Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем - мокри свещи Fiat Punto 1,2/75 - 95г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем - мокри свещи Fiat Punto 1,2/75 - 95г.

    Имам проблем с Fiat Punto 1,2/75 - 95г. двигател 176А8. има и газова уредба. При палене на студен двигател(сутрин) колата прекъсва сякаш работи на 2-3 цилиндъра и след 20-30сек. спира прекъсването когато е студено времето, а когато е топло времето за по кратко време изчиства. Като подам газ и тя заглъхва и гасне в повечето случаи, но по някога не гасне. След като е топъл двигателя няма никакъв проблем, пали си без никакво прекъсване и всичко си е ОК. Смених комплект свещите преди 6 месеца, поради прекъсване на една от тях. Днес като свалих пак свещите на студен двигател без да е пален, тази на 1-ви и на 4-ти цилиндър бяха мокри нещо като капки по електрода и мокро по гривната-тялото отвън където е резбата, не е бензин не миришешена бензин, а и нямаше сладникъв вкус на антифриз, но пък ми губи охлаждаща течност някъде около 0,500литра на месец и си доливам вода, а иначе в системата има антифриз и преди зимата го мерих, и беше до -30С. Също тези две свещи на 1-ви и 4-ти цилиндър имат жълто-кафеникаво, като ръждясал метал оцветяване на порцелана при електрода на свеща, а останалите две сякаш не са работили като нови са. Също много ми се завиши разхода на гориво. Какъв може да ми е проблема, гарнитура, или някаква остатъчна влага която да става като капки по свеща?

    #2
    кола

    смени местата на бубините и пробвай пак тези с червения нагар са добри
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      смени местата на бубините и пробвай пак тези с червения нагар са добри
      Не съм се изразил правилно, другите две свещи на 2-ри и 3-ти цилиндър са като нови, не че на са работили, порцелана им е така както съм ги сложил- бял, а електродите са и те с някакъв бяло-кафеникав нагар. Според мен проблема ми е в мокренето на свещите на 1-ви и 4-ти цилиндър и докато изсъхнат ми прекъсва.Прекъсването ми го прави на бензин и на газ, като газовата е обикновенна.

      Коментар


        #4
        кола

        Щом има и газова трябва да са малко и бели виж от горе да не тече някъде от гарнитурата на капака на главата и да влиза при свещите
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Щом има и газова трябва да са малко и бели виж от горе да не тече някъде от гарнитурата на капака на главата и да влиза при свещите
          Нямам никъде видим теч отвън, мисля че е гарнитура на главата, но не съм на 100% сигурен

          Коментар


            #6
            добре дошъл в отбора

            Добре дошъл в отбора за смяна ангарнитури Пробвай да изсушиш свещите и да видиш после как е смени и месата на бубините за сега си реших проблема взех джипката и съм пред дилема да правя Пунтото или да го сменям С МК2
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              ключар,мога да ти кажа колко излиза ремонта и по-точно цените на частите.не са много,така че го прави и газ.това си е кола на години и е нормално

              Коментар


                #8
                кола

                Изчистих радятора и довечера ще го сложа иначе колата си върви няма проблм.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: добре дошъл в отбора

                  kluchar написа:
                  Добре дошъл в отбора за смяна ангарнитури Пробвай да изсушиш свещите и да видиш после как е смени и месата на бубините за сега си реших проблема взех джипката и съм пред дилема да правя Пунтото или да го сменям С МК2
                  С подсушаване на свещите всичко е ОК, но не мога всеки ден това да правя Забелязах друго, че като развия капачката на разширителния съд т.е. да няма налягане в системата като изстива двигателя, след това не ми прави проблеми. Възможно ли е да е самата капачка на радиатора да държи по голямо налягане или просто от гарнитурата идва всичко.

                  Коментар


                    #10
                    Това последното дето си го наприсъл хич не е хубаво, нещата замирисват на главобол.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Сутрин като палиш излиза ли бял дим от ауспуха?Като я форсираш на място в разширителния съд има ли балончета?
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #12
                        Re: добре дошъл в отбора

                        bic написа:
                        Забелязах друго, че като развия капачката на разширителния съд т.е. да няма налягане в системата като изстива двигателя, след това не ми прави проблеми. Възможно ли е да е самата капачка на радиатора да държи по голямо налягане или просто от гарнитурата идва всичко.
                        Така хем няма налягане хем се създава вакум като изстива и затова най вероятно няма и вода по свещите.

                        Коментар


                          #13
                          sachma написа:
                          Сутрин като палиш излиза ли бял дим от ауспуха?Като я форсираш на място в разширителния съд има ли балончета?
                          Няма балончете в разширителния съд, след като я форсирам, това го тествах при загрял добре двигател.Няма бял дим от ауспуха, освен мирис на неизгорял бензин докато прекъсва и след това оправи (винаги си паля на бензин)

                          Коментар


                            #14
                            нещо не се връзва в цялата история-няма от къде да ти мокри свеща,освен от духнала гарнитура

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              Може от отоплението на клапата има 2 маркучета да капе от тяхили масло от капака на двигателя .Другото не е хубаво ако е станало.
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X