Здравейте.От две години имам проблем с колата Brava 1.6 пластмасов колектор,който започва да се задълбочава.Обяснявам за какво става дума.След като времето се затопли и температурите минат над 10 гр.колата започва сутрин да пали по трудно и не иска да си стабилизира сама оборотите.Като чукна малко педала за газта оборотите се оправят но докато затворя вратата на гаража започват да падат и колата почва да припуква в изпускателният колектор.Бутвам пак педала на газта и всичко се оправя.Зимата при ниски температури няма никакъв проблем.Пали лесно и си държи нормално оборотите,колкото по топло става,толкова по се задълбочава проблемът.Вървежът и разходът са си нормални.За информация има ГИ Фобос но и преди да се сложи проблемът си съществуваше но просто беше по слабо проявен.Насочил съм се към нещо но искам да сондирам мнения и тогава да започна да правя проби и грешки.Диагностика не е правена по простата причина че няма кой да я направи а и имам особено мнение за ровенето в компа на колата.Очаквам идеи къде да търся проблемът.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при първоначално запалване
Collapse
X
-
Това че и преди да сложиш ГИ е имала проблем може да означава много неща. Относно ровенето в екуто на колата- няма какво да и стане, бъди спокоен.Като начало диагностика и ресет и адаптация на екуто. След това покарай само на бензин, ако проблема не се появи , карай и на газ. Ако след това обаче проблема се появи отново следва пак адаптация и ресет на бензин и нови настройки на фобосчето. Преди обаче да тръгнеш да правиш нови настройки на фобос-а никакво каране на газ ! В противен случай всички усилия и време отиват на вятъра.Аз имах идентични проблеми , дори колата не можеше да потегли като хората. Препоръчвам да не бързаш да сменяш нищо, а първо да направиш тази процедура.Ако след адаптация и ресет пак почнеш да караш на газ (без да си направил настройките на газ) колата ще се омаже пак.Ако проблема остане и след каране само на бензин едва тогава тръгвай да сменяш и човъркаш. От различни "майстори" минах през 2 пъти чистене на инжектори, през смяна на свещи, кабели и какво ли още не и накрая нищо, накрая сам я оправих.Имай предвид , че този мотор запушва много трудно инжектори, моите след каране на газ около 60 000 км не бяха запушени изобщо.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар