Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.6 първи впечатления

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря, дано думите ти да станат реалност Между другото забравих да кажа, след цяла седмица и половина след като карах колата, проблема с гасненето изчезна, което ми беше много странно, явно от дългото време дето е седяла на едно място се е вдървила горката. Смених си и задните амортисъорчета на 5-тата врета щот веднъж щеше да ми разсече главата, а другата седмица ще слагам обикновенно газово. Със задната чистачка до никаде не съм я докарал, но като тръгна да я правя ще пиша. За сега колеги е това Поздрави

    Коментар


      #17
      Смени си хидравличното масло. Трябва да е рубинено на цвят, без мътилка и черни/кафяви жилки. Все едно гледаш сок от компот от ягоди, такова трябва да бъде.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #18
        Има едно маркуче, което излиза отпред от тръбата, през която се налива маслото не дебелото, което отива в дебелите тръби преди дросела, а под него. Има матален извод, около 2-3см, на него е вързано маркучето от там отива до дросела. Търсиш го отзад и отдолу на дросела. Има още едно маркуче от десния край на регулатора на налягането на инжекторите. То отива до колектора, след МПХ-то.Провери много внимателно тези две маркучета дали са здрави. Когато е студено дори и малки отвори да има прави беля и колата може да изгасне (това относно гасненето).Ако не можеш да се ориентираш, снимай хубаво двигателя отпред при колекторите и прати снимки да помогна, че не мога да сваля от .pdf документа схемата, за да е по-ясно.

        Коментар


          #19
          Благодаря ще го имам на вдпредвид, но проблема се оправи някак си от самосебе си с гасненето. Аз си го обяснявам заради дългия престой на едно място.

          Коментар


            #20
            Колеги, вече съм с газова уредба BRC, много съм доволен от резултата, но (има едно НО), част от маркуча за въздушния филтър я премахнаха и затапиха с едно капаче(застопорено) за да пропуска по-малко въздух за точно съотношение ГАЗ/ВЪЗДУХ. Без това капаче колата просто не иска да набира на газ, тъй като засмукваше много въздух и малко газ. Сега съотношение е добро ГАЗ/Въздух. Да ама на бензин вече не иска да върви, разбрираемо за него се иска повечко въздух. Та въпроса ми е- Някой от вас измислял ли е до сега нещо като допълнителен отвор на въздушния филтър, който когато искам да карам колата само на бензин да си го отварям допълнително. Преди на бензин както си карах с 30км/ч и като и смачках газта за секунди си правеше 90км/ч. Но сега вече не е така след като няма достатъчен приток на въздух.

            Коментар


              #21
              Това означава че или смесителя не е точния или настройките куцат.Емулатори сложиха ли?Моята брава искаше само на дюзите
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #22
                Не мога да ти отговоря колега, защото това ми е първия автомобил на газ(не е газов инжекцион) и не разбирам от газови уредби. Газовата е настроена супер, но на бензин не е също както преди, няма го този ряз като я настъпя, просто се развърта по-бавно, иначе нито прекъсва, работи си нормално.....

                Коментар

                Working...
                X