Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шайба на климатик - пунто 1,8 ХГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шайба на климатик - пунто 1,8 ХГТ

    Колеги помагайте, че го закъсах.Проблема е следния, доста кофти звук взе да се чува от към ролките на пистовия ремък, триене, пукане, свирене и днес свалих ремъка да видя какво става. Оказа се, че всички ролки са перфектни, но ролката /шайбата/ на климатика през, която минава ремъка стърже здраво.Питането ми е, може ли да се смени само тая шайба или отивам на вариант цял климатик втора ръка, че нов не ми се мисли какви са цифрите.След малко ще мръдна до някой магазин за авточасти да видя как им излиза тая шайба /ролка/, дано да се прибера до София и да не хвърля някъде ремъка, че незнам ....Поздрави.
    punto HGT

    #2
    1во си сложи къс ремък, за да караш без климатик и после кажи какъв е компресора.Сменяш лагера и пей сърце, осен ако не ти хареса вървежа с 1ролка/шайба въртяща се по-малко
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Лагерите, които са в компресора са NSK.аз си купих такива от официален вносител в БГ, но за генератер, защото такива ми трябваха.
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #4
        Гаранция в момента вървежа е една идея по слаб, заради тая кофти шайба, сигурно спъва и товари мотора в момента.Значи трябва да го сваля целия компресор и да го дам за ремонт така ли ?? на място има ли вариант да се ремонтира, че ако трябва да се разкача сигурно и фреона ще трябва да се тегли на стенд ??По късия ремък как мога да го видя като номер и т.н., слагането по същия начин ли е както с по дългия, просто не минава през шайбата на климатика ??Къде пише какъв модел е климатика, че поне докато свалях ремъка не видях нищо или по скоро не съм обърнал внимание ??
        punto HGT

        Коментар


          #5
          Ами на стилото не свалях компресора, само шайбата, ама на пунтото не знам.Размер на "късия" ремък не мога да ти дам също.Лагера е много евтин, но си търси майстор дето е сменял вече, че да няма фалове
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Екстра, добре че се ремонтира, че ако трябваше да търся друг компресор щеше да е мътна и кървава.Другата седмица като го сменя ще пиша дали колата е качила 10-тина кончета Благодаря за помоща
            punto HGT

            Коментар


              #7
              Днес лагера беше сменен, аз си мислех че единственото японско нещо по тая кола е ЕКУ-то, но се оказа, че има и други японски части в нея Горкия посинял е целия, отделно, че и сачмите нещо са станали кът , ето снимки Сложен е лагер NSK и сега се чува само вариатора и гърнето Благодаря на отзовалите се :D
              punto HGT

              Коментар


                #8
                didich написа:
                Днес лагера беше сменен, аз си мислех че единственото японско нещо по тая кола е ЕКУ-то, но се оказа, че има и други японски части в нея Горкия посинял е целия, отделно, че и сачмите нещо са станали кът , ето снимки Сложен е лагер NSK и сега се чува само вариатора и гърнето Благодаря на отзовалите се :D
                при смяната на лагера фреонът източва ли се от системата?
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар


                  #9
                  Не, нищо не е източвано
                  punto HGT

                  Коментар

                  Working...
                  X