Здравейте колеги.Вчера преди да се прибера в София,Стилото взе да бръмчи като състезателен автомобил съпроводено от дрънчене някъде под двигателя.Като паркирах пред блока установих че дигателят се клати напред назад и клатенето идва от този тампон на снимката.Следствие на вибрацийте обаче ми се е скъсала или развила връзката на втората снимка и оттам ми изпадна ето тази гарнитура.Проблема е че незнам как е било захванато.Ако е със шпилки те сигурно са се скъсали и това как може да се оправи.Ако някой ми назове поименно частите които трябва да закупя от снимките че не съм много наясно и колко парички да си приготвя за труд.Ако може да ми препоръчате сервиз в който ще ми направят читаво колицата че много си я обичам. Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с един от тампоните на двигателя Fiat Stilo
Collapse
X
-
kluchar, кажи какъв е курса на рублата към лева, поне за ориентир. Но не ми пращай линкове.Иначи, на твойте схеми като гледам, на втората виждам такъв детаил с №9. Дифтунг ли е правилното име? И се стяга с ГАЙКА M8.Ако искаш, колега Tiok, да залегна сега под Стилото и да разгледам, снимам?Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Колега FGRC, чест и почитания, но някак си не ми звучи много технически издържано да отидеш в магазина и да кажеш: "Трябва ми "гарнитурата на първия фланец под двигателя"".А за тези шпилки... Няма ли да стане обикновен болт? Побългаряване демек. Или стругар да ги изработи. По резбата на гайката. Пък може да ги има в магазина. Знам ли?Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
той човека го е казал даже правилно-гарнитура за първия фланец на изпускателната система(намира се отдолу непосредствено след мотора).за да я побългариш ще трябва да смъкнеш и горната част и да разпробиеш отворите,след което слагаш нови болтове и им капваш отгоре главите,за да не превъртат.гледай болтовете да са качествени,а не кашкавалени
Коментар
-
Ако тампоните са здрави двигателя нама никакъв ход, дори чаша с кафе можеш да държиш отгоре и няма да се разлее.Това дето го е показал колегата много ми прилича на лещата която замества меката връзка, обикновенно точно там се разбива при вибриращ мотор.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Проблемите са решени.Тампонът се сменя супер лесно развиват се болта който играе ролята на ос и болта държащ тампона и той излиза назад.Нищо не се подпира действа се свободно.За гарнитурата на фланеца,се избиват остатъците от шпилките на топъл мотор и се заменят с болтове М8.Гарнитурата може да се ползва същата понеже е от три слоя метал и няма какво да и се повреди,само трябва да се намаже с паста за всеки случай.Цялата процедура на мен ми отне около час.Това е,дано съм полезен на някой колега със същите проблеми.Fiat Tipo 1.4ie 1993 EX
Fiat Stilo 1.6 16V 2003
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар