Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

прекъсване на фиат брава 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    прекъсване на фиат брава 1.6 16v

    когато колата е студена като я запаля и започва да прекъсва това го прави когато е топло времето и си мени оборотите зимата го нямаше този проблем когато колата загрее няма никакво прекъсване като и подам газ изчезва и се появява пак но го прави само на място може ли да ми кажете от какво може да прекъсва

    #2
    Колата с кой колектор е- пластмасов или метален? Свещи , кабели бобина как са? Има ли газ?
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      ами колега с пластмасовите колекторни тръби е бобината свещите и кабелите са наред и няма газ просто не знам от какво се получава

      Коментар


        #4
        Препоръчвам диагностика, иначе на сляпо ако тръгнеш да сменяш рискуваш да смениш здрави части.
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #5
          чувал съм че можело и от датчици да го прави но не знам за това питам вас

          Коментар


            #6
            oro4imaro12 написа:
            чувал съм че можело и от датчици да го прави но не знам за това питам вас
            Еми това е де ... Една торба с датчици са... затова замини да ти направат диагностика да се види кой точно записва грешка.
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #7
              Виж си и въздушния филтър на какво дередже е.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                наред е просто не знам какво да правя,но ви благодаря

                Коментар


                  #9
                  Щом нямаш газ погледнете стъпковия мотор и проверете за пробив по въздуховода от въздушния филтър. Една проверка на термодатчика също не е излишна.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    мерси колега,но къде се намира стъпковия мотор

                    Коментар


                      #11
                      над дросела е.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        над дросела е.
                        Не е. Той е с ино и шес. В самия дросел е.
                        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                        Коментар


                          #13
                          .......

                          колега и аз съм така с мойто браво и на диагностика изкарва че смучи въздух системата.....но ми казаха че било от датчика за вакума.... той е в пластмасовата кутия в ляво зад мотора... ако го оправя тес дни ще пиша пак да ти кажа резултата
                          Fiat Bravo 1.6 16V

                          Коментар


                            #14
                            Re: .......

                            DR_Dimitrov написа:
                            колега и аз съм така с мойто браво и на диагностика изкарва че смучи въздух системата.....но ми казаха че било от датчика за вакума.... той е в пластмасовата кутия в ляво зад мотора... ако го оправя тес дни ще пиша пак да ти кажа резултата
                            Колега и моята кошница смуче въздух ама няма как на диагностика да ти кажат от кай маркуч или датчик е затова проверка на всички маркучи и диагностика да видиш дали стъпковия мотор и ТПС а са здрави и после мап сензора с темп.датчика и тогава почваш бобина кабели и накрая всички вакум маркучи на колектора ако си с пластмасовите колектори че не прочетох хубаво питането ти поздрави
                            като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                            Коментар

                            Working...
                            X