Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с датчик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с датчик

    Здравейте колеги, искам да ви питам за ето този датчик на Fiat Tipo 1.4 DGT Cat.i.e е модела, хвърля масло от него, не от уплатненито а от самия него, пробвах да го отвия от там, но изхрущтя и не можах да го отвия? Исках да го извадя за да му видя номера и да си купя нов за да го сменя? С каква резба е и защо не иска да се отвърти, какво да го правя това чудо?Пробвах и на ляво и на дясно, не иска да помръдне!

    #2
    кола

    Пробвай на топъл двигател на зад на пред леко/да не се изгориш / това не е ли за маслото или детонационен датчик ма беше
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Масло,с обикновена резба е .Пробвай на топъл мотор
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #4
        Благодаря ви за помоща, излезна гадината, обаче от мъчене да го отвия му се изтриха номерата, ако е за детонацията нещо, колата ми има точно проблем с това и се чудих къде е с години, по черни свещи, оборотите са променливи, на студен двигател вдига оборот, после като настъпя съеденителя и малко трудно падат, дали може да е от това?И малко върви се едно влача ремарке с пясък. Дали е в ред това чудо или щом тече масло е заминало?Някой знае ли как точно се води и колко кинта е горе долу?

        Коментар


          #5
          super_angel28 написа:
          Благодаря ви за помоща, излезна гадината, обаче от мъчене да го отвия му се изтриха номерата, ако е за детонацията нещо, колата ми има точно проблем с това и се чудих къде е с години, по черни свещи, оборотите са променливи, на студен двигател вдига оборот, после като настъпя съеденителя и малко трудно падат, дали може да е от това?И малко върви се едно влача ремарке с пясък. Дали е в ред това чудо или щом тече масло е заминало?Някой знае ли как точно се води и колко кинта е горе долу?
          Нека позная.Опитвал си се да го развиваш с гаечен ключ и затова си не могъл от първия път.Сменяй го това е датчик за маслото и струва колкото кутия цигари Дафидоф.
          Прикачени файлове
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            super_angel28 написа:
            Благодаря ви за помоща, излезна гадината, обаче от мъчене да го отвия му се изтриха номерата, ако е за детонацията нещо, колата ми има точно проблем с това и се чудих къде е с години, по черни свещи, оборотите са променливи, на студен двигател вдига оборот, после като настъпя съеденителя и малко трудно падат, дали може да е от това?И малко върви се едно влача ремарке с пясък. Дали е в ред това чудо или щом тече масло е заминало?Някой знае ли как точно се води и колко кинта е горе долу?
            Нека позная.Опитвал си се да го развиваш с гаечен ключ и затова си не могъл от първия път.Сменяй го това е датчик за маслото и струва колкото кутия цигари Дафидоф.
            Ами да, с гаечен, защото нямах друг толкова дълъг, доколкото разбрах като падне налягането на маслото и точно тоя чаркуляк се задейства и светва лампата за маслото.Ок, мерси за помоща, ще го сменя тия дни!

            Коментар


              #7
              И го завий със ЗВЕЗДОГАЕЧЕН ключ (поне).
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар

              Working...
              X