Здравейте,наскоро смених бравото със гореспоменатото Стило.Още при огледа двигателя имаше вибрация, за която беше набеден главно тампона под двигателя.Смених ангренаж с ролки, филтри и масла. Също тампона и свещите. Вибрациите намаляха, но си остана едно тресене леко напред назад и чувството че на загрял двигател на празен ход се усеща едно като леко прекъсване и глъхнене. Оборотомера се движи леко под мм в граници нагоре и надолу. В движение проблема изчезва, на път колата има мощност и върви добре. 1-2 пъти в градско при превключване падаха оборотите, но не съм сигурен дали е от мен или от колата. Въпросният проблем го имах преди време и с Бравото. На него му правих 2 ремонта и честно казано не помня кой от двата беше в този случай.1 - Почистване на дросел клапа и вкарване на EKU-то в режим на самообучение (благодарение на колегата BO).2 - Сменяне на кабели на свещи.Ремонт 2, мисля че в момента е необоснован, тъй като както казах по горе, имам мощност при подаване на газ и не усещам глъхнене.Остава ремонт 1 или някакъв съвсем друг проблем. Другото за което се чудя е нагар или боклуци в горивната система, поради факта, че колата е нов внос и не е ясно колко време не е била в движение.На диагностиката нямаше проблеми, компресията във всеки цилиндър беше между 14 и 15 атм. Ангренажа е сменен от човек, без нужните фиксатори, каза ми че имало маркери и нямало проблеми. Пълнили ми главата с глупости. Мнението ми стана малко дълго и отегчително, надявам се да получа съвети и помощ от Вас.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсване на ниски обороти - Stilo 1.6 16V
Collapse
X
-
Иди при майстора , който ти е казал , че фиксаторите са глупост да ти я диагностицира.Такива пишман майстори дето не могат да отделят 80лв за фиксатори .............Не ти е зацепен правилно двигателя , 15 атмосфери в цилиндъра и нов двигател правилно зацепен няма.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Здравейте,днес започнах, с почистване на горивната система с добавка на Протек. Разлика няма.Относно дросел клапата:Най-вероятно ще мина през сервиз, тъй като имам лош спомен от ръчното почистване при Бравото. При него след почистване, компютърът не поиска да се самообучи на ново и постоянно държеше обороти между 1500-2000, та се наложи колегата BO да ме спасява.Относно майстора без фиксаторите, не искам да ходя вече при него, той дори спореше че тампона бил ОК.Относно ангренажа, ако не е зацепен правилно какви са симптомите? Днес направих един кръг по магистрала Тракия до Вакарел и обратно, заради добавката.Карал съм с до 140 км.ч, до 3500-4000 оборота. Не трябваше ли във високите също да го усетя? Имаше динамика при ускоряване, среден разход отчете около 8.Поздрави.FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.
Коментар
-
Благодаря за съветите.Разбрал съм се с майстор, при който е водих веднага след първият. Той още тогава се хвана за главата, като разбра че е правено без фиксатори. Към края на седмицата ще е карам при него, ще пиша резултатите по-късно.FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.
Коментар
-
Здравейте,днес взех колата от сервиза.След почистване на дросел клапата нямаше особено подобрение, но виж след презацепването на ремъка заспа. Благодаря Ви за съветите, и се надявам кратката тема да бъде полезна като остане в архива.Поздрави.FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.
Коментар
-
Вадиш + от акумулатора за час.Всъщност, за Стило не съм сигурен дали работи този метод, може и с програма да се ресетва."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар