здравейте колеги,възможно ли е на фиат брава 1.6 16в. 1998г да бъде безпроблемно монтиран двг от фиат мултипла 1.6 16в. Дали те са взаимно заменяеми?Предварително Ви благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
брава 1.6 16в. смяна на двигател
Collapse
X
-
Най-добре търси двигател от същата кола, 1,6 мотора дефектира сравнително рядко, а коли на части бол. Предполагам няма да е проблем да си намериш читав двигател. Механично не би трябвало да има разлика в моторите.Най-добре е Мултиплата да е с мотор 182А4000. Това което става 1:1 от мултипла е 1581 к.см двигател с компютър IAW49F , при брава това е мотора с пластмасов колектор и се произвежда до 2000 г (за годината не съм на 100% сигурен)Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Двигателя който гледах поне на пръв поглед прилича много на моя (моя е с пласмасови колектори 1.6 16в 98г), на мултипла също е с пласмасови колектори но сякаш са малко по друг дизаин. Вчера дори взех кабелите на свещите й и те паснаха на моя двг Доколкото разбирам номера на двг трябва да започва с 182А4000 и компютър IAW49F. Или компа изобщо няма значение защото сегашния си ми е в ред и не мисля да го сменямFIat brava 1.6 16V 1999г.
Коментар
-
На теб каква точно ти е целта, подмяна само на ДВГ или подмяна на двигателя с всички датчици агрегати, ако ще сменяш само двигателя няма да има проблем, но трябва да си ползваш твойте датчици. Двигателитте са съвместими.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
При мен проблема е в това че колата гори масло. В момента я карам с 20w50! Kогато я карам примерно градско светофари, ниски обороти, и след това форсорам зада засиля .... леле майко отпред слънце отзад мъгла. Компресията му е както следва 16, 8, 16, 16 което според мен говори че във всички цилиндри влиза масло а на един са прецакани и оплътнителни сегменти. При по-висока скорост пушене не се забелязва и колата е много пъргава (маслото в цилиндрите дава по-добра компресия). Не на последно място искам да отбележа че Април 2013 на фиата му беше сложен чисто нов съединител, накладки, носач, акумулатор. Освен това има ГИ на има няма 2 години Моята идея е да сменя двг, пък дали трябва да се сменят датчици и др. токова някой по-запознат от мен трябва да каже!FIat brava 1.6 16V 1999г.
Коментар
-
Абе какво е това масло дето я караш с него, отворете двигателя и сменете сегментите и си направи колата като хората, ако смениш двигателя каква е гаранцията че този след 200км няма да изгърми, двигателя с който ще подмуняш твоя също ще трябва да се ревизи, така че си отвори твоя и го оправи.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Въпроса ми е за смяна на двигател не за ремонт. С няколко майстори се консултирах и никой от тях не можеше да даде гаранция че след ремонта (евентуална смяна на сегменти) няма да се появи проблема отново. Какво става ако цилиндровите втулки са износени на елипси? ... "елипсовидни" сегменти може би или пък шлайфане, смяна на всички гарнитури, лагери на к в, и тн.FIat brava 1.6 16V 1999г.
Коментар
-
Ivan_Radev написа:Въпроса ми е за смяна на двигател не за ремонт. С няколко майстори се консултирах и никой от тях не можеше да даде гаранция че след ремонта (евентуална смяна на сегменти) няма да се появи проблема отново. Какво става ако цилиндровите втулки са износени на елипси? ... "елипсовидни" сегменти може би или пък шлайфане, смяна на всички гарнитури, лагери на к в, и тн.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Ivan_Radev написа:Какво става ако цилиндровите втулки са износени на елипси? ... "елипсовидни" сегменти може би или пък шлайфане, смяна на всички гарнитури, лагери на к в, и тн.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
майсторите ти са меко казано некомпетентни.почти няма мотори дето като го отвориш и да има елипси на цилиндрите.износват се сегменти и след повече километри евентуално бутала.цилиндри много-много рядко,особено на фиат.така че подкрепям Банков-направи си мотора и не се занимавай с глупости.имаш пълен ремонт на главата-160лв,сегменти пак толкова,хубав силикон-12лв,гарнитура -35-40,болтове около40лв и общо стават около 420 лв,но знаеш какво караш
Коментар
-
ivel написа:майсторите ти са меко казано некомпетентни.почти няма мотори дето като го отвориш и да има елипси на цилиндрите.износват се сегменти и след повече километри евентуално бутала.цилиндри много-много рядко,особено на фиат.така че подкрепям Банков-направи си мотора и не се занимавай с глупости.имаш пълен ремонт на главата-160лв,сегменти пак толкова,хубав силикон-12лв,гарнитура -35-40,болтове около40лв и общо стават около 420 лв,но знаеш какво карашFIat brava 1.6 16V 1999г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар