Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto mk2 1.2 8v работи на 2 цилиндъра от време на време

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto mk2 1.2 8v работи на 2 цилиндъра от време на време

    Имам проблем с punto-тото.Докато карам и колата започва да работи на 2 цилиндъра.Давам и гас и пак така.Като и дам всичката гас се оправя и след малко пак така.Сменил съм свещи,кабели и е слагана на 2 компютъта и нищо не показва.Колата има и газ инжекцион ,но прави така и като е на бензин.Четох в една тема един колега имаше подобен проблем, но при него постоянно и проблема бил в компютъра.Та се чудя дали и при мен няма да е там проблема.Нали компютъра се намира на доселовата клапа заедно с стъпковото моторче и tps потелнциометъра.Също така намерих едни фиат като моя и ми дава доселовата клапа заедно с стъпковото моторче и tps потелнциометъра за 100 лева и се чудя дали да го взимам.????

    #2
    Свети ли чека? Ако свети е от компа! Ако не свети - кабели, свещи...Това с компота им е болното място на тези коли! Иначе като разход и общо като разходи - цялостно, са отлични!

    Коментар


      #3
      Hristo Dimov написа:
      Свети ли чека? Ако свети е от компа! Ако не свети - кабели, свещи...Това с компота им е болното място на тези коли! Иначе като разход и общо като разходи - цялостно, са отлични!
      и при кабели и свещи пак свети.

      Коментар


        #4
        При мен беше абсолютно същия проблем,,,БОБИНА.!!Хем вървеше и после на 2,3 цилиндъра,като ми направеше проблема ми светеше,с времето ставаше все по зле накрая тотално отказа,смених бобината 70лв некаде и пей сърце
        Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

        Коментар


          #5
          кола

          Иди при Христо да сложи една бобина за проба иначе е 40 лв нова. Виж кой цилиндри не работят и смени местата на бобините ако другите не работят значи едната е дала фира .Може само изолацията да е нарушена .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Смених дросела с тпс-са и проблема се почти се оправи.Забравих да спомена че от време на време ми задържаше гъста.Като карам и пусна по инерция колата продължава да си дава гас докато не и приритам гаста и се оправя.Този проблем се оправи.Но таман се зарадвах че колата почна да работи като хората и пак направи същия проблем.Само се след като минах около 30 километра извънградско.Явно сега го прави когато колата загрее хубаво понеже повечето се кара на разстояние 2-5 км.Вече направо се чудя.Остана да барам само бобините и ламбда сонда.Вчера забелязах че буксата на ламбда сондата е омаслена понеже имам лек теч на масло от двигателя.Отворих буксата и с един обезмаслителен спрей хубаво я напръсках отвсякъде.Изчаках да изсъхне и я вкарах.Дано да е бил това проблема ако не е вече ще барам бобините.Някакви други идеи понеже тая кола вече направо ме съсипа.

            Коментар


              #7
              Примен беше така..тръгвам от ВТ за плевен близо до севлиево ми заби,подадох газ и пак си тръгна до там поне 10 пъти ми го направи,толкова и наобратно като беше вече по продължително,в града ставаше все по зле и студен и топъл мотор (забравих,че отначало го правешв на топъл мотор) и като го направеше ми светваше червената индикация(инжекциона),след бобинката се оправи и така си я карат новите собственици и до сега без проблем.Пунтото беше 1.2 I 8v..2001gако има значение.
              Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

              Коментар

              Working...
              X