Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се "обучава" стъпково моторче?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се "обучава" стъпково моторче?

    Колеги,трябва ли и как се обучава ново стъпково моторче?Става дума за "Мареа" 1.6 2001год.Днес са сменени дросела в комплект със стъпковото.Казаха ми че с 17 запалвания,то само се "обучава".Така ли е в действителност?Благодаря!
    THE DRUMMER!!!

    #2
    Ако караш на дълго само ще се обучи ,ако не .. даи 1мин на контакт после загаси за 1 мин ,после я запали без да пипаш газта докато загрее после си я загаси , нека по запознатите да кажат ПОЗДРАВИ
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Благодаря за бързия отговор,колега!Очаквам и други мнения,ако са различни с твоето.
      THE DRUMMER!!!

      Коментар


        #4
        Така е-60 сек. контакт,60 сек. без контакт,палиш и работи докато пусне перки,после гасиш и чакаш 10-ина мин.,палиш и караш поне 10 км. за да се обучи и в движение. П.С.Ако мотора е с пластмасовия колектор,значи е с каспулования дросел,демек може да се направи и с компютър.
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          #5
          Или просто дава на контакт моторчето да изжужи 3-4 пъти (за да си види къде са му крайните положения) и готово?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Благодаря ви за помощта!За съжаление се оказа че проблема не е само в моторчето-продължава да си гасне колата,както на бензин,така и на газ...
            THE DRUMMER!!!

            Коментар


              #7
              Е дросела какво толкова му беше станало, според вас. На едно пласмасово кръгче какво може да му стане толкова.Може би смуче въздух от оплътненията. Я напиши по подробно.
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #8
                Би трябвало да си с компютър IAW4AF. За да се обучи както трябва е необходимо да направиш пълен ресет на Екуто и адаптация. Необходим ти е кабел ваг-ком и ФЕС/МЕС софтуеър.След като зададеш ресет с програмата се връща от контакт, изчаква се една минута и след това пъхаш ключа и палиш без да пипаш педала за газта. Изчакваш колата да загрее както трябва и да се включи вентилатора и си готов. Важна подробност е жилото да газта да не е опънато и ДА НЕ отваря клапата. По този начин ще обучиш и Екуто и стъпковия.
                Play Golf ,but not drive golf!!!
                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                Коментар


                  #9
                  Alex_RT написа:
                  Би трябвало да си с компютър IAW4AF. За да се обучи както трябва е необходимо да направиш пълен ресет на Екуто и адаптация. Необходим ти е кабел ваг-ком и ФЕС/МЕС софтуеър.След като зададеш ресет с програмата се връща от контакт, изчаква се една минута и след това пъхаш ключа и палиш без да пипаш педала за газта. Изчакваш колата да загрее както трябва и да се включи вентилатора и си готов. Важна подробност е жилото да газта да не е опънато и ДА НЕ отваря клапата. По този начин ще обучиш и Екуто и стъпковия.
                  Не е нужно да загрява толкова, някъде по книгите пишеше /мързи ме да търся, но лично съм го чел на "ингилийски" в PDF-a/ че се оставя 5 мин да работи и си готов.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Момчета, аз съм с железния колектор, махам клемата за около 10 мин., слагам я, после 60 сек. на контакт, после 60 сек. почива, после я запалвам докато загрее, пуска вентилатора, чакам я да си спре перката и я гася. После като я запаля, пак ми държи към 1300 оборота. Стъпковото е чистак бърсак ново и не мога да го направя. Работи коректно само след разкачане и закачане на клемите на акумулатора. След това като я загася и запаля - все й е тая. В такъв случай как да процедирам. Колата е от подписа. Благодаря предварително
                    vasilaki87
                    FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

                    Коментар

                    Working...
                    X