Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не иска да запали след смяна на ангренаж Fiat Marea 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не иска да запали след смяна на ангренаж Fiat Marea 1.8

    Здравейте колеги всичко започна преди 4 дни, свалихме старя ангренажен ремък , и решихме да сменим хидравличните повдигачи защо много тракаше .Сложихме новите повдигачи , зацепихме валовете с пети зглобихме всичко както трябва , сложихме новия ангренажен комплект, всичко сглобихме както трябва .И когато решихме да запалим колата , започна да върти но не искаше да запали , първото което погледнахме бяха бубините, оказа се че няма искра , плюса и минуса го има , но няма импулса , и логично че няма искра на бубината.Днес установихме , че няма ток и на дюзите.Сензора на коляновият вал го проверихме и се оказа че си работи. Мина и на диагностика, и показа , че всичко е наред, и няма никакви грешки.Фабричният имобилайзер е премахнат напълно защото си бях загубила оригиналният ключ и го пратих на една Софийска фирма която се занимават само с това .Някои има ли идея какво може да е станало и къде да търся проблема?
    Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
    Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

    #2
    Избягала с някой друг зъб,не е зацепена правилно..
    Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
    Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp

    Коментар


      #3
      По Принцип ако е прескочила зъб не трябва ли да запали , възможно ли е от това да са се загубило тока на дюзите и бубините?Забравих да отбележа ,че я зацепвахме с пети за Lancia Lybra 1.8i 16V ако има някакво значение.
      Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
      Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

      Коментар


        #4
        Много е вероятно при вадене на валовете да сте прецакали фазовия сензор който се намира на изпускателния вал.Може да се е откачил и снопа кабели от бобините който отива в комутатора.Петите са без значение в случая.

        Коментар


          #5
          Първо фазовия сензор набедихме, но един познат има алфа 1,8 и гледахме стойностите на този на алфата, и на този които е на Фиата и дава едно и също и на двата.Следващото което беше комутатора, буксата си е на място. Не знам дали е възможно въпросният датчик да се зацапа, и ако е заминал на диагностиката нямаше ли да ми даде като грешка?Защото днес два пъти и правихме диагностика , с два различни софтуера , и показва, че двигателя е изправен.
          Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
          Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

          Коментар


            #6
            Възможно ли е компютъра да е заминал, какви са признаците , на копютър които не работи.
            Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
            Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

            Коментар


              #7
              Направете тест на дюзите и бубините една по една през диагностика и сподели резултата...
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #8
                Ок утре ще направя тест.и валоветеНо най интересното е , че преди да свалим старият ремък , и валовете колата тиктакаше като часовник , палеше от половин оборот, а нищо друго не сме пипали освем валовете и ангренажния ремък .
                Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
                Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

                Коментар


                  #9
                  понякога така става-пипаш едно ,а се разваля друго и човек упреква себе си ,а то не е така.ако валовте не са зацепени правилно ,че чак да не пали ще усетиш и разлика във шума при въртене на стартер.как сте проверявали фазовия датчик без осцилоскоп.не съм силен в електрониката,но това е най-сигурния начин за да гопровериш.също така пиши махали ли сте зъбните колелета от валовете и .ако да -как сте ги сложили.имаш искра,ама кога се подава тази искра е важно.абе въобще много неща може да са ,но все пак са поправими.успех в ремонтите

                  Коментар


                    #10
                    Махахме зъбните колела , днес ще ги снимам как сме ги сложи.
                    Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
                    Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

                    Коментар


                      #11
                      Петите за либра и мареа с 1.8 двигател са различни. Самите валове са различни, от там и петите. Но тока няма как да избяга от неправилно зацепени валове.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        колега, да не сте развили някоя маса от мотора и да сте забравили да я сложите после
                        Брава 1.6

                        Коментар


                          #13
                          Колеги разрешихме проблема, оказа се не зацепен колянов вал, зацепихме всичко на ново и колата запали.
                          Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
                          Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

                          Коментар


                            #14
                            Ако е с петите за либра... ходи на проверка някъде, с ПРАВИЛНИТЕ пети!
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              Викнах един майстор той си носеше пети и я презацепи правилно , колата работи нормално.Ще мине и диагностика тия дни.
                              Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
                              Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

                              Коментар

                              Working...
                              X