Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто МК1 55 к.с. 1994 г - свети индикацията на инжекцията..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто МК1 55 к.с. 1994 г - свети индикацията на инжекцията..

    Здравейте. Търся помощ относно проблем с колата ми - Пунто МК1 55 к.с. 1994 г. (моноинжекция). От няколко дена светна индикацията на инжекцията. Забелязах, че светва след около 10 мин. след като запаля и остава светнала докато загася. При палене веднага - светва веднага. При студена кола пак след около 10 мин. Предположих че има проблем с лабда сензора (катализатора е махнат от преди около година). Изключих лабда сензора от куплунзите, но за съжаление след около 10 мин след запалване, индикацията на инжекцията пак светна. Направен е визуален оглед на другите датчици и окабеляване към инжекцията. Не съм ходил на диагностика все още и затова искам да попитам дали някой има идея от какво може да бъде. Колата е за подмяна (най-вероятно за бракуване) и искам да я закрепя за някой и друг месец без сериозни инвестиции. Благодаря предварително за отделеното внимание.Да добавя само, че колата си пали и върви нормално и при светнала индикация........
    Пунто 1.1 1994 г.

    #2
    Ако е наред с ламбда и без ламбда не свети. Пробвано при мен на 1.2 пълна инж.Предполагам че след около 10 мин загрява и някой от датчиците излиза от обхват например за темп на антифриза. Друг който може да прави чалъми е за темп на входящия въздух. Той не оказва особено влияние така че вероятно е той. Извади му буксата и му тури едно съпротивление 100 ком и виж дали ще изгасне инжекцията. Току виж па и тръгнала повече колата Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      кола

      При мен ако не е наред ламбда свети
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        При мен ако не е наред ламбда свети
        А ако е откачена от куплунзите дали ще свети?А дали е възможно от този сензор?http://www.axm-auto.com/index2.php?b...57Датчик на темп. за инжексиона. Горе долу светва като се отвори термостата и антифриза тръгва към радиатора... Не съм намерил какви стойности има този датчик?
        Пунто 1.1 1994 г.

        Коментар


          #5
          Ето един сайт с много информация. Виж там как е за твоя двигател. Може да го преведеш със гугъла. Най-добре на английски. Ето този датчик например може да е над 100 ком. Това кара "инжекцията да свети" но не влияе чувствително върху вървежа.
          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
          FIAT Punto sx 75 '94

          Коментар


            #6
            slav4o_vt написа:
            Ето един сайт с много информация. Виж там как е за твоя двигател. Може да го преведеш със гугъла. Най-добре на английски. Ето този датчик например може да е над 100 ком. Това кара "инжекцията да свети" но не влияе чувствително върху вървежа.
            Благодаря за линка.
            Пунто 1.1 1994 г.

            Коментар


              #7
              От този форум ми го бяха дали
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #8
                м да,това е датчика за вх. въздух.специално той малко рядко дефектира,но е възможно,по-скоро провери синия датчик за температурата на охлаждащата течност,намира се на см. колектор в заднара част,от към купето.то няма и друго какво да е ,имаме още стъпков мотор,дкв,тпс , от които надали ще прави така

                Коментар


                  #9
                  Проблема засега е решен. Диагностиката показа 2 проблема : Датчик на темп. за инжексиона и Ламбда сонда. Датчика е сменен, сондата ще почака )) Благодаря на всички за съветите и съдействието.
                  Пунто 1.1 1994 г.

                  Коментар


                    #10
                    mmony написа:
                    Проблема засега е решен. Диагностиката показа 2 проблема : Датчик на темп. за инжексиона и Ламбда сонда. Датчика е сменен, сондата ще почака )) Благодаря на всички за съветите и съдействието.
                    И при мене свети и то от много неща ама няма да си дам зор да ги сменям. Карам на газ , няма какво да ми подобри вървежа ... За диагностика не знам компа ще успеели да се закачи за стенд , понеже му се губи маса на пин 23 и неможе да управлява релето за помпата и няма управляваща маса на краче 7. (решил съм проблема с постоянна маса от купето) И си пали на бенз проблема е че помпата не спира след подаване на контакт , след 2-3 мин . Безполезно е да чиста грешки. Компюътра ми управлява само подаването на искра. Иначе си върви на бенз ама колко ми трабва да запали най-много ... и да карам 5-6 км докато заредя газ пак. И си ускорява доста пъргаво на бензин.
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар

                    Working...
                    X