Колеги понеже имах проблем с стъпковото моторче Фиат Браво 1.6 16в. 99г. 103 коня Та понеже имах проблем с МПС трябваше да смена цялата дроселова клама и сега стана интересно колата си е.... м.... държи обороти 1500-1800 постоянно ги мени моторчето е на дросела + ТПС май има 2 букси на клапата колата е с пластмасовите колектори от какво може да е проблема? Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна дросел
Collapse
X
-
Според мен варянта е с фиат екоскан щото може да има вече натрупани грешки и да не разпознава новия дросел беше откачен акумолатора нестава после върнах стария дросел работата остана същата и затова ме навежда на мисълта че трябва да се трият грешкикато му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
Сега свалих всичко дросел маркучи смених всички скоби с нови хубави намазах оплатнението с силикон завих дросела и всички маркучи с нови скоби и запалих колата от началото държеше 1000 оборота като студена и после почна пак да прави същите магарий вече незнам кво да напрявя та въпроса ми е към колеги дето са имали този проблем как се адаптира този дросел. С фиат екоскан компа ли се ресва или се правят настройки някакви няма извадени маркучи. Всичко си е на мястото Благодаря предварително на съветитекато му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
Nikolow написа:Ако си с IAW 49F ще го закачиш компа с МултиЕкуСкан , ако е преди 99г няма да ти свърши работа.Пипали ли сте винта на дросела и да не се опитвате да адаптирате с работа на газ?като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
Nikolow написа:Какъв беше проблема със стъпковото , дали не е било нещо друго а ти да си набедил него и проблема да си е останал.Не че нещо но и аз така вземах ново стъпково при здраво старо защото много бързах и после се оказаха други нещата.като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
При направената адаптация колата продължава да си прави същите магарий направихме диагностика ресетнахме компа смяна на кабелибобина , смяна на мап сензор,тест на стъпково и тпс, (кабели и бобинаи мап)от работеща кола същия двигател и не става и не става колата не прави грешки. Съарите кабели проверени здрави са замерени детонационен наред топлинен наред ламбда наред и колата като загрее и започва стрелката на ъемперетурата е на средата. Единствените съмнения остават от компа на газта колата е с газов инжекцион powe jet щото на диагностиката показва как инжекторите застават на 0000000 един след друг изгасват. Моля за помощ колеги благодаря предварително!!!като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
При направената адаптация колата продължава да си прави същите магарий направихме диагностика ресетнахме компа смяна на кабелибобина , смяна на мап сензор,тест на стъпково и тпс, (кабели и бобинаи мап)от работеща кола същия двигател и не става и не става колата не прави грешки. Съарите кабели проверени здрави са замерени детонационен наред топлинен наред ламбда наред и колата като загрее и започва стрелката на ъемперетурата е на средата. Единствените съмнения остават от компа на газта колата е с газов инжекцион powe jet щото на диагностиката показва как инжекторите застават на 0000000 един след друг изгасват. Моля за помощ колеги благодаря предварително!!!като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
zelenilkata написа:При направената адаптация колата продължава да си прави същите магарий направихме диагностика ресетнахме компа смяна на кабелибобина , смяна на мап сензор,тест на стъпково и тпс, (кабели и бобинаи мап)от работеща кола същия двигател и не става и не става колата не прави грешки. Съарите кабели проверени здрави са замерени детонационен наред топлинен наред ламбда наред и колата като загрее и започва стрелката на ъемперетурата е на средата. Единствените съмнения остават от компа на газта колата е с газов инжекцион powe jet щото на диагностиката показва как инжекторите застават на 0000000 един след друг изгасват. Моля за помощ колеги благодаря предварително!!!. . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
Lancia Lybra SW 1.6 16V
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Да обясня по подробно. Колегата е написал какво сме проверили. Към това ще добавя че бензиновото еку беше с недовкарана докрай букса(долната) и незатегнато. Проверихме всичко в рамките на възможното за дърпане на въздух включително и пръскане с ацетонов спрей(няма смучене) ,направих тест на стъпковото двигателче с ФЕС прави си го както трябва. Фес не записва никакви грешки ,като гледаме инжекторните времена когато почнат да играят оборотите и падат до 0 мс т.е. като че ли остават без ток за момент,но ги редува . Сега последно работи без ядове докато включи перката, като другото което забелязах вчера е че като включи охлаждането честотата на менене на оборотите се увеличава. Алтернатора зарежда 14.2 волта ,като се включи перката пада на 13,7 ,при палене акомулатора пада до 10,5 -11 волта. Компютъра има маса премерена е с мултицет. Съмнението ми е за проблем в газовото еку Ако някой има идеи?Прикачени файлове
Коментар
-
Колата вече влиза в някакъв режим започна да мени обороти когато се пусне климатроника. Иначе този проблем го имаше и когато пусне перката за охлаждане но вече при нея няма проблем незнам каде да търся проблема .Мисля че проблема си остава в дроселовата клапа и моторчето няма вече друг варианткато му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар