Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

брава 1.6 16в. смяна на двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    О повярвай ми нямаш счупен сегмент, той не надира цилиндъра, той направо задира в него. Гори масло от гумичките или от картерната вентилация.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      На този двигател картерната вентилация не е проблем. Все пак да си почисти серпентината, вероятно се е запушила от изпарения, но не е там причината. Щом е духнал гарнитурата от прегряване май по-добре наистина да го смениш целият. Вероятноста да попаднеш на читав при този модел е доста висока.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        S_BANKOV написа:
        О повярвай ми нямаш счупен сегмент, той не надира цилиндъра, той направо задира в него. Гори масло от гумичките или от картерната вентилация.
        Гумичките са сменени преди 2.5 години, възможно ли е толкова бързо да са се скапали?Може ли е малко повече информаци за тази картерна вентилация, как точно маслото от нея влиза в цилиндрите?
        FIat brava 1.6 16V 1999г.

        Коментар


          #19
          През дросела, а гумичките може и за по кратко време да се скапят. Ревизия и ренгин на глава и блок и се преценява на място. Покупката на двигател без да го видиш как работи е като свадба по снимка.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            S_BANKOV написа:
            През дросела, а гумичките може и за по кратко време да се скапят. Ревизия и ренгин на глава и блок и се преценява на място. Покупката на двигател без да го видиш как работи е като свадба по снимка.
            Доколкото разбирам има някакакъв маркуч който връща картерните газаве в смукателните колектори и е възможно маслото да влизав цилиндрите от там!!!? Абе тази кола пуши многоооо, и то след работа на ниски обороти
            FIat brava 1.6 16V 1999г.

            Коментар


              #21
              20W50 е много неподходящо масло особено при по-ниски темепратури.Моя съвет е такова масло да не наливаш!Аз съм с 5в40 (само за справка). Ако искаш говори с човека, който ще ти прави колата и го попитай за отваряне и диагностициране на проблема колко ще ти вземе, направи след това една сметка колко е "нов" мотор и колко би струвал ремонта на стария и прецени какво да правиш. Така на сляпо е доста трудно да се прецени. Имай предвид, че няма никаква гаранция дали "новия" мотор няма да е като твоя в сегашното му състояние.
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #22
                и какво от това-главата така или иначе ще се шлайфа и прави,сегменти ще смениш,а цилиндъра няма да е надран,за него не се притеснявай.ако се наложи ще смениш и хидроповдигачите.иначе с друг двигател-бъркаш в чувала и каквото хванеш,а после нова тема във форума-какво да правя и другия двигател е зле.ти си преценяваш

                Коментар


                  #23
                  Не се хабете - всеки сам си стига до истината...
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #24
                    така е няма смисъл

                    Коментар

                    Working...
                    X