Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем!!! Втора гарнитура изгаря

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем!!! Втора гарнитура изгаря

    Здравейте!! Става дума за Фиат Пунто 1.2 60к.с 2000г. Преди 3 месеца колата загуби мощност и не желаеше да върви.Даже не желаеше и да запали.Проверихме компресията на колата и се оказа че на първи и втори цилиндър компресията бе 0. Смених кабели,свещи. След свалянето на главата се установи че гарнитурата е изгоряла.Смених гарнитура на главата,уплътненията на колектора към главата,смених и гарнитурата на капака. Сглобихме колата и колата запали.Странно че на място при подаване на рязко газ колата заглъхваше и започна да ми гори много масло.До вчера, когато както си карах започна да издава странен шум от двигателя(тракане) и колата започна да върви лошо.Едва стигнах до дома си.Вчера проверихме компресията и отново на 1 и 2 цилиндър компресията бе 0. Разглобихме колата и се оказа че гарнитурата отново е изгоряла на същото място но сега по буталата които са в цилиндрите на 3 и 4 има много нагар. Моля за помощ понеже съм във Великобритания а тук са страшни цени а и майсторите въобще не ги бива!! Дайте съвет какво да правя и как да постъпя Предварително Ви благодаря

    #2
    Плаче за пълна ревизия на главата.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      .

      Дайте по точна информация!!!

      Коментар


        #4
        абе щом си в Англия, някак се съмнявам да си я шлайфал главата? После да сте стягали с правилния ред и приблизително правилното усилие?Брат ми живее в Англия и досега смени сигурно 7-8 коли... за 5-600 паунда и като се строши им я връща за 200 и пак така, не съм убеден, че такъв ремонт си струва там
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          .

          Не за съжаление главата не съм шлайфал а относно затягането на болтовете правеше един пич който помага за направата на всичко! Добре...ако сменя главата с друга от ebay.co.uk дали ще стане ??

          Коментар


            #6
            Като се сваля глава винаги се минава на шлайв за да може да легне добре в/у новата гарнитура иначе както в твоя случай ще изтърве отново
            punto HGT

            Коментар


              #7
              didich написа:
              Като се сваля глава винаги се минава на шлайв за да може да легне добре в/у новата гарнитура иначе както в твоя случай ще изтърве отново
              И челото на блока дядо попе.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                .

                Разбирам! Благодаря Ви

                Коментар


                  #9
                  .

                  Как мога да проверя главата дали е крива??

                  Коментар


                    #10
                    В домашни условия съм чувал, че навремето са ги слагали на стъкло. Относно импровизациите толкова, без мерене от специалист се съмнявам да стане. По принцип си се шлайфа при всяко сваляне, защото малко по малко се измята. Ако зора е да се направи колкото да се махне колата- може, но ако ще е за каране няма да стане без шлайф
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      .

                      А само главата ли ше шлайфа или и блока ??

                      Коментар


                        #12
                        Целта на шлайфа е двете повърхности къте ляга гарнитурата да са равни, вече сам си преценявай. Много хора не шлайфат блока, но аз знам че е добре да се направи.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Re: .

                          vadata написа:
                          А само главата ли ше шлайфа или и блока ??
                          Само главата мини и ще приключиш с проблемите.Каза, че е харчила масло, тъй и тъй ще се отваря мотора помисли и за сегментите, тамън като се отвори отдолу може да видиш и лагерите как са, че те нещата обикновенно така се подреждат, че да не ти се налага след 2000-3000км да отваряш пак мотора веднъж го правиш и след това караш без да го мислиш
                          punto HGT

                          Коментар


                            #14
                            .

                            Разбрах ! А този шум (тракане) който се чуваше от какво би могло да бъде???

                            Коментар


                              #15
                              Re: .

                              vadata написа:
                              Разбрах ! А този шум (тракане) който се чуваше от какво би могло да бъде???
                              Направи си ревизия на целия мотор, сипи си хубава синтетика и ще ти изчезнат всички тракания
                              punto HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X