Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям разход при брава 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Следя темата с интерес. Имам абсолютно същия проблем 14/100 газ.
    Fiat Bravo 1.4 12v '95

    Коментар


      #32
      В София ми дава 12,12 и нещо.
      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

      Коментар


        #33
        ilian4o88 написа:
        В София ми дава 12,12 и нещо.
        На мен 5 човека в колата 25 км градско (вечерта когато няма 1 кола на пътя) и 25 извън градско разхода ми беше 14/100.А когато съм сам 13,5 - 14 / 100км градско.И ще я помъча още малко и ако още не я оправя , ще има тема в раздел Продава на части.
        Fiat Bravo 1.4 12v '95

        Коментар


          #34
          Tornado написа:
          bobi20 написа:
          бихте ли ми казали ккво е това,което се намира от левия край на моното под маркучите за входа и изхода на бензин,представлява бяла плочка с реостат
          TPS /датчик за положението на дроселовата клапа/ не пипай там ако нямаш нужните познания.
          колега моето един майстор ми го въртя,може ли от там да ми е висок разхода

          Коментар


            #35
            bobi20 написа:
            Tornado написа:
            bobi20 написа:
            бихте ли ми казали ккво е това,което се намира от левия край на моното под маркучите за входа и изхода на бензин,представлява бяла плочка с реостат
            TPS /датчик за положението на дроселовата клапа/ не пипай там ако нямаш нужните познания.
            колега моето един майстор ми го въртя,може ли от там да ми е висок разхода
            Не знам.Питай МАЙСТОРА защо го е въртял.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #36
              Продължавам да следя за аналогични случаи...

              Коментар


                #37
                колеги при мен се оказа в тпс-а проблема,"майстора" ако мога да го нарека така като го въртя и от тогава ми е висок разхода,някой множе ли да каже как мога да си го върна в положението каквото е бил или евентуално какви стойности трябва да показва

                Коментар


                  #38
                  bobi20 написа:
                  колеги при мен се оказа в тпс-а проблема,"майстора" ако мога да го нарека така като го въртя и от тогава ми е висок разхода,някой множе ли да каже как мога да си го върна в положението каквото е бил или евентуално какви стойности трябва да показва
                  По принцип тпс-датчикане се бара,но щом е пипано там ще го нагласиш точно посредата да е.Моят така съм го направилнеможеш да го направиш както са го направили в завода.

                  Коментар


                    #39

                    Коментар


                      #40
                      Здравейте колеги,Преди месец си купих Фиат Браво 1,4 12в 98’ 75 коня. проблемът е че имам голям разход на гориво и колата не палеше от време на време(и при топъл и при студен двигател го е правил). Отидох на диагностика казаха имам грешка на датчика на коляновия вал и ламбдата. Та смених ги и сега няма проблеми с палене обаче имам разход на гориво (20лв) 7 л. / 50 км извънградско при каране 70км/ч на 5 предавка . Та въпросът трябва ли да мина да ми чистят грешки нещо? Защото само смених датчиците и не съм бутал нищо друго... Отворен съм към всякакви идеи.. Благодаря предварително!

                      Коментар


                        #41
                        davampire90 написа:
                        Здравейте колеги,Преди месец си купих Фиат Браво 1,4 12в 98’ 75 коня. проблемът е че имам голям разход на гориво и колата не палеше от време на време(и при топъл и при студен двигател го е правил). Отидох на диагностика казаха имам грешка на датчика на коляновия вал и ламбдата. Та смених ги и сега няма проблеми с палене обаче имам разход на гориво (20лв) 7 л. / 50 км извънградско при каране 70км/ч на 5 предавка . Та въпросът трябва ли да мина да ми чистят грешки нещо? Защото само смених датчиците и не съм бутал нищо друго... Отворен съм към всякакви идеи.. Благодаря предварително!
                        Забравих да кажа, че е сменено маслото, масления филтър и въздушния филтър, имам стабилни обороти на празен ход и на скорост, колата набира като настъпя. Обаче съм пробвал друго изкачвам баир без да подавам газ на 2-ра предавка. Колата пали от раз.

                        Коментар


                          #42
                          DIDKYmanqk написа:
                          колеги може ли разхода да е голяма поради това че нямам емулатор колата е фиат браво 1.4 12в
                          Категорично не. В най лошия случай ще ти забие компа. Което при този модел се лекува лесно с рестартиране на компа. И да не се окаже на края че караш едновременно на газ и бензин.
                          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                          http://vbox7.com/play:124bedab

                          Коментар


                            #43
                            davampire90 написа:
                            Здравейте колеги,Преди месец си купих Фиат Браво 1,4 12в 98’ 75 коня. проблемът е че имам голям разход на гориво и колата не палеше от време на време(и при топъл и при студен двигател го е правил). Отидох на диагностика казаха имам грешка на датчика на коляновия вал и ламбдата. Та смених ги и сега няма проблеми с палене обаче имам разход на гориво (20лв) 7 л. / 50 км извънградско при каране 70км/ч на 5 предавка . Та въпросът трябва ли да мина да ми чистят грешки нещо? Защото само смених датчиците и не съм бутал нищо друго... Отворен съм към всякакви идеи.. Благодаря предварително!
                            Карам същата и извънградско ми гори 5.4/100 с двама души засечен нееднократно от пълно до пълно, максимална скорост 90 км/ч, като изключвам моменти на изпреварвания. Цялата работа на този двигател зависи от износването на разпределителния вал и после от другите компоненти. И аз съм сменил датчика на коляновия вал /беше дал фира/, термодатчик/ който се оказа излишна смяна, но компа не хваща термостата а блъска грешка на датчика/, свещи и термостат, валът още с купуването се оказа перфектен.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар

                            Working...
                            X