Здравейте колеги всичко започна преди 4 дни, свалихме старя ангренажен ремък , и решихме да сменим хидравличните повдигачи защо много тракаше .Сложихме новите повдигачи , зацепихме валовете с пети зглобихме всичко както трябва , сложихме новия ангренажен комплект, всичко сглобихме както трябва .И когато решихме да запалим колата , започна да върти но не искаше да запали , първото което погледнахме бяха бубините, оказа се че няма искра , плюса и минуса го има , но няма импулса , и логично че няма искра на бубината.Днес установихме , че няма ток и на дюзите.Сензора на коляновият вал го проверихме и се оказа че си работи. Мина и на диагностика, и показа , че всичко е наред, и няма никакви грешки.Фабричният имобилайзер е премахнат напълно защото си бях загубила оригиналният ключ и го пратих на една Софийска фирма която се занимават само с това .Някои има ли идея какво може да е станало и къде да търся проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не иска да запали след смяна на ангренаж Fiat Marea 1.8
Collapse
X
-
По Принцип ако е прескочила зъб не трябва ли да запали , възможно ли е от това да са се загубило тока на дюзите и бубините?Забравих да отбележа ,че я зацепвахме с пети за Lancia Lybra 1.8i 16V ако има някакво значение.Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion
Коментар
-
Първо фазовия сензор набедихме, но един познат има алфа 1,8 и гледахме стойностите на този на алфата, и на този които е на Фиата и дава едно и също и на двата.Следващото което беше комутатора, буксата си е на място. Не знам дали е възможно въпросният датчик да се зацапа, и ако е заминал на диагностиката нямаше ли да ми даде като грешка?Защото днес два пъти и правихме диагностика , с два различни софтуера , и показва, че двигателя е изправен.Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion
Коментар
-
Ок утре ще направя тест.и валоветеНо най интересното е , че преди да свалим старият ремък , и валовете колата тиктакаше като часовник , палеше от половин оборот, а нищо друго не сме пипали освем валовете и ангренажния ремък .Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion
Коментар
-
понякога така става-пипаш едно ,а се разваля друго и човек упреква себе си ,а то не е така.ако валовте не са зацепени правилно ,че чак да не пали ще усетиш и разлика във шума при въртене на стартер.как сте проверявали фазовия датчик без осцилоскоп.не съм силен в електрониката,но това е най-сигурния начин за да гопровериш.също така пиши махали ли сте зъбните колелета от валовете и .ако да -как сте ги сложили.имаш искра,ама кога се подава тази искра е важно.абе въобще много неща може да са ,но все пак са поправими.успех в ремонтите
Коментар
-
Петите за либра и мареа с 1.8 двигател са различни. Самите валове са различни, от там и петите. Но тока няма как да избяга от неправилно зацепени валове."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар