Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат браво 1.6 16в 96г проблем с ускорението

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат браво 1.6 16в 96г проблем с ускорението

    Здравеите колеги ,имам един голям проблем с моя фиат,изчетох доста теми по моя проблем но така и не се оправи колата, проблема е следния :колата е много мудна при потегляне или при ниските обороти,когато е студено трява да поработи и то на бензин иначе няма тръгване,подаваш газ или забива муцуна или зацепва след 2-3 секунди след като си натиснал педала на газта и ако искаш да тръгнеш трябва леко д аподаваш газ,гърмеше но това се пооправи с смяна на точните свещи и кабели,колата има газ но проблема е и при двете горива,значи според мен е нещо общо!пробвах с работещи датчици от друг фиат:датчик запалване , ламбда сонда и нищо,смених и тпс датчика но нищо после четох че като се сменя тоя тпс датчик трябва да е при човек с компютър че трябвало да го занули или нещо такова! нещо което забелязах е че точно преди дроселовата клапа има едно отворче,напипвасе на рака кога ти махнал въздухопровода и това отворче смуче много яко и като го запуша на ръка и колата угасва!а нетрябвали да си взема въздух от дроселовата клапа!и да допълня че колата има голчм разход на гориво 15 газ и 13 бензин на 100 километра,ако някои може да помогне да пише!Да допълня че колата така я купих и тогава имах някой лев и гледах да я оправя ,и започнах от дюзите смених 2 и майстора нямаше време и не съм ги чистил на ултра звук а като зглоби и сипа някаква течност кадето почиствала и поне угасна лампичката с дюзичката на таблото и леко се пооправи ,ходих и при 3-ма с компютри на диагностика и там дава всичко добре !Първо разбира се смених ролки и ангренажен ремък и дори после след известно време ходих да проверя дали са добре зацепени валовете и пак всичко беше наред и това съмнение отпадна!Дроселовата клапа при единия маистор я смъква и почиства!тука единия колега е прав че колата е като удавена и това че смуче много въздух сигурно е проблема ,но стъпковото моторче съм го смъквал и почиствал без подобрение и съм го сменял с друго и пак нямаше резултат!

    #2
    А колата във високите обороти много ли "бяга" (пъргава ли е) ?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      Това отворче дето като го запушиш колата гасне е на стъпковия мотор. Пробвай с друга бобина.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        В високите обороти бяга ,чак много незнам но се усеща едно прекъсване ,много слабо а в ниските повече! А бобината съм я сменял с друга от морга и нямаше разлика но четох че бобина като се сменя от морга трябва няколко да пробваш , а в тая морга кадето ходих имаше само една!

        Коментар


          #5
          Колата смуче въздух от някъде, по всмукателния колектор, огледай там, щом и на високите предърпва.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Добре ще погледна ,но когато ми сменяха дюзите и след известно време четох затова че може да смуче въздух от смукателните колектори и огледах моята кола с един прител и забелязах ме че болтовете не бяха стегнати (някои от тях)и ги достегнахме ! Можели гарнитурата да е заминала или нещо такова да се е продухало и вече да смуче от там!

            Коментар


              #7
              Възможно е, провери. Преди месец при едно пътуване, така ми се беше извадил един маркуч за вакум от всумкателя, колата запали малко трудно но викам си тръгвам, и така, от София до Русе ми дръпна 36л газ и катообърна на бензин почна да предръпва, закарах я на ход до вкъщи понеже имах още около 90км. с 4 х. оборота, като се прибрах на светло отворих капака и първото нещо което видях е че беше извадила тоя вакум маркуч, при ме се беше получило от свръх налягане в колектора причинено от ГИ.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                И още нещо се сетих че когато угася и сляза от колата ,мирише на гориво(на каквото съм карал)

                Коментар


                  #9
                  ДА ,аз също го четох това че е възможно и дори си смених това вакум маркуче и пак нямаше подобрение

                  Коментар

                  Working...
                  X