Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.2 60HP 2001година Глъхнене при ниски обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 1.2 60HP 2001година Глъхнене при ниски обороти

    Здравейте момчета.Имам Проблем С Пунтото ... При Подаване На Газ Първо Оборотите Ми Падат .. Нещо От Сорта 2 Секунди Забавяне И Се Питам От Къде Може Да Е Проблема ?!?Някой Път Като Дам Газ До Толкова Глъхне Че И Падат Оборотите И Колата Огасва ...-Свещи?(Моите Са 4 Полюсни .. Незнам Защо МИслч Че Трябва Да Са 2 полюсни)-Бензинова Помпа?(Защото Бензинов Филтър Няма Като Гледам...)-Запушен Катализатор?Ето И Клип Да Видите За Какво Става Въпрос http://www.youtube.com/watch?v=5yHIS...ature=youtu.be

    #2
    Давиш я. Трябва да и се измери налягането на горивото. Това само на бензин ли го прави? Газ има ли колата? Абе виждам че си от Разград, я направо ходи на При чичо ти Емо, намира се точно до социални грижи/подробности за кординати на ЛС/, разкажи му за проблема да я погледне да и замери налягането на бензина и да се провери, просто в Разград при друг не смея да те пратя.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Re: Fiat Punto 1.2 60HP 2001година Глъхнене при ниски оборот

      k1ll3rl00p написа:
      Здравейте момчета.Имам Проблем С Пунтото ... При Подаване На Газ Първо Оборотите Ми Падат .. Нещо От Сорта 2 Секунди Забавяне И Се Питам От Къде Може Да Е Проблема ?!?Някой Път Като Дам Газ До Толкова Глъхне Че И Падат Оборотите И Колата Огасва ...-Свещи?(Моите Са 4 Полюсни .. Незнам Защо МИслч Че Трябва Да Са 2 полюсни)-Бензинова Помпа?(Защото Бензинов Филтър Няма Като Гледам...)-Запушен Катализатор?Ето И Клип Да Видите За Какво Става Въпрос http://www.youtube.com/watch?v=5yHIS...ature=youtu.be
      Проблема може да идва от доста места. Едно обаче е сигурно - ТОЗИ МОТОР НЕ Е ЗА ЧЕТИРИПОЛЮСНИ ИЛИ ДВУПОЛЮСНИ СВЕЩИ. Свещите са си еднополюсни. Можеш да поставиш иридиев еквивалент например но не е препоръчително многополюсна свещ. При многополюсните положението на искрата в цилиндъра е различно, това е причината. Не е лошо да ги извадиш да ги снимаш и да ни ги покажеш, и обърни внимание на централния електрод, дали вече не е износен много. Формата му става различна от кръг - за сечението му говоря. След като автомобила все пак вдигне обороти, върви ли както трябва? Има ли мощност? Ако е да, не вярвам да има нещо в помпата. Успех.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Колата няма газ. Има мощност, само в ниските има това глъхнене ...http://www.album.bg/k1ll3rl00p/image...ages/30796348/

        Коментар


          #5
          Човече, тия свещи одавна са си отишли. Сменяй максимално бързо, да не изгори бобина.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            До колкото може да се разбере по снимки, свещите са зле - разстоянието между електродите е доста голямо, а и както са казали колегите за този двигател са еднополюсни. Ето това е точния модел http://www.ngk.de/nc/en/product-find...DCPR8E-N/6978/
            Fiat - Stilo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              За 60к.с. NGK препоръчва тези BKR5EZ.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                monstera написа:
                До колкото може да се разбере по снимки, свещите са зле - разстоянието между електродите е доста голямо, а и както са казали колегите за този двигател са еднополюсни. Ето това е точния модел http://www.ngk.de/nc/en/product-find...DCPR8E-N/6978/
                Това е за 16 клапана, на колегата е 8 клапана 60к.с.http://www.ngk.de/nc/en/product-find...O/BKR5EZ/6972/

                Коментар


                  #9
                  Поръчах свещи утре ще ги сложа да видим какво ще стане... NGK BKR5EZ

                  Коментар


                    #10
                    k1ll3rl00p написа:
                    Поръчах свещи утре ще ги сложа да видим какво ще стане... NGK BKR5EZ
                    браво ,само да не излезнат като мойте менте ,е издържаха 15 000км,ама ....

                    Коментар


                      #11
                      punto_2 написа:
                      k1ll3rl00p написа:
                      Поръчах свещи утре ще ги сложа да видим какво ще стане... NGK BKR5EZ
                      браво ,само да не излезнат като мойте менте ,е издържаха 15 000км,ама ....
                      Е то нормално свещи се сменят на 20 000км.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Така е, тези свещи са си обикновени. Но ако автомобила се оправи с тях, следващия път може иридиеви :D
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          не думайте,на всички коли които съм имал с обикновени свещи и не чак толкова скъпи съм ги сменял на по 60-70 000 км,че даже и над 100 000 км когато електрода се изхаби

                          Коментар


                            #14
                            punto_2 написа:
                            не думайте,на всички коли които съм имал с обикновени свещи и не чак толкова скъпи съм ги сменял на по 60-70 000 км,че даже и над 100 000 км когато електрода се изхаби
                            А аз казах че е нормално да се сменят на по 20х.км. като едното не пречи на другото нали?
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Оригиналните ми свещи на Пандата, при предписани 60 000км пробег ги извадих на 40 000 абсолютно износени. При това не бяха обикновени а с никелов електрод. Това е само един пример. Вадил съм свещи от коли, износени до такава степен, че междуелектродното разстояние е над 2мм. Така че възможно е да издържат но в никакъв случай това не е правилно. Рискуваме кабели и бобини, а след тях и ЕКУ-та.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X