Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене Marea 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с палене Marea 1.6

    Здравейте,колеги. Първо да се похваля - от две седмици съм горд собственик на Fiat Marea и трябва да си призная, че никога не съм знаел какво представлява италиански автомобил. Изключително съм изненадан и очарован и от комфорта, от возията и от техническото изпълнение. И сега за проблема: още при закупуването ми направи впечатление, че колата пали трудно, някъде около 6-7 секунди трябва да се върти на стартер. Техническо лице, довереник на търговеца каза, че пада обратно горивото и проблема е, че помпата не тръгва на контакт, а чак на стартер. Колата има обикновена АГУ, с автоматично превключване над 2000 оборота и колата се държи еднакво и на двете горива. Аз правих доста експерименти и установих следното: 1.Паленето сутрин и на бензин и на газ е средно трудно - около 4 секунди въртене. 2.Веднъж запалена, ако я загасите пали без проблем втори път. И на бензин и на газ. Но ако не са минали повече от 2 минути. Независимо загряла или студена, това правило е в сила. 3.Ако са минали повече от 2-3 минути след като е загасена, колата пали най-трудно. Както казах 6-7-8 секунди въртене някой път и се държи като задавена, а не като гладна. Пак казвам: експериментите са правени и с 2-те горива, т.е. палене само на бензин и директно палене на газ, чрез бутончето на гърба на автоматичния ключ на BRC АГУ. Някой има ли идея откъде може да идва този проблем ? Благодаря Ви предварително !

    #2
    Здравей колега. Проблема ти е следния помпата не може да ти задържа обратния бензин. И затова като мине повече време от последното ти палене бензина се връща обратно в резервоара и като помъчиш да запалиш започва да пълни системата наново. Изкарай бензиновата помпа и виж да не ти е спукан маркуча. Казвам ти го от личен опит. Успех.
    Фиат Брава 1.6 16V 1996г

    Коментар


      #3
      Благодаря ти, колега коко_77, абсолютно логично е това, което казваш. Само не мога да направя двете логически връзки: 1.Защо сутрин паленето е по-лесно, отколкото 3 мин, след като загася двигателя. 2. Зaщо директното палене на газ също е трудно? Някой палил ли е директно на газ с обикновена АГУ такъв двигател и възможно ли е тук пък инертносста при палене да идва от дългите всмукателни колектори? Пропуснах да кажа, че при монтажа на АГУ е монтиран и т.нар симулатор. Възможно ли е той да се е бъгнал и да бърка нещо работата? Не ми е ясно точно каква е функцията му, затова може би въпроса ми в очите на компетентите изглежда смешен. И последно - дали наистина е добра идея да се пуска помпата да нагнетява при подаване на захранване на запалителната система (т.нар "контакт" ) ?

      Коментар


        #4
        Проверете кога идва тока на свещите
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Първо уточни коя година е колата, съответно с кой колектор. За по-старият мотор е достатъчно да прекъснеш ламбдата. Поставяне на симулатор може да ти прецака адаптацията, ако не е точният. Според мен описваш проблем с адаптацията.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Помпата трябва да тръгне за няколко секунди с включване на контакт.Аз съм с обикновено агу и пласмасов колектор без симулатор на ламбдата.За над 2години имах грешка адаптация 2 пъти ,първия път карах с пръснат колектор и след това ми действие и докарах времена от 9мс ,втория изписа грешка но времената бяха 3 мс и не съм правил адаптация.Паля и карам само на газ .Естествено си има леко последствие,на студен мотор на бензин въртя около 3 секунди и после около 5с леко притриса
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #7
              кола

              А бутончето на гърба на автоматичния ключ на BRC АГУ е задаване на тези 2000 оборота не за палене на газ виж и емулатора за газова там би трябвало да има една закъснителна платка освен релетата да не е настроена виж и самите свещи
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Благодаря на всички за отговорите. Уточнявам: Колата е 1997г, 1.6 16V, 103k.s., метални колектори. Кабели и свещи сменени преди 1000км, защото гърмеше страшно и беше пръснала кутията. Сменена кутия, кабели Bremi, свещи NGK, двуполюсни, като ги дават оригинално за бензин. Оттогава колата работи перфектно - моторът е спокоен на празен ход, изфорсирва се добре, само пропуснах да спомена, че има някакъв глад на бензин, когато започвам да я изпъвам в края на 4000-те хиляди оборота на 2-ра и трета. КАто че ли недостига дебит. Но това е при спортно напъване. Кротко като се кара - всичко е ок. Има резон май да е помпа. Не разбирам въпроса на колегата fuel injekcion, "кога идва токът на свещите". Има се предвид ъгъла на запалване ли ? Последен въпрос: добра идея ли е да поставя допълнителен ключ, който да спира помпата и инжекторите и да поставя двигателя принудително в режим "ГАЗ", да паля и зиме и лете така ? п.с. пропуснах да спомена, че при такова "проблемно" палене, за което търся причината, се усеща миризма на бенин (вероятно необработен) от ауспуха.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  нямаш ли емулатор за дюзите
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Не ми е ясно какъв точно емулатор са слагали. Марея я купих с монтирана уредба. Виждам кутийката, бая сноп кабели влиза.А при запушени дюзи не би ли се държала точно така?

                    Коментар


                      #11
                      Какво общо имат запушените дюзи, че не пали на газ? Разкачи батерията за 15 мин, свали и напръскай с wd40 стъпковият мотор, и виж как ще запали. Не че wd40 е най-доброто, ама върши, работа ако не ти се занимава да го чистиш и смазваш щателно. Първият път е добре да дадеш на контакт, изчакваш минута, връщаш обратно, пак изчакваш минута и тогава палиш.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        Утре сутринта ще направя и този експеримент и ще пиша. Благодаря още веднъж на всички. Дано се оправи по метода на wwalker. Но определено не е помпата - проверено днес.

                        Коментар


                          #13
                          Пробвай следното- извади бушона на бенз. помпа и пробвай да запалиш директно на газ.Ще запали мнооооого трудно, след продължително въртене.Колкото и да ти е странно като няма достатъчно налягане в горивната рейка, трудно пали и на газ--- или помпа или маркуча.
                          Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                          Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                          Коментар


                            #14
                            Налягането в рейката няма нищо общо с паленето на газ
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #15
                              Е, да де, ама като извадя бушона и запали трудно на газ, както ти казваш, какво доказваме ?

                              Коментар

                              Working...
                              X