Когато двигателя е натоварен повече - включен климатроник или натоварен алтернатор е нормално да играят по-бързо оборотите.Със тия компютри не може ли да се провери моторчето за празния ход на колко стъпки е. Връща ли докрай. Ако е върнало до край значи има от някъде пролука. Не го знам как е на тоя двигател подпира клапата или е с байпас като на пунтото. Онзи ден четох един чешки сайт, препоръчват да се намокри с бензин мястото от където има съмнение за засмукване на въздух. Оборотите трябва да се покачат леко, поне за момент.И разбира се все пак жилото трябва да е леко хлабаво и клапата да чуква като я отпуснете.Това, че дюзите изключват от време на време ме навежда на мисълта за пролука. Двигателя се вкарва сам в режим на ППХ. Ако беше в ТПС-а проблема, това нямаше да става. И ги вижте дали не са под 4 милисекунди.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна дросел
Collapse
X
-
Я пръсни малко ВД на оста на стъпковото моторче, беше ми казал че си го изчистил и е възможно оста да е останала на сухо, ще се опитам довечера или утре сутринта да мина да те видя, да гледа и аз.Ще бъдеш ли на работа?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да на работа съм Слави мини да погледаме заедно италианската бангия че почва сериозно да ми лази по нервите и накрая ще има с чука през колекторите и за скраб карам Фиат подържам Ферари ебати кенефа. Бяха прави на времето хората ама аз не та не само тоя дросел не е нов по тая колакато му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
Чакайте сега нали става въпрос за работа на бензин ?Янко мисля, че точно когато тпс дава 0 волта (изобщо ненатиснат педал на газта) тогава може да се задейства ППХ. Демек оборотите не са се покачили в следсвите на това че той дава ненуливи показания. -> ТПС ок.От друга страна моите импулси са около 4 мс. ( не много точно) измерено със руски осцилоскоп. И това на празен ход и при това става въпрос за 1.6 металния колектор. Не е за пренебрегване и факта, че ако подам газ импулса се удулжава за момент и после пак остава около 4 мс. Ако е значително по къс, компа почва да го ограничава и при 2000 об го спира съвсем, ако оборотите са повишени без да е задействан педала на газта. Не зная каква трябва да е точната продължителност на импулса за 1.6 пластмасовия колектор. zelenilkata ако можеш провери дали ти щрака ламбдата, сигурно седи на бедна смес ? Така ли е ?
Коментар
-
Малко ме нямаше в София и затова се вкючвам сега.Обяснявам: Когато ТПС е исключен колата не влиза в ППХ влиза в този режим при отнемане на газта , при натискане на газта влиза в режим асинхронно обогаяване.Между другото пробвахме онзи ден и с отткачен тпс, степ мотор и мап пак клати двигателя . Най-интересното е че редува дюзите с времена 0мс и на бензин и на газ, като в същото време ламбдата показва 0 волта, затовареших че има проблем с тоците. С предишния дросел е вдигала обороти но и там се сещам защо(той е на мойта кола сега) при работа щрака зверски т.е просто е заяждал . Твърдо смятам че тази кола дърпа въздух от някъде и понеже степа се мъчи да оправи положението играят оборотите. Гледах го с ФЕС при палене двигателя заспива ,времена 3,5мс степа прави 70-80 стъпки всички параметри са идеални(Моята кола е същата едно към едно като двигател и ги знам наизуст) и като поработи малко или се увеличи консумацията степа почва да прави 30 стъпки , което означава че затваря(идва въздух отнякъде). Тогава успяхме да проверим колкото е възможно всички места от които може да смуче въздух ,като включиттелно пръскахме със ацеттонов спрей. Не сме проверили единствено бензинови дюзи,клапана за бензинови пари , два от маркучитте на газовите инжектори(няма достъп до тях 3-4 цилиндър) и сега се сещам евентуално заминало серво. По назад в един от постовете съм писал и още неща. 3 часа е седяла вързана с ФЕС и сме гледали всичко.Ето линк с четиво:http://dox.bg/files/dw?a=ec15727dcb
Коментар
-
Пробвайте да затегнете колекторите,щом го прави на загрял мотор.Аз като запаля времената са над 4 ,а моторчето около 72 стъпкитова е с нормален ангренажREAD PARAMETERS:Manifold Pressure: 295 mBarEngine Load: 8,250 кг/чIdle Actuator: 54 стъпкиInjection Time: 3,128 мса това с един зъб предварение на изпускателнияREAD PARAMETERS:Manifold Pressure: 306 mBarEngine Load: 9,000 кг/чIdle Actuator: 51 стъпкиInjection Time: 3,572 мсоборотите и в двата случая са 800+-20 ,естествено времената варират в малки границиFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Значи колеги смених всичко колектор метален с стъпково,тпс всичко става за 1-2 часа сега някой го правят и за 20 мин. Но няма значение всичко става 1/1 единственото което трябва да се направи е да се запуши един щуцер под дросела с тапа става въпрос на металния колектор и палите колата само слагате стария мап сензор от пластмасовите колектори на металния в моя случай аз го навих и стана всичко има и тема във форума на колегата Дани и при него се е получило.като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар