започна да не държи обороти и почти да изгасне и се оправя. Но днес започна същата история. Както си карам, изгасва, после паля и светва лампата на инжекциона, оборотите играят и колата се тресе. Не ми изглежда много реално проблема да е от бобината, но май така излиза.
            Renault Modus 1.2 16v 2006
            Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

            Коментар


              #36
              krasimir_77 написа:
              98% бобина имах същия проблем,имам предвит само за работата на 3 цилиндъра при светене на инжекцията,ту се оправя ту пак така.
              Ами казвам аз ама си пишете тука..
              Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

              Коментар


                #37
                krasimir_77 написа:
                krasimir_77 написа:
                98% бобина имах същия проблем,имам предвит само за работата на 3 цилиндъра при светене на инжекцията,ту се оправя ту пак така.
                Ами казвам аз ама си пишете тука..
                Бобина ще е, колега. Няма какво друго да е, макар че всеки ми казва, че ако е от бобината, ще спре да пали веднъж завинаги.
                Renault Modus 1.2 16v 2006
                Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                Коментар


                  #38
                  Така, колеги, купих бобина като моята - Champion от 1 колега от форума. Купих си и капачка за антифриза - 10 лв на 1 бар. И откакто смених бобината и капачката, навъртях 350 безаварийни километра. Колата вече не изгасва сама, не хвърля антифриз. Мисля, че реших проблема.
                  Renault Modus 1.2 16v 2006
                  Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                  Коментар

                  Working...
                  X