Колеги,трябва ли и как се обучава ново стъпково моторче?Става дума за "Мареа" 1.6 2001год.Днес са сменени дросела в комплект със стъпковото.Казаха ми че с 17 запалвания,то само се "обучава".Така ли е в действителност?Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се "обучава" стъпково моторче?
Collapse
X
-
Така е-60 сек. контакт,60 сек. без контакт,палиш и работи докато пусне перки,после гасиш и чакаш 10-ина мин.,палиш и караш поне 10 км. за да се обучи и в движение. П.С.Ако мотора е с пластмасовия колектор,значи е с каспулования дросел,демек може да се направи и с компютър.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Би трябвало да си с компютър IAW4AF. За да се обучи както трябва е необходимо да направиш пълен ресет на Екуто и адаптация. Необходим ти е кабел ваг-ком и ФЕС/МЕС софтуеър.След като зададеш ресет с програмата се връща от контакт, изчаква се една минута и след това пъхаш ключа и палиш без да пипаш педала за газта. Изчакваш колата да загрее както трябва и да се включи вентилатора и си готов. Важна подробност е жилото да газта да не е опънато и ДА НЕ отваря клапата. По този начин ще обучиш и Екуто и стъпковия.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Би трябвало да си с компютър IAW4AF. За да се обучи както трябва е необходимо да направиш пълен ресет на Екуто и адаптация. Необходим ти е кабел ваг-ком и ФЕС/МЕС софтуеър.След като зададеш ресет с програмата се връща от контакт, изчаква се една минута и след това пъхаш ключа и палиш без да пипаш педала за газта. Изчакваш колата да загрее както трябва и да се включи вентилатора и си готов. Важна подробност е жилото да газта да не е опънато и ДА НЕ отваря клапата. По този начин ще обучиш и Екуто и стъпковия.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Момчета, аз съм с железния колектор, махам клемата за около 10 мин., слагам я, после 60 сек. на контакт, после 60 сек. почива, после я запалвам докато загрее, пуска вентилатора, чакам я да си спре перката и я гася. После като я запаля, пак ми държи към 1300 оборота. Стъпковото е чистак бърсак ново и не мога да го направя. Работи коректно само след разкачане и закачане на клемите на акумулатора. След това като я загася и запаля - все й е тая. В такъв случай как да процедирам. Колата е от подписа. Благодаря предварителноvasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар