Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна дросел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Когато двигателя е натоварен повече - включен климатроник или натоварен алтернатор е нормално да играят по-бързо оборотите.Със тия компютри не може ли да се провери моторчето за празния ход на колко стъпки е. Връща ли докрай. Ако е върнало до край значи има от някъде пролука. Не го знам как е на тоя двигател подпира клапата или е с байпас като на пунтото. Онзи ден четох един чешки сайт, препоръчват да се намокри с бензин мястото от където има съмнение за засмукване на въздух. Оборотите трябва да се покачат леко, поне за момент.И разбира се все пак жилото трябва да е леко хлабаво и клапата да чуква като я отпуснете.Това, че дюзите изключват от време на време ме навежда на мисълта за пролука. Двигателя се вкарва сам в режим на ППХ. Ако беше в ТПС-а проблема, това нямаше да става. И ги вижте дали не са под 4 милисекунди.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #17
      Колега под 4м/с са инжекторите жилото е леко хлабаво незнам вече моторчето на компа се пуска на тест и показва 36-40 стъпки
      като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

      Коментар


        #18
        Я пръсни малко ВД на оста на стъпковото моторче, беше ми казал че си го изчистил и е възможно оста да е останала на сухо, ще се опитам довечера или утре сутринта да мина да те видя, да гледа и аз.Ще бъдеш ли на работа?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Без сигнал от тпс не се вкарва в принудителен пр.ход.Моите дюзи са на около 3-3,4мс ,а стъпковото от 52 до 72 стъпки в зависимост от температурата,но аз съм с обикновено агу
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #20
            Да на работа съм Слави мини да погледаме заедно италианската бангия че почва сериозно да ми лази по нервите и накрая ще има с чука през колекторите и за скраб карам Фиат подържам Ферари ебати кенефа. Бяха прави на времето хората ама аз не та не само тоя дросел не е нов по тая кола
            като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

            Коментар


              #21
              Чакайте сега нали става въпрос за работа на бензин ?Янко мисля, че точно когато тпс дава 0 волта (изобщо ненатиснат педал на газта) тогава може да се задейства ППХ. Демек оборотите не са се покачили в следсвите на това че той дава ненуливи показания. -> ТПС ок.От друга страна моите импулси са около 4 мс. ( не много точно) измерено със руски осцилоскоп. И това на празен ход и при това става въпрос за 1.6 металния колектор. Не е за пренебрегване и факта, че ако подам газ импулса се удулжава за момент и после пак остава около 4 мс. Ако е значително по къс, компа почва да го ограничава и при 2000 об го спира съвсем, ако оборотите са повишени без да е задействан педала на газта. Не зная каква трябва да е точната продължителност на импулса за 1.6 пластмасовия колектор. zelenilkata ако можеш провери дали ти щрака ламбдата, сигурно седи на бедна смес ? Така ли е ?
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #22
                Малко ме нямаше в София и затова се вкючвам сега.Обяснявам: Когато ТПС е исключен колата не влиза в ППХ влиза в този режим при отнемане на газта , при натискане на газта влиза в режим асинхронно обогаяване.Между другото пробвахме онзи ден и с отткачен тпс, степ мотор и мап пак клати двигателя . Най-интересното е че редува дюзите с времена 0мс и на бензин и на газ, като в същото време ламбдата показва 0 волта, затовареших че има проблем с тоците. С предишния дросел е вдигала обороти но и там се сещам защо(той е на мойта кола сега) при работа щрака зверски т.е просто е заяждал . Твърдо смятам че тази кола дърпа въздух от някъде и понеже степа се мъчи да оправи положението играят оборотите. Гледах го с ФЕС при палене двигателя заспива ,времена 3,5мс степа прави 70-80 стъпки всички параметри са идеални(Моята кола е същата едно към едно като двигател и ги знам наизуст) и като поработи малко или се увеличи консумацията степа почва да прави 30 стъпки , което означава че затваря(идва въздух отнякъде). Тогава успяхме да проверим колкото е възможно всички места от които може да смуче въздух ,като включиттелно пръскахме със ацеттонов спрей. Не сме проверили единствено бензинови дюзи,клапана за бензинови пари , два от маркучитте на газовите инжектори(няма достъп до тях 3-4 цилиндър) и сега се сещам евентуално заминало серво. По назад в един от постовете съм писал и още неща. 3 часа е седяла вързана с ФЕС и сме гледали всичко.Ето линк с четиво:http://dox.bg/files/dw?a=ec15727dcb

                Коментар


                  #23
                  Пробвайте да затегнете колекторите,щом го прави на загрял мотор.Аз като запаля времената са над 4 ,а моторчето около 72 стъпкитова е с нормален ангренажREAD PARAMETERS:Manifold Pressure: 295 mBarEngine Load: 8,250 кг/чIdle Actuator: 54 стъпкиInjection Time: 3,128 мса това с един зъб предварение на изпускателнияREAD PARAMETERS:Manifold Pressure: 306 mBarEngine Load: 9,000 кг/чIdle Actuator: 51 стъпкиInjection Time: 3,572 мсоборотите и в двата случая са 800+-20 ,естествено времената варират в малки граници
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #24
                    Колата колеги в момента е N1 благодаря на всички колеги който се отзуваха за помощ и съвети. Сложих метален колектор и всичко си дойде на място сега вече работи като нова. Върви и на газ и бензин без проблеми. Благодаря!!!
                    като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                    Коментар


                      #25
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Опиши как си го направил за другите които ще правят тази акробатика.Само колектора ли смени или всичко?И аз мислех да го сменям като го пръснах ,но се оказа че се намира по ефтино пласмасов отколкото метален и се отказах
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #27
                          Значи колеги смених всичко колектор метален с стъпково,тпс всичко става за 1-2 часа сега някой го правят и за 20 мин. Но няма значение всичко става 1/1 единственото което трябва да се направи е да се запуши един щуцер под дросела с тапа става въпрос на металния колектор и палите колата само слагате стария мап сензор от пластмасовите колектори на металния в моя случай аз го навих и стана всичко има и тема във форума на колегата Дани и при него се е получило.
                          като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                          Коментар

                          Working...
                          X