Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тромаво Браво 1.6, и още нещо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Може и ангренажа да е прескочил
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #17
      При всички положения колата има проблем. Колегата пише че върви в ниски обороти и глъхне във високи , което е напълно противопоказно за 1.6 16 . Таз машина прави точно обратното......доколкото може да се каже че върви де. Аз мисля че е нещо електроно я бубина, свещи, датчици, кабели и т.н.

      Коментар


        #18
        ами незнам тия дни ще отида да и направят диагностика пък ако не открият нещо явно е съединителя защото наистина колата примерно се кара 15-20 минути и почва после проблемите с тръгването на 1ва

        Коментар


          #19
          При мен започна да тресе при тръгване на първа от съединител на около 120 хиляди км, само като беше студена претрисаше. Съединителят го смених чак на 160 хиляди км, като в него видимо има още много живот и никога не е буксувал или да е бил твърд. Доста калпаво е измислен, има едни нитове по феродото, които започват да надират в притискателя като стигне до тях изхабяването, а реално има много още феродо. След смяната претрисането при тръгване докато е студена изчезна. Беше доста силно в интерес на истината, но никаква връзка не може д аима с твоя проблем. Ако ти буксува колата ще вдига обороти, а няма да набира, тогава е съединител - това има ли го?
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #20
            повечето съединители са така като стигнат до нитовете има още малко феродо но реално така се закрепва към диска.

            Коментар

            Working...
            X