Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна дросел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна дросел

    Колеги понеже имах проблем с стъпковото моторче Фиат Браво 1.6 16в. 99г. 103 коня Та понеже имах проблем с МПС трябваше да смена цялата дроселова клама и сега стана интересно колата си е.... м.... държи обороти 1500-1800 постоянно ги мени моторчето е на дросела + ТПС май има 2 букси на клапата колата е с пластмасовите колектори от какво може да е проблема? Благодаря предварително
    като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

    #2
    След смяната мисля че трябва да откачиш акомулатора за малко и като го вържеш и дадеш на контакт моторчето ще си нагласи позицията,другия вариант ,който при мен се е случвал е няколко паления и изфорсирания и то си отива на правилана позиция.

    Коментар


      #3
      Не става така пробвахме няколко пъти и няколко начина за адаптация.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Според мен варянта е с фиат екоскан щото може да има вече натрупани грешки и да не разпознава новия дросел беше откачен акумолатора нестава после върнах стария дросел работата остана същата и затова ме навежда на мисълта че трябва да се трият грешки
        като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

        Коментар


          #5
          Сега свалих всичко дросел маркучи смених всички скоби с нови хубави намазах оплатнението с силикон завих дросела и всички маркучи с нови скоби и запалих колата от началото държеше 1000 оборота като студена и после почна пак да прави същите магарий вече незнам кво да напрявя та въпроса ми е към колеги дето са имали този проблем как се адаптира този дросел. С фиат екоскан компа ли се ресва или се правят настройки някакви няма извадени маркучи. Всичко си е на мястото Благодаря предварително на съветите
          като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

          Коментар


            #6
            С компютър може да се рестартира адаптацията. Аз лично ползвам VISA, сигурно и с екускан става.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Ако си с IAW 49F ще го закачиш компа с МултиЕкуСкан , ако е преди 99г няма да ти свърши работа.Пипали ли сте винта на дросела и да не се опитвате да адаптирате с работа на газ?
              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

              Коментар


                #8
                Nikolow написа:
                Ако си с IAW 49F ще го закачиш компа с МултиЕкуСкан , ако е преди 99г няма да ти свърши работа.Пипали ли сте винта на дросела и да не се опитвате да адаптирате с работа на газ?
                Не сме пипали винта и жилото не сме пипали само смяна на дросела комплект с стъпково нали е на дросела да колата е 99 г. Казаха че кат се кара 40км. Се адаптира и това пробвах вече 55км. И не става
                като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                Коментар


                  #9
                  Какъв беше проблема със стъпковото , дали не е било нещо друго а ти да си набедил него и проблема да си е останал.Не че нещо но и аз така вземах ново стъпково при здраво старо защото много бързах и после се оказаха други нещата.
                  FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                  Коментар


                    #10
                    Nikolow написа:
                    Какъв беше проблема със стъпковото , дали не е било нещо друго а ти да си набедил него и проблема да си е останал.Не че нещо но и аз така вземах ново стъпково при здраво старо защото много бързах и после се оказаха други нещата.
                    Правеше тези симптоми държеше 1500 като загрее ама от време на време
                    като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                    Коментар


                      #11
                      При направената адаптация колата продължава да си прави същите магарий направихме диагностика ресетнахме компа смяна на кабелибобина , смяна на мап сензор,тест на стъпково и тпс, (кабели и бобинаи мап)от работеща кола същия двигател и не става и не става колата не прави грешки. Съарите кабели проверени здрави са замерени детонационен наред топлинен наред ламбда наред и колата като загрее и започва стрелката на ъемперетурата е на средата. Единствените съмнения остават от компа на газта колата е с газов инжекцион powe jet щото на диагностиката показва как инжекторите застават на 0000000 един след друг изгасват. Моля за помощ колеги благодаря предварително!!!
                      като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                      Коментар


                        #12
                        При направената адаптация колата продължава да си прави същите магарий направихме диагностика ресетнахме компа смяна на кабелибобина , смяна на мап сензор,тест на стъпково и тпс, (кабели и бобинаи мап)от работеща кола същия двигател и не става и не става колата не прави грешки. Съарите кабели проверени здрави са замерени детонационен наред топлинен наред ламбда наред и колата като загрее и започва стрелката на ъемперетурата е на средата. Единствените съмнения остават от компа на газта колата е с газов инжекцион powe jet щото на диагностиката показва как инжекторите застават на 0000000 един след друг изгасват. Моля за помощ колеги благодаря предварително!!!
                        като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                        Коментар


                          #13
                          zelenilkata написа:
                          При направената адаптация колата продължава да си прави същите магарий направихме диагностика ресетнахме компа смяна на кабелибобина , смяна на мап сензор,тест на стъпково и тпс, (кабели и бобинаи мап)от работеща кола същия двигател и не става и не става колата не прави грешки. Съарите кабели проверени здрави са замерени детонационен наред топлинен наред ламбда наред и колата като загрее и започва стрелката на ъемперетурата е на средата. Единствените съмнения остават от компа на газта колата е с газов инжекцион powe jet щото на диагностиката показва как инжекторите застават на 0000000 един след друг изгасват. Моля за помощ колеги благодаря предварително!!!
                          Мойта правеше такива номера сама се форсираше от около 2000 до 5000 об. Оказа се че щуцера който са навили тъпите газаджии не е добре навит и смуче въздух оттам (при теб може и от друго място да е). Освен това се беше скапал и дросела. Сега съм с дросел от фиат (аз съм с либра) и вакума на ГИ-то е закачен на фабричния изход на колектора и колата работи много добре.
                          . . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
                          Lancia Lybra SW 1.6 16V
                          Fiat Bravo 1.6 16V

                          Коментар


                            #14
                            Да обясня по подробно. Колегата е написал какво сме проверили. Към това ще добавя че бензиновото еку беше с недовкарана докрай букса(долната) и незатегнато. Проверихме всичко в рамките на възможното за дърпане на въздух включително и пръскане с ацетонов спрей(няма смучене) ,направих тест на стъпковото двигателче с ФЕС прави си го както трябва. Фес не записва никакви грешки ,като гледаме инжекторните времена когато почнат да играят оборотите и падат до 0 мс т.е. като че ли остават без ток за момент,но ги редува . Сега последно работи без ядове докато включи перката, като другото което забелязах вчера е че като включи охлаждането честотата на менене на оборотите се увеличава. Алтернатора зарежда 14.2 волта ,като се включи перката пада на 13,7 ,при палене акомулатора пада до 10,5 -11 волта. Компютъра има маса премерена е с мултицет. Съмнението ми е за проблем в газовото еку Ако някой има идеи?
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              Колата вече влиза в някакъв режим започна да мени обороти когато се пусне климатроника. Иначе този проблем го имаше и когато пусне перката за охлаждане но вече при нея няма проблем незнам каде да търся проблема .Мисля че проблема си остава в дроселовата клапа и моторчето няма вече друг вариант
                              като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                              Коментар

                              Working...
                              X