Здравейте.От около 5 год. имам Брава 1.6 16 v която когато е студена палеше трудно,но смених датчика за палене и сега пали от 2-3 път ,но в сравнение с преди е китка.Но лятно време ,когато е гореща и я загася после няма палене ,ако не задържа оборотите с газта първия път край ,почва едно въртене.Все едно не влиза бензин,а ако запали и тръгна няма проблем вече ,държи си обороти.Мислех си за датчика за температурата на въздуха и налягането ,нали е комбиниран дали той не ми прави проблеми и за това и за паленето .Мерил съм налягането на бензина ,добре е.Ще се радвам ,ако ми дадете някои насоки,че е дразнещо.Благодаря ви .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава не пали когато е топла
Collapse
X
-
u_bo
Re: Брава не пали когато е топла
Ици написа:Здравейте.От около 5 год. имам Брава 1.6 16 v която когато е студена палеше трудно,но смених датчика за палене и сега пали от 2-3 път ,но в сравнение с преди е китка.Но лятно време ,когато е гореща и я загася после няма палене ,ако не задържа оборотите с газта първия път край ,почва едно въртене.Все едно не влиза бензин,а ако запали и тръгна няма проблем вече ,държи си обороти.Мислех си за датчика за температурата на въздуха и налягането ,нали е комбиниран дали той не ми прави проблеми и за това и за паленето .Мерил съм налягането на бензина ,добре е.Ще се радвам ,ако ми дадете някои насоки,че е дразнещо.Благодаря ви .
-
Re: Брава не пали когато е топла
Ици написа:Здравейте.От около 5 год. имам Брава 1.6 16 v която когато е студена палеше трудно,но смених датчика за палене и сега пали от 2-3 път ,но в сравнение с преди е китка.Но лятно време ,когато е гореща и я загася после няма палене ,ако не задържа оборотите с газта първия път край ,почва едно въртене.Все едно не влиза бензин,а ако запали и тръгна няма проблем вече ,държи си обороти.Мислех си за датчика за температурата на въздуха и налягането ,нали е комбиниран дали той не ми прави проблеми и за това и за паленето .Мерил съм налягането на бензина ,добре е.Ще се радвам ,ако ми дадете някои насоки,че е дразнещо.Благодаря ви .Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Здравейте, за да не пускам нова тема ще използвам тази на колегата. Ици, от това, което съм прочел из форума вчера и днес, разбрах, най-често проблема е от датчика на коляновия вал. При мен снощи възникна такъв проблем. Аз имам Браво 1.6 16В, няма газ. Както си работеше колата, загряла до работна температура, тръгнах да я изкарвам от паркинга на задна скорост и в този момент двигателя загасна, таблото и фаровете си светеха, така че проблема не е от акумулатора. Опитах да я запаля няколко пъти - нищо, стартера върти, опитва се да запали, но без резултат. Докато чаках един приятел да дойде, за да ме дръпне колата изстина и запали без проблем. 15 мин по-късно, я оставих на празен ход да поработи, температурата беше 1 деление над 90 градуса, когато колата отново загасна и отказа да запали. Днес я водих на диагностика, не откриха никакви грешки и колата в момента уж работи. Единственото, което направиха е да почистят клемите на двата датчика, защото били клеясали. Колата все още е в сервиза, ще я взема довечера. Преждевременно, някои може ли да ме посъветва нещо друго, за да се подсигуря?Благодаря предварително." There is one way to enter this life, but the gates of death are without number."
Коментар
-
u_bo
Mast3rX написа:Здравейте, за да не пускам нова тема ще използвам тази на колегата. Ици, от това, което съм прочел из форума вчера и днес, разбрах, най-често проблема е от датчика на коляновия вал. При мен снощи възникна такъв проблем. Аз имам Браво 1.6 16В, няма газ. Както си работеше колата, загряла до работна температура, тръгнах да я изкарвам от паркинга на задна скорост и в този момент двигателя загасна, таблото и фаровете си светеха, така че проблема не е от акумулатора. Опитах да я запаля няколко пъти - нищо, стартера върти, опитва се да запали, но без резултат. Докато чаках един приятел да дойде, за да ме дръпне колата изстина и запали без проблем. 15 мин по-късно, я оставих на празен ход да поработи, температурата беше 1 деление над 90 градуса, когато колата отново загасна и отказа да запали. Днес я водих на диагностика, не откриха никакви грешки и колата в момента уж работи. Единственото, което направиха е да почистят клемите на двата датчика, защото били клеясали. Колата все още е в сервиза, ще я взема довечера. Преждевременно, някои може ли да ме посъветва нещо друго, за да се подсигуря?Благодаря предварително.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар