Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

чукане в двг. след смяна на масло 1.6 16

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    чукане в двг. след смяна на масло 1.6 16

    След смяната се появи чукане. Има го на празен ход, и с повишаване на оборотите намалява и изчезва. Маслото е някакво... немско полусинтетика. Със старото масло, Приста на около 20к км, нямаше такова тропане. Минал съм 500км. с това чукане. Повдигачи, биелни лагери, или скапано масло? И... да се притеснявам ли, или просто да тичам да ми сипят пак Приста?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Може причината да е старото Приста на 20к км. Сега новото отмива натрупаните отлагания от дългият пробег.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Не може да е от Пристата щом веднага след смяната чука мотора. Вероятно новото е без вискозитет Synthy ако желаеш, може да видим колко струва това немско масло. Само за сравнение ще кажа, че българските марки са вече по-добре от доста прехвалени и вносни............................Като цяло нещата са зле с маслата момчета.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Наливно немско 8.50лв, Приста беше 9.70лв наливно. Повече никакви "немски" масла. Подлъгах се, че е немско... Ще търся сега Приста, в Обзор... за да се приберем успешно от почивка Дано да не е станала беля за 500км с това масло. С предишното съм минал 20к предимно извънградско каране. Не вярвам да се скапало тотално за толкова време (8 месеца) и такова каране.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Чакай малко, че нещо не се разбираме. 1. Приста не става. Ако се окаже че мотора ти е повреден няма да е първия в този форум заминал от Приста.2. Но това което сега си сипал според мен е още по-зле.3. Наливно масло - никога не знаеш какво сипваш в мотора. Дори да е истинско маслото във варела и затова си има логични причини.Успех.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            кола

            Сложи си Приста и ще спре да чука то се равнява на немски от поне 15 лв и аз слагам понякога Приста газ а вече съм на 400х
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Каква марка и модел е колата?

              Коментар


                #8
                единствената в подписа му 1.6 16VLancia Delta 1.6/16V, АГУ, ’97 (Reborned)
                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                Коментар


                  #9
                  Слагай и масло 10w/40 синтетично.По API/SJ а по ACEA/A3

                  Коментар


                    #10
                    Премери налягането на маслото и преслушай мотора със стетоскоп, за да разбереш къде чука.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #11
                      След консултация с майстор - биелен лагер ;(Стискайте палци да не блокира на магистралата.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Дано е само той. За съжаление този мотор ще е поредния прецакан от Приста.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Не е виновна Приста, а че се сменя на 20к км. Колегата дето преди година прави ремонт след ’редовна’ смяна на Приста полусинтетика на 15к преди това твърдеше, че никви проблеми няма да се сменя на толкова. После като отвори мотора сподели, че има много отлагания.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Приста е боклук. Хиляди са моторите скапани от това ниско качествено масло, Поздрави и дано да излез по евтин ремонта, успех
                            Брава 1.6

                            Коментар


                              #15
                              Не е от Пристата. Май така съм я купил колата. Тогава не тропаше на празен ход и реших че е ОК. След разговора се оказа, че още тогава си е казвала за лагера.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X