Здравейте!! Става дума за Фиат Пунто 1.2 60к.с 2000г. Преди 3 месеца колата загуби мощност и не желаеше да върви.Даже не желаеше и да запали.Проверихме компресията на колата и се оказа че на първи и втори цилиндър компресията бе 0. Смених кабели,свещи. След свалянето на главата се установи че гарнитурата е изгоряла.Смених гарнитура на главата,уплътненията на колектора към главата,смених и гарнитурата на капака. Сглобихме колата и колата запали.Странно че на място при подаване на рязко газ колата заглъхваше и започна да ми гори много масло.До вчера, когато както си карах започна да издава странен шум от двигателя(тракане) и колата започна да върви лошо.Едва стигнах до дома си.Вчера проверихме компресията и отново на 1 и 2 цилиндър компресията бе 0. Разглобихме колата и се оказа че гарнитурата отново е изгоряла на същото място но сега по буталата които са в цилиндрите на 3 и 4 има много нагар. Моля за помощ понеже съм във Великобритания а тук са страшни цени а и майсторите въобще не ги бива!! Дайте съвет какво да правя и как да постъпя Предварително Ви благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем!!! Втора гарнитура изгаря
Collapse
X
-
абе щом си в Англия, някак се съмнявам да си я шлайфал главата? После да сте стягали с правилния ред и приблизително правилното усилие?Брат ми живее в Англия и досега смени сигурно 7-8 коли... за 5-600 паунда и като се строши им я връща за 200 и пак така, не съм убеден, че такъв ремонт си струва тамLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
didich написа:Като се сваля глава винаги се минава на шлайв за да може да легне добре в/у новата гарнитура иначе както в твоя случай ще изтърве отновоКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
В домашни условия съм чувал, че навремето са ги слагали на стъкло. Относно импровизациите толкова, без мерене от специалист се съмнявам да стане. По принцип си се шлайфа при всяко сваляне, защото малко по малко се измята. Ако зора е да се направи колкото да се махне колата- може, но ако ще е за каране няма да стане без шлайфLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Целта на шлайфа е двете повърхности къте ляга гарнитурата да са равни, вече сам си преценявай. Много хора не шлайфат блока, но аз знам че е добре да се направи.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: .
vadata написа:А само главата ли ше шлайфа или и блока ??punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар