Проблема ти е в помпата- има вграден възвратен клапан който предпазва горивото от връщане обратно в резервоара. Имал съм 2 такива помпи и проблема се решава като сложиш след помпата външен клапан- струват до 10-тина лв и вършат работа. По-лошото е че като започнат да не държат клапаните скоро и самата помпа умира- като се покара повечко време в топлото загрява и спира да качва гориво докато не се охлади- после пак така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене Marea 1.6
Collapse
X
-
emo_bg написа:Е, да де, ама като извадя бушона и запали трудно на газ, както ти казваш, какво доказваме ?Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Като обобщя мненията, като проблем номер едно се посочва помпата, номер 2 - емулацията, номер 3 - стъпковото моторче. Еми, започвам ги подред, само не знам къде е тази помпа. Вдигнах седалката - не се вижда. Свалих дясната пластмасова кора до задния мост - там е само филтъра. Резервоара ли се сваля ?
Коментар
-
И все пак, все още мисля: при поставяне "на контакт", помпата тръгва за 3-4 сек. Това е някакво реле за време, което цели тъкмо това - да се напълни бензинопровода чак до рейкатаи да се "уплътни". Ако приемем, че помпата не е както трябва, даваме 2-ри път на контакт. 3-ти път. Би трябвало да е напълнила с гориво. Опитвам да дам 2-3 пъти на контакт, чувам сработването и, но ефектът е същият: запалва след 6-7 секунди въртене. А дебит явно има, защото след като зпали, карам известно време на бензин и върви като самолет. Има нещо, което ми убягва в този проблем.
Коментар
-
emo_bg написа:И все пак, все още мисля: при поставяне "на контакт", помпата тръгва за 3-4 сек. Това е някакво реле за време, което цели тъкмо това - да се напълни бензинопровода чак до рейкатаи да се "уплътни". Ако приемем, че помпата не е както трябва, даваме 2-ри път на контакт. 3-ти път. Би трябвало да е напълнила с гориво. Опитвам да дам 2-3 пъти на контакт, чувам сработването и, но ефектът е същият: запалва след 6-7 секунди въртене. А дебит явно има, защото след като зпали, карам известно време на бензин и върви като самолет. Има нещо, което ми убягва в този проблем.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Незнам пичове мо аз също съм с марея 1.8 16v 97г беше ми изгоряла помпата след като я смемих непалеше.Помпата е нова проверил съм свещи от които смених 2 едната беше счупена а другата с огромен нагар,та има ом нещо на тези фияти дето праи дерт и тва е но стъпковия мотор не играе роля при палене той само държи 1000об на празен ход.Аз лично карах с махната букса около месец разликата е че мо държеше с 100-200 об по малко
Коментар
-
При металния колетор бенз. система е двупроводна т. е. имаш бензинопровод от помпата до рейката и от рейката до резервоара. Налягането в рейката трябва да е 3бара на тихи обороти и 2.8 на високи, това се постига с регулатор(вакумен) на рейката. Има възможност когато се скапе регулатора през вакума му да влиза бензин в колектора, мисля че би довело до подобни симптоми и би се отразило и на газ и на бензин. Иначе при обикновенна агу се слага задължително емулатор на дюзите иначе ще свети чека.Диагностика правил ли си? Фазов датчик също може да е проблема, също така и неправилно зацепен ремък.
Коментар
-
chokicha написа:ТОва дето го казваш, проверил ли си го- реленцето, и че помпата сработва като дадеш на контакт.Щото при този фиат, помпата тръгва със стартера, а това което чуваш , като дадеш на контакт не е помпата, а движението на стъпковото моторче.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар