Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво HGT 154hp проблеми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво HGT 154hp проблеми

    Здравейте имам няколко проблема с колата. Като цяло съм много доволен, но мисля, че ако не взема мерки навреме проблемите ще се влошат.1. Отзад и отдолу има една ламарина, която явно е да предпазва резервната гума от топлината. Над ауспуха е точно. От едната страна е капсулована, а от другата е хваната с шпилки (предполагам и гайки), но точно там е излязла, мислех да сложа по 2 шайби, но самите шпилки (2 на брой) също не се държат стабилно и май може да се извадят. Въпроса ми е ако махна резервната гума и покритието под нея (нещо като мокет или де да знам), ще имам ли достъп до тези шпилки (от горната страна демек багажника). Просто това покритие е залепено изцяло и не искам просто така да го развалям, а ламарината се крепи само там където е капсулована, трака много и най-вероятно ще падне.2. Антифриза намалява, бавно но намалява и трябва да доливам. За месец слиза малко под минимума, като е бил на средата.3. Когато двигателя е студен, просто се мъчи мотора. Не иска да качва обороти, даже губи обороти, колата се тресе, чуват се гърмежи, освен това се чува нещо като удар отпред вляво където е филтъра. След малко каране се оправя.4. Пак при студен двигател (този проблем май е свързан с горния). Не съм на скорост давам рязко газ (чувам филтъра как "съска" и бързо отпускам, никаква промяна на оборотите. Ако натисна и задържа започва да прекъсва, гърмежи, губене на обороти, прекъсване.5. над 180 започва да намаля, намалят оборотите, съответно и пада скоростта на 5та. Пробвал съм и на 4-та, същата работа.6. Не знам първа и втора ли са много дълги, но като минавам спящите полицайчета аз няма как да включа на първа в движение, включвам втора, но много бавно и със закъснение набира.Ще я водя на сервиз. Ако можете дайте мнения, какво трябва да се види, от какво може да е. Комп. диагностика да правя ли?Благодаря предварително

    #2
    Айде още един за горивен регулатор , а ламарината ти е термощит за резервоара не за резервната гума.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Айде още един за горивен регулатор , а ламарината ти е термощит за резервоара не за резервната гума.
      Тоест всичките тия симптоми са заради регулатора?Ламарината, вярно по-логично да е заради резервоара , но е и точно под резервната гума.Без него може ли?

      Коментар


        #4
        Възможно е да е и заради стъпков мотор, неправилно зацепен ремък, смучене на допълнително въздух, типични признаци на давеща се кола. Виждам че си от младост, ако имаш свободно време може да се разберем да погледна, пък може и да видя от къде го прави пущината.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Значи филтъра го оправих много лесно. Пътувах за Видин по по-лошия път. В една дупка филтъра се откачи и докато спра гумата го изяде половината . Не съм от София, но май ще трябва да ходя на сервиз там. Тук като ми сменяха маслото ме питаха дали не било дизел !?! Няма и къде да направя комп. диагностика.Вярно ли е, че този модел нямат бензинов филтър?

          Коментар


            #6
            Минах я на компютърна диагностика. Дава грешка при дебитомера и ламда сондата. Много други хора ми казаха, че е от дебитомера. Смених дебитомера с друг, който не е ясно дали работи (работи по-добре от стария). Има ли начин да се разбере дали работи тая щуротия? Има ли начин да разбера дали дърпа въздух след дебитомера?

            Коментар


              #7
              Дебитомера е. Смених го и сега лети.

              Коментар

              Working...
              X