Здравеите колеги ,имам един голям проблем с моя фиат,изчетох доста теми по моя проблем но така и не се оправи колата, проблема е следния :колата е много мудна при потегляне или при ниските обороти,когато е студено трява да поработи и то на бензин иначе няма тръгване,подаваш газ или забива муцуна или зацепва след 2-3 секунди след като си натиснал педала на газта и ако искаш да тръгнеш трябва леко д аподаваш газ,гърмеше но това се пооправи с смяна на точните свещи и кабели,колата има газ но проблема е и при двете горива,значи според мен е нещо общо!пробвах с работещи датчици от друг фиат:датчик запалване , ламбда сонда и нищо,смених и тпс датчика но нищо после четох че като се сменя тоя тпс датчик трябва да е при човек с компютър че трябвало да го занули или нещо такова! нещо което забелязах е че точно преди дроселовата клапа има едно отворче,напипвасе на рака кога ти махнал въздухопровода и това отворче смуче много яко и като го запуша на ръка и колата угасва!а нетрябвали да си взема въздух от дроселовата клапа!и да допълня че колата има голчм разход на гориво 15 газ и 13 бензин на 100 километра,ако някои може да помогне да пише!Да допълня че колата така я купих и тогава имах някой лев и гледах да я оправя ,и започнах от дюзите смених 2 и майстора нямаше време и не съм ги чистил на ултра звук а като зглоби и сипа някаква течност кадето почиствала и поне угасна лампичката с дюзичката на таблото и леко се пооправи ,ходих и при 3-ма с компютри на диагностика и там дава всичко добре !Първо разбира се смених ролки и ангренажен ремък и дори после след известно време ходих да проверя дали са добре зацепени валовете и пак всичко беше наред и това съмнение отпадна!Дроселовата клапа при единия маистор я смъква и почиства!тука единия колега е прав че колата е като удавена и това че смуче много въздух сигурно е проблема ,но стъпковото моторче съм го смъквал и почиствал без подобрение и съм го сменял с друго и пак нямаше резултат!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат браво 1.6 16в 96г проблем с ускорението
Collapse
X
-
Добре ще погледна ,но когато ми сменяха дюзите и след известно време четох затова че може да смуче въздух от смукателните колектори и огледах моята кола с един прител и забелязах ме че болтовете не бяха стегнати (някои от тях)и ги достегнахме ! Можели гарнитурата да е заминала или нещо такова да се е продухало и вече да смуче от там!
Коментар
-
Възможно е, провери. Преди месец при едно пътуване, така ми се беше извадил един маркуч за вакум от всумкателя, колата запали малко трудно но викам си тръгвам, и така, от София до Русе ми дръпна 36л газ и катообърна на бензин почна да предръпва, закарах я на ход до вкъщи понеже имах още около 90км. с 4 х. оборота, като се прибрах на светло отворих капака и първото нещо което видях е че беше извадила тоя вакум маркуч, при ме се беше получило от свръх налягане в колектора причинено от ГИ.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар