Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.4 80к.с. губи мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво 1.4 80к.с. губи мощност

    Здравейте някой срещал ли се е със следният проблем на Фиат Браво 1.4 80к.с. а именно: при подаване на газ забива и губи мощност.В нанагорнище въобще няма сила да катери, колата е на газ и безнин и на двете е същото.Проверено е клапани, повдигачи, замерена е компресия и си има нормално, проверен е разпределителен вал, сменяни са гърнета и е свалян катализатора и пак същото.При набиране колата забива губи мощност и започва да тресе двигателят на 500 оборота, изчиства след малко и пак се повтаря но най вече когато катери и загрее нормално.Колата няколко птъи е закачана на елкомп и не дава никакви грешки.Моля някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да сподели.
    ----------------------------------------------------------------------------
    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

    #2
    Остави я без ток за 1 час примерно.После свържи клемите запали я на безнин без да докосваш педала за дроселовата клапа.След това я разходи малко на бензин и пиши какво се е случило.ТПС мисля ,че прави проблеми.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Остави я без ток за 1 час примерно.После свържи клемите запали я на безнин без да докосваш педала за дроселовата клапа.След това я разходи малко на бензин и пиши какво се е случило.ТПС мисля ,че прави проблеми.
      Как да не се докосва педала на дроселовата клапа , да не се подава газ при запалване и да поработи така на място без да се пипа педала след което да се покара малко ли?
      ----------------------------------------------------------------------------
      Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
      ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
      ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

      Коментар


        #4
        Да
        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

        Коментар


          #5
          Това е така наречената адаптация. Хубаво е да работи до завъртане на перката и след това да се покара на бензин без екстремни ситуации.
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            Здравейте колеги, направихме въпросната процедура но няма никаква промяна.Също така искам да спомена че има откачена жичка от компютърът на колата за да се рестартира компютърът след всяко гаснене на колата и да изчиства грешките.Има малка промяна след като бяха свалени повдигачите и накиснати в нафта и корселин и на менгеме бяха притиснати няколко пъти и ми се струва че са твърди.Възможно ли е проблема да е от повдигачите в смисъл да не затваря или да не отваря някой от тях а не тропат нито клапани нито повдигачи.Също така ако проблема е в дросела или датчика на дросела няма ли да бъде показана грешката тъй като няколко пъти е закачана на елкном преди да и отрежат жичката която да рестартира компютърът и никога не е давала грешка.Също така искам да използвам темата за да попитам за моето пунто 1.1 95г.Преди около 2 седмици сменях гарнитура на главата, шлайф, гумички на клапани и стана като нова но: в началото се появи едно почукване от двигателя когато я запаля но след 30 сек-1 мин изчазваше, от 3 дни това почукване се появи за постоянно и доста се усили звукът щом го чувам вътре по време на движение, не изчезва нито при ниска нито при висока скорост, нито на студена нито за загряла кола.Иначе колата си върви префектно както никга до сега но това почукване се появи.Преди никога не го е имало.Също така на 2 клапана се прави пасване с рейбероване.Разпределителният вал е в перфектно състояние , пуловете на повдигачите също.Масолто е М10Д , преди само с такова карах поради факта че гореше на 1000 км/литър но сега искам да засеча как е и ще го сменям скоро с друго.За сега не пипа грам нито пуши отзад.Ето това предствлява като на въпросният клип(не е моята кола но е същото) - http://www.youtube.com/watch?v=gC8Ap...ature=youtu.be
            ----------------------------------------------------------------------------
            Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
            ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
            ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

            Коментар


              #7
              Колега има ли някакво развитие с твоя проблем?Имам предвид проблема с Бравото.
              Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

              Коментар


                #8
                hifi_stereo написа:
                Колега има ли някакво развитие с твоя проблем?Имам предвид проблема с Бравото.
                Не колега, няма развитие все още.
                ----------------------------------------------------------------------------
                Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                Коментар


                  #9
                  проблема звучи като бедна смес...това се получава най-често на газ като намаля притока на гориво колата почва да бучи при натискане на педала на газта....на високите обороти умира драстично....а на празен ход колата се тресе на около 600-700 оборота.....незнам дали имаш газ май не прочетох някаъде да имаш газ....но обърни внимание на дюзата на моноинжекцията и ламбда сондата....може дюзата да се е позапушила иди да ти я изчистят не е скъпо....също съм забелязъл, че при проблеми с ламбда сондата не записва грешка при диагностика...просто ти казва дали е "ленива" сондата или работи нормално...някои диагностични програми показват и графика на ламбда сондата....ако не намириш такива диагностики в някои сервизи към диагностични стенд имат осцилоскопи...накарай ги да ти закачат сондата на осцилоскопа....сигнала трябва да е в диапазона 0.2-0.9 волта а по форма сигнала трябва да е близък до "правоъгълен сигнал с почти равни паузи между импулсите така знам поне аз...моля някой да ме поправи ако греша но мисля поне според ауто дата е така....свали си свещите и ги виж дали са черни...ако са черни има проблем с горенето....ако са черни свещите почни от кабелите...кабелите също могат да се закачат на осцилоскоп аз така си хванах моите че са заминали когато ми правеше магарии колата....осцилоскопа ще ти изкара 4 графики всички трябва да са еднакви да за да са наред кабелите...тази която е с по ниски пикове значи на този цилиндър няма добро подаване на искра....това от мен успех
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                  Коментар

                  Working...
                  X