Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.6 първи впечатления

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava 1.6 първи впечатления

    Здравейте приятели. От миналата седмица се сдобих с фиат брава 1.6 16v 96г без гозава уредба и искам да се допитам до вас за някой проблемчета по нея. По автомобила всичко е наред като инсталация. Незнам обаче проблем ли е това или не - когато я запаля на студен двигател, изчаквам около 15 сек да се поразвърти малко и когато завъртя волана,двигателя променя веднага оборотите и гасне - това го прави рядко не винаги. На загрял двигател пък докато се движа градско с 50км/ч примерно и дам на свободна по инерция, пак си изгасва някой път. Първите ми умувания, защо го прави този проблем е да си сменя горивния филтър. Друг проблем, които разбрах че е доста зачестял при браво/брава е задната чистачка - стой като паметник и все едно никога не е функционирала, даже и вода не стига по тръбичките до нея. Преди това колата беше на баща ми, но не я беше карал 3 години и винаги е седяла в гараж, като до последно я гледаше като малко дете, всичко и е сменено - гарнитура, свещи, амортисори и е изцяло обслужена. От какво може да са евентуално тези проблеми с губенето на оборити, а за задната чистачка ще търся теми би трябвало да има. Благодаря на отзовалите се

    #2
    Проблема със задната чистачка е, сигурно защото моторчето нещо се е скапало знам ли, друго не мисля, че може да е станало. За водата, защо не стига до там маркучето се е сцепило някъде или е задръстено или може би самите дъпчици на пръскалката. Моето маркуче за задната чистачка почна да се троши като хляб и се беше накъсало и направо забих един маркуч край помпичката на казанчето за течността за чистачки и го затулих и нямам пръскалка отзад. За гасненето по време на движение ще ти кажат, че може би гълта въздух от някъде и да смени си филтрите поне горивния и въздушния ако не са. И да не променят нещо пак щом не са сменяни отдавна е добре да го направиш.
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    Коментар


      #3
      Въздушния е чисто нов макар и слаган преди 3 години, но от тогава да е изминала максимум 500км. За горивния доколкото се сещам не е сменян от доста време пак години наред. Сега като се сетя, този проблем с кофти оборити, го има и в Палиото на приятелката ми. Но там е оправдано заради метанова уредба(с нея върви повече отколкото на бензин), които спичат дюзите. Тук в бравата проблема е аналогичен, само че тя винаги се е движила само на бензин.

      Коментар


        #4
        като заначало почни с пълно обслужване - ангренажен комплект, масло и филтри аксесоарните ремъци и ролките им ако са ОК може да не ги сменяш
        Брава 1.6

        Коментар


          #5
          Всичките работи, които си ги споменал са сменени

          Коментар


            #6
            ако е преди 3 години, сменяй, ангренажа на 5 години или 60 хил се сменя
            Брава 1.6

            Коментар


              #7
              Ще ги погледна, но не това е причината за гасненето. Другия ми въпрос е как стои работата с газифицирането - не ми се дават 1000лв за ГИ. Как евентуално се държи с обикновена газова, като е с метални колектори трябва ли да се тревожа за нещо особено?

              Коментар


                #8
                на задната чистачка по-скоро е клесяла оста и е извадила маркучето. махни си кората и виж. има много хубава тема със снимки как се почиства.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  vnukata написа:
                  Ще ги погледна, но не това е причината за гасненето. Другия ми въпрос е как стои работата с газифицирането - не ми се дават 1000лв за ГИ. Как евентуално се държи с обикновена газова, като е с метални колектори трябва ли да се тревожа за нещо особено?
                  Металните колектори си понасят обикновено агу без проблеми.Трябва само емулатор на дюзите и кихалка на резонатора и филтъра за всеки случай. Водата за задната чистачка има едно клапанче при двг пред шофьора.Може да са заминали контактите на капака
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря ви за помоща, просто до сега винаги съм имал френски автомобил и сега след замяна с италиански ми е малко непонятно като материя. Ако евентуално не ви е проблем да ми посочите директно темите, че не мога да ги намеря нещо с търсачката. Благодаря

                    Коментар


                      #11
                      една връзка

                      Колега тука една ТЕМA за чистачката.Брава,поне ориентиращо.За водата до отзад има една тръбичка под кутията на която пише FUSE и зад Аб се пада някъде,на мен доста често ми се измъква оттам.за АГУ-то търсиш Янко от Септември(qnisZ - Янко - 0878 60168,по пазарджишко шосе бързо ще стигнеш има няма 30-40 мин,там той те поема и ти боцка една уредбичка за 3-4 часа и си ти.Аз съм мноо доволен от него.Вече повече от година нямам никви ядове ни с монтаж ,ни с вървеж.Само тройника си пипам сам зависи колко искам да ми е спъната :D.За гасненето кажи как точно гасне,губи обороти (може стъпковия да е клеясал и той)и гасне или все едно от ключа гасиш(провери си и тоцоте с мултицет.Смажи и почисти клемите на АБ профилактично).Ако трябва си провери хидравличната течност и ремъците там,нещо да не затяга и да товари повече двигателя.Колата ти е седяла мноо време на едно място и ще има доста клеясали работи,докато ги раздвижиш... Нека и другите колеги се включат със съвети или дай всякаква информация по-подробно за да извлечеш максимално инфо.Успех.
                      Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                      Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за изчерпателния отговор. Гасне почти внезапно като навия волана, но на студен двигател. Може и от хидравликата да е знам ли... Не споменах, че дори някой път иска доста обороти за да мога да потегля на 1-ва, към 3000 пак на студен двигател или поне на мен ми се струват много, защото до сега карах дизел.

                        Коментар


                          #13
                          За колата

                          За оборотите сиг съединителя е тръгнал.Къде епедала му спрямо спирачния,по-горе или по-долу от него.За момента може да пробваш да навиеш,отпуснеш жилото в зависимост дали приплъзва.Скоростите хъркат ли,особено задна и първа при включване?Жилото за съединителя се вижда м/у под Аб-то.Ако си по-тънки ръце се бърка мноо лесно и се регулира там.Гайката е 15 мм,ама може и на ръка.Аз така преди да сменя съединителя искаше повее газ да тръгне.Сега дори и без газ с леко отпускане си зацепва и тръгва без газ.Кажи също дали е твърд педала на съединителя.Аз задавам въпросите ,които са по-общи...Колега на мен до тук ми стигат възможностите за дистанционна помощ.Ако все пак не можеш сам и решиш да ходиш по сервизи ти препоръчвам Този човекМного форумни колеги от Филибето и не само ползват услугите му.Спец е по италианки и няма грешка.Аз за по-сериозни ремонти хода само там.Виж адреса на лесно място е.Срещу каспела в Смирненски има една пресечка като влезнеш се пада веднага в дясно -големи врати няма как да сбъркаш.Още веднъж успех с оправянето на колата. :D2AБ=Акумулаторна батерия или акумулатор .
                          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                          Коментар


                            #14
                            Скоростите изобщо не гъркат, съединителя е малко под спирачката и си отделя перфектно. Тая седмица ще я карам на майстор. пп: На кое викате Аб

                            Коментар


                              #15
                              vnukata написа:
                              Скоростите изобщо не гъркат, съединителя е малко под спирачката и си отделя перфектно. Тая седмица ще я карам на майстор. пп: На кое викате Аб
                              АБ - акумулаторна батерия.Честита придобивка и да имаш много безпроблемни километри с нея ти пожелавам!
                              1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                              2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                              Коментар

                              Working...
                              X