Здравейте знете ли всмукателен колектор от пунто мк1 1.2 моно дали ще стане на пунто мк2 1.2. 8v пълна инжекция.По точно ме интересува захващането към главата дали е същото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Всмукателен колектор пунто мк2
Collapse
X
-
я раздумай какво си намислилШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Преди време си направих пунтото с делко и карбуратор но то беше 1.2 моно и присаждането на карбуратор беше лесно. но тук не знам какво да го правя това пунто то е мк2 пълна инжекция с пластмасов колектор и с изгорял комп.Не можах да повярвам че този комп не може да се ремонтира бил някакъв хибрид.Пунтото е на мой приятел и иска да го направя като моето с карбуратор. имам делко и карбуратор и бензинова електрическа помпа за карбуратор и газова уредба но с колектора не знам какво да правя.Казаха ми да тъся от fiat palio 1998-99 година те били пълна инжекция но с алуминиев колектор та поне на газ да работи.Ако някой има някаква идея да помага.
Коментар
-
На Пунто мк 1 с пълната инжекция което е 75 коня дали няма да стане. Имал съм за кратко такова и сякаш по спомен дюзите му са монтирани на колектора преди клапаните (както всъщност е нормално), но сякаш дросела стоеше отгоре ,накак като карбуратор , подобно на моноинжекциите и даже филтърната кутия е като на моделите с моноинжекция. Все си мисля , че от такова може да паснат колекторите. Ако пасват към главата и се махне дросела отгоре може и да се сложи карбуратор , а дюзите да си стоят да запушват дупките. Проблема остава в такъв случай с делкото. Мислех си за вариант с запалителна система с две бобини и датчик на коляновия вал. Нещо такова май имаше на Типо -Темпра май беше Диждиплекс. Дано не бъркам. Със сигурност съм виждал така запалителна система на Ланча Тема 2.0 16. Беше с пълна инжекция която е отделна система от запалителната. (колата беше около 91г. модел). Запалването е отделен модул и датчик на коляновия вал и с две двойни бобини. Към модула има маркуче за вакум и толкова. Някои от Самарите също са със такова запалване. Даже на тази Ланча слагахме такива бобини от Самара. Незнам , но колегата да каже докъде е стигнал с проекта. И на мен ми се върти да правя същото на такова Пунто и ще следя темата.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Сетих се да погледна в Аxm-auto.com за каталожните номера на всмукателните тръби. Тъй като точно такъв артикул няма се сетих че има гарнитури за тях. Под този оригинален номер 46757318 излиза гарнитура за всмукателен колектор за Пунто мк1 75 коня, пунто мк2 , Палио и още други , което ми говори , че колекторите ще си пасват. Ако греша поправете ме .не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Остава да измисля нещо за запалителната система. На уното с файер мотора къде се хваща делко. Ако е на разпределителния вал дали няма да може нещо да се измисли да се хване и на пунтото. То зависи дали на вала има процеп за зацепване на делко. На някои от 2.0 16 V моторите има модели с делко има и без. На баща ми Кромата е без делко и знам , че трябва да се смени разпределителния вал за да се сложи делко, но там с колекторите е друга работа.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар