Колеги помагайте, че го закъсах.Проблема е следния, доста кофти звук взе да се чува от към ролките на пистовия ремък, триене, пукане, свирене и днес свалих ремъка да видя какво става. Оказа се, че всички ролки са перфектни, но ролката /шайбата/ на климатика през, която минава ремъка стърже здраво.Питането ми е, може ли да се смени само тая шайба или отивам на вариант цял климатик втора ръка, че нов не ми се мисли какви са цифрите.След малко ще мръдна до някой магазин за авточасти да видя как им излиза тая шайба /ролка/, дано да се прибера до София и да не хвърля някъде ремъка, че незнам ....Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шайба на климатик - пунто 1,8 ХГТ
Collapse
X
-
Гаранция в момента вървежа е една идея по слаб, заради тая кофти шайба, сигурно спъва и товари мотора в момента.Значи трябва да го сваля целия компресор и да го дам за ремонт така ли ?? на място има ли вариант да се ремонтира, че ако трябва да се разкача сигурно и фреона ще трябва да се тегли на стенд ??По късия ремък как мога да го видя като номер и т.н., слагането по същия начин ли е както с по дългия, просто не минава през шайбата на климатика ??Къде пише какъв модел е климатика, че поне докато свалях ремъка не видях нищо или по скоро не съм обърнал внимание ??punto HGT
Коментар
-
Днес лагера беше сменен, аз си мислех че единственото японско нещо по тая кола е ЕКУ-то, но се оказа, че има и други японски части в нея Горкия посинял е целия, отделно, че и сачмите нещо са станали кът , ето снимки Сложен е лагер NSK и сега се чува само вариатора и гърнето Благодаря на отзовалите се :Dpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Днес лагера беше сменен, аз си мислех че единственото японско нещо по тая кола е ЕКУ-то, но се оказа, че има и други японски части в нея Горкия посинял е целия, отделно, че и сачмите нещо са станали кът , ето снимки Сложен е лагер NSK и сега се чува само вариатора и гърнето Благодаря на отзовалите се :DФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар