Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Карбуратор за пунто мк1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Карбуратор за пунто мк1

    Здравейте,някои знае ли какъв карбуратор може да се монтира на мястото на моното с най малко преправяне.Целта на занятоето е повреден комп.Искам да направя тази кола с най малко електроника.Успях да монтирам делко и бубина от панда.На мястото на бензиновата помпа монтирах сонда и карбуратора ще се захранва с електрическа бензинова помпа от парно на заз.Инересуваме само захващането между всмукателният колектор и карбуратора,с другото ще се оправя. P.S.Колата е пунто 1.2 моно 98година.

    #2
    Помпата от "ЗАЗ" няма нужния дебит и като стигнеш някакви обороти,двигателя ще гасне,поради липса на бензин.Пробвано е на "Кадет" 1,3 карбуратор,и по спомен повече от 80-90 км/ч неможеше да вдигне-гаснеше.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      iliyan написа:
      Помпата от "ЗАЗ" няма нужния дебит и като стигнеш някакви обороти,двигателя ще гасне,поради липса на бензин.Пробвано е на "Кадет" 1,3 карбуратор,и по спомен повече от 80-90 км/ч неможеше да вдигне-гаснеше.
      Тук можем да поспорим.Монтирал съм такава помпа на ауди 80 карбуратор 1.8 75 коня и колата си вървеше с 160км/h без да се замисли.Явно помпата ви не е била в ред.Но не това беше въпроса ми.

      Коментар


        #4
        Мисля че ще се наложи да смениш всмукателния колектор, с такъв от карбураторно Уно примерно.Иначе няма как без преправяне.Знам че колектора за моно и карбуратор е различен на тоя мотор.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Помпа от ЗАЗ съм слагал на какво ли не - от Хонда Акорд до Ритмо Абарт и си работи доволно.Мога да ти предложа карбуратор от Уно 1.3, трябва ти преходен фланец. Колектор от Уно не става.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Tipo 1.1 FIRE Карборатор мотора е същия колекторите пасват, после е подобряван с инжекцион и качен на ланчиа епсилон и пунто . И незнам закво са вкараваш в филми за едни 50 лева от друга кола ЕКУ ... Карбуратоа си е мъка гори много и е капризен от към палене бензин /газ трябва подкчаваща помпа преди паленето и бла бла . Друго си е инжекцията пали от раз. Изобщо ще вкараш едни 200 лева в колата то целия и мотор струва толкова. Не са вкарвай в глупости търси кола донор земай и емобито и единия ключ и ЕКуто 50-70 лева откачай закачай и дим да те няма. Или се свържи с ключар да ти излекува новото ЕКУ да е без емобилайзер и направо го закачай и да те няма. Кви карбуратори кви делка , кви 5 лева ...
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Какъв е карбуратора на Tipo 1.1 fire

              Коментар


                #8
                dzola написа:
                Какъв е карбуратора на Tipo 1.1 fire
                http://m.netinfo.bg/media/images/496...t-tipo-1-1.jpg http://m.netinfo.bg/media/images/496...t-tipo-1-1.jpg Нямам си на йдея какъв е но в каталога на AXM гледам че има електрически жиглиор ... Изобщо що са вкарваш в филми иначе е тоя чаркалък сичкия пасва на твоя мотор. Ма сигорен ли си че компа ти е прецакан ?Вярваш ли изобщо на тез хора дето ти казват това ? То и моя е прецакан ама си карам губи управляваща маса към краче 7 (подал съм маса от купето) на релето за бенз помпата. При тебе какъв е проблема искра ли няма ? Бензин ли няма ? Що си решил да се връщаш към нещо старо ? Мислиш че по евтино ще ти излезе ? Праскай една газова уредба и кажи какво няма колата (искра или гориво) и не са занимавай с глупости.
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Компа не иска да управлява бобината за 1и4 цилиндър,както и да е колата вече е готова монтирах всмукателен колектор и карбуратор от уно 1.1 firе.Сега колата работи и върви много добре само на газ.На бензи не съм я палил защото помпата за бензин не работи.Ако на някой му се намира ел,бензинова помпа за карбуратор да пише.Благодаря на всички за съветите който ми дадохте.Всичко стана много лесно без почти никакво преправяне.За частите делко с кабели и бобина 15лв колектор с карбуратора 45лв.Само бензинова помпа ми остана,механична не става защото на разспределителният вал на пунтото няма гърбица за нея.затова търся електрическа.Моното и инжекционната помпа от пунтото продадох за 90лв на приятел с уговорката ако имат проблем да му върна парите.

                  Коментар


                    #10
                    Fiat_Punto11 написа:
                    Tipo 1.1 FIRE Карборатор мотора е същия колекторите пасват, после е подобряван с инжекцион и качен на ланчиа епсилон и пунто . И незнам закво са вкараваш в филми за едни 50 лева от друга кола ЕКУ ... Карбуратоа си е мъка гори много и е капризен от към палене бензин /газ трябва подкчаваща помпа преди паленето и бла бла . Друго си е инжекцията пали от раз. Изобщо ще вкараш едни 200 лева в колата то целия и мотор струва толкова. Не са вкарвай в глупости търси кола донор земай и емобито и единия ключ и ЕКуто 50-70 лева откачай закачай и дим да те няма. Или се свържи с ключар да ти излекува новото ЕКУ да е без емобилайзер и направо го закачай и да те няма. Кви карбуратори кви делка , кви 5 лева ...
                    Човека към този момент е на печалба, къде са 200-те лева които щеше вкара? Доста неверни неща за карбуратора си написал. Винаги бих предпочел карбуратор пред моноинжекция.
                    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                    Коментар


                      #11
                      Колега как ще стане номера с електрическа помпа ? Смисъл какво ще следи оборотите и броя пулсации спрямо тях да надува повече или по малко ? То за газ дали е карбо дали моноинжкецион се е един дол дренки. Са отделно ако дросела дето е сложен е малко по голям и ако си въртял делкото да измениш ъгала на запалване с предверие за газта. Бе не ми харесват тея карбото карах лада с вакумен карбо с 2 камери. При палене на бенз след газ винаги имаше проблеми , щото докато подкачи малко зор или пукаше маркуча за бенза ... Отделно че си имаше и чалъм за палене първо опаниш смукача завъртиш с газ закашля се мотора. После махниш смукача и пак с газ и тогава пали иначе нямаше палене.
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Можеше да използваш твоята помпа с един тройник,или едно от голф карбуратор(не го знам как се казва но е пак тройник)
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #13
                          Fiat_Punto11 написа:
                          Колега как ще стане номера с електрическа помпа ? Смисъл какво ще следи оборотите и броя пулсации спрямо тях да надува повече или по малко ? То за газ дали е карбо дали моноинжкецион се е един дол дренки. Са отделно ако дросела дето е сложен е малко по голям и ако си въртял делкото да измениш ъгала на запалване с предверие за газта. Бе не ми харесват тея карбото карах лада с вакумен карбо с 2 камери. При палене на бенз след газ винаги имаше проблеми , щото докато подкачи малко зор или пукаше маркуча за бенза ... Отделно че си имаше и чалъм за палене първо опаниш смукача завъртиш с газ закашля се мотора. После махниш смукача и пак с газ и тогава пали иначе нямаше палене.
                          Вземете и малко прочетете как работи ел бензинова помпа от заз има и доста други на този принцип

                          Коментар


                            #14
                            Кола

                            Колега що се занимаваш с ПОБЪЛГАРЯВАНИЯ Какво му е повредено на това ECU дай да го направим /ако не е чак толкова повредено/и готово
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              За работа на бензин може да се ползва електрическата помпа която си е в резервоара. Ако колата е моноинжекция най-вероятно помпата е за около 1 бар. С една тетка се пуска бензина направо да се връща обратно в резервоара. От тетката се взима и бензин за карбуратора и си работи перфектно. Няма нужда от редуциране. В този случай налягането остава около 0.2 бара, което е идеално за карбуратора. Пробвано е -няма грижи. Ако вече помпата е за пълна инжекция ( 3 бара)не знам дали тетката ще свари да връща. Карбуратора става приказка- даваш на контакт и вече пълен. Сутрин няма въртене пали си от ряз. И си мисля , че с карб е по- добре от моното. И аз скоро ще хвана тоя път.
                              не подценявайте италианските коли
                              Tipo 1.6 (149.C2.046)

                              Коментар

                              Working...
                              X