Помпите обикновенно се стопяват от липса на охлаждане. Миналата година на срещата някой колеги видяха помпата която смених точно преди да тръгна. Мисля че и Емо беше там.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ С ФИАТ БРАВА - ТРУДНО ПАЛИ И ЗАГЛЪХВА
Collapse
X
-
И с това съм съгласен , но не помагаме в темата много. Та след като колата продължава да не върви след смяна на помпа може би проблема е в това което съм писал по рано -горивен филтър. Можа да съм прав може и да греша, ама една проверка ще е от полза, а и в крайна сметка ако не е сменян никога може да му е време.
Коментар
-
kiriluz1 написа:S_BANKOV написа:Утре е денят, причината е разкрита и ще пусна снимки, стига днес да ми доставят о-пръстените. Средния о-пръстен е сцепен по дължината на окръжноста. Кире, Ф49 няма нищо общо с въпросното Хитачи, но за горивния филтър си прав че може да не достига дебит на гориво след него но той не е причината за проблема, иначе помпата на колежката е изгоряла от най баналната причина "Караме на газ и забравяме за резервоара"
Коментар
-
Най вероятно от спряната бензинова помпа, температурата на двигателя и липсата на гориво до ругелатора са прецакали о- пръстените като при мен. Ако новата помпа дето си я сложила е хофер може и тя да е причината за ниското налягане на горивото, пукането е от детонация на гориво дали е от газта или е от бензина трябва да си провери, възможно е да меси двете гориваКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Най вероятно от спряната бензинова помпа, температурата на двигателя и липсата на гориво до ругелатора са прецакали о- пръстените като при мен. Ако новата помпа дето си я сложила е хофер може и тя да е причината за ниското налягане на горивото, пукането е от детонация на гориво дали е от газта или е от бензина трябва да си провери, възможно е да меси двете горива
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар