Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Карбуратор за пунто мк1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И с помпа от пълна инжекция става,вдига по голямо налягане,но дебита е по малък а и налягането зависи от регулатора а тук такъв няма
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #17
      Може и да става с помпа на 3 бара, просто не съм пробвал. На моята кола имах първоначални проби на 1 бар помпа е перфектно. Скоро ще имам завършен карбураторен проект. Като изключим, че карбуратора ми е подарък другото излиза 10-15 лева за моята кола. Дотук за пробите купих тетка за левче и за 1,5лв. шпилки и две скоби за маркуч. Колата ми заводски е с делко. Остава ми Жило за смукача и тава за филтъра ( мисля от Лада -Жигули да сложа). Колегата мисля , че не е сбъркал с трансплантацията на карбуратора на пунтото.
      не подценявайте италианските коли
      Tipo 1.6 (149.C2.046)

      Коментар


        #18
        dzola за да не управлява бобината на 1ви и 4ти може да има някаква елементарна повреда твоя компютър. Може просто да е изгорял транзистора на изхода. Все пак другата бобина работи. Ако действително ECU то ти е било дерта , можело да минеш доста по-тънко.
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #19
          Здравейте колеги.Пиша в тази тема ,защото обмислям подобна възможност.От 1 година имам Пунто мк1 1.2 пълна инжекция.Автомобилът се ползва от синът ми,който като начинаещ шофьор за 1 година успя да раздрънка тотално приличен автомобил и след последната близка среща със стълб въпросната кола отпътува за автоморгата.В последствие му закупихме въпросното Пунто.Около 6 месеца колата се движеше горе-долу нормално и после почна кошмара!Поне веднъж в месеца-сервиз!До тук за половин година съм дал за ремонти около 600лева/смяната на ангренаж ремък,ролка и водна помпа и консумативи отделно/ и колата пак не е в движение.За този период са сменени два пъти свещи,кабели,двете бобини,датчик колянов вал. Преди месец са чистени са дюзите и е свалян резервоара и чистен!През целия този период в мокро време колата тотално отказваше да пали!След като вървя прилично около месец при последния дъжд отново отказа.В последствие двигателят работи с прекъсване и без мощност!Съмненията този път бяха в компютъра понеже се оказа че е бил отварян.Пробвахме два други компа от автоморга без ефект.Последно провериха компресия и луфт на клапани!От катастофиралата кола ми остана комплект обикновенна газова уредба Ловато и си сега ми предлагат да се преправи Пунтото с карбуратор и да поставим уредбата.Въпросът ми е това възможно ли е за този двигател и какви части ще са необходими?/Какъв всмукателен колектор,карбуратор и делко евентуално да търся/.Колата не е в първа младост и за мен е важно да се движи безпроблемно,за да не посяга тинейджърът към другия ми автомобил!

          Коментар


            #20
            Ами колегите май казаха , че на това Пунто става колектор от Уно или Типо 1,1 с Fire мотора. От същите се взима и делко . От личен опит знам , че няма нужда да се сменя бензинова помпа ами с настоящата се слага една тетка да прелива от входящия маркуч обратно към резервоара за да няма налягане и оттам ( от въпросната тетка ) се подава и за карбуратора бензин. Другото е малко механична работа- да монтираш колектора и карбуратора и делкото . Хубаво е да се вземе и филтърната кутия заедно с карбуратора. Ако има нещо мога да пояснявам допълнително . Аз правих такава магария на Типо 1.6 двувалка с карбуратор от Шкода 120 Л. С този карбуратор макар и мислен за 1200 кубика Типото не си иска гумите. В момента по ред причини съм с оригиналното моно. Наложи се да отварям мотора за ревизия на глава и сега си карам на газ , а въпросния карбуратор се оказа с крив капак и тече бензин от него и някъде по системата за празен ход има запушване . Ако намеря читав такъв бих го сложил пак. Затова е важно ако търсите да гледате за хубав карб. Този дето го намерих беше отлежавал години в мази и тем подобни боклуци и не можах да го оправя. Инъче ефекта е добър и даже мисля , че разхода ще е по- нисък от на моното.
            не подценявайте италианските коли
            Tipo 1.6 (149.C2.046)

            Коментар


              #21
              Благодаря за информацията колега.Днес ще карам Пунтото до най-заредената автоморга в Хасково.Разбрали сме се с човека да пробва да смени Компютъра понеже е отварян и не можахме да я закачим на стенд,а тези с които я пробвахме имаха разлика в данните.Ако не стане минавам на план карбуратор!

              Коментар


                #22
                Здравейте колеги.Минах на вариант карбуратор.Частите са от Уно-всмукателен колектор,карбуратор,бобина и делко.На колекторите не съвпаднаха горните закрепващи отвори тъй като на колектора с дюзите "ушите"са повдигнати с около 20мм.Също така на Уното има и два допълнителни отвора за циркулация на антифриза,които заварихме.От горе направихме планки с Г-образен профил дебели 6 мм.След съответните настройки колата заработи и на газ и на бензин.Появи се обаче друг проблем-отказа да включва вентилатора на радиатора!На колектора от инжекцията имаше монтиран датчик за който на другият няма място.Когато автомобила е на място и двигателя работи вентилаторът се включва и изключва,но в движение не!Предполагам,че това е заради Компютъра.Над вентилатора на радиатора има един датчик който регулира скоростта на вентилатора и към него има подадена маса от EKU-то,която при движение се губи.За момента съм пуснал минус през реле,с изведен ключ.При подаване на контакт вентилатора почва да работи и ако се наложи мога да го изключа.Има ли вариант да си включва пак автоматично!

                Коментар


                  #23
                  кола

                  Няма регулиране на скоростта на вентилатора има 2 степени ако е с климатик някъде може да се губи маса например Вентилатора не трябва да работи винаги а само като се вдигне Т има датчик за Т долу до перката ако има клима има и реостат по нагоре
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    Колата е с Климатик.Под регулиране на оборотите имах в предвид ,че като подам маса върти с едни обороти,а като подам директно към вентилатора по-бързо!Тази маса от къде е пусната?

                    Коментар


                      #25
                      Nikolay_7007 кажи моляте с каква бензинова помпа е колата сега.И разкажи по подробно за Г образните планки с който сте захванали колектора, даже ако можеш качи една снимка да видя за какво става на въпрос.Обмислям и аз да правя същото само че на fiat palio 1.2 пълна инжекция , двигателя е като на пунто.Как върви колата сега.

                      Коментар


                        #26
                        Помпата си е оригиналната,с тетка връща горивото обратно в резервоара.Планките са с размер 2.5см на 5см.От горния край им заварихме зъб 1см.На 1.5см от зъба е отворът за шпилката.Дебелината е 6мм.Зъбът опира в блока а долният край на планката притиска съответното ухо на колектора,като има и широка шайба.Утре мога да снимам как изглежда.Относно вървенето-вчера приключихме с преустройството и съм минал съм около 200км. и за сега нямам забележки,освен проблема с невключващия вентилатор!

                        Коментар


                          #27
                          Благодаря за имформацията.Ще съм ти много благодарен ако качиш и снимки.

                          Коментар


                            #28
                            За колегата icsson - направих снимки,но са с телефон и са малко лоши.Все пак се вижда идеята...А относно вентилатора - днес бях в сервиз и провериха инсталацията около термодатчика,реостата и вентилатора и според техника проблема е в темодатчика.Включва на около сантиметър от червената зона,когато антифриза вече почти ври,прави въздушна възглавница и в последствие не включва! Цената на нов ми се видя доста и утре ще потърся по моргите.За сега съм пуснал маса през реле от контактния ключ към реостата и при подаване на контакт перката сработва и колата не прегрява,на извънградско температурата доста пада,но в града е добре.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              Еее колега много ти благодаря ,да сванах идеята с планките.Защо не махнеш компютара а и датчика на коляновия вал не ти трябва вече.Колко при ти излезе колектора с карбуратора.

                              Коментар


                                #30
                                Карбуратора/към него имаше и плочка за газова/,колектора,делкото и бобината + кабелите спазарих от автоморга за 80 лева.Компютъра го оставих за сега за да не си играя да изолирам куплунга.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X