Колеги темпрата 1.6моно днес на бензин не поиска запали , помпата си работи до моноинжекциона стига бензин , откачвах маркуча . Та може ли дюзичката да е изгоряла или да се е запушила ? защото не иска и да припалва на бензин , като капна малко от горе на дросела си пали иначе
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за моноинжекцион :)
Collapse
X
-
dinko7804 написа:най- вероятно инжектора ти се е запушил но все пак провери имаш ли захранване ако имаш тогава ти е инжектора със сигурност направи това а после ще видимFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
fuel injekcion написа:dinko7804 написа:най- вероятно инжектора ти се е запушил но все пак провери имаш ли захранване ако имаш тогава ти е инжектора със сигурност направи това а после ще видим>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:fuel injekcion написа:dinko7804 написа:най- вероятно инжектора ти се е запушил но все пак провери имаш ли захранване ако имаш тогава ти е инжектора със сигурност направи това а после ще видимFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
pecata написа:Тея моноинжекциони на Бош са калпави за газификация.Като се кара само на бензин и се пали и гази на бензин дюзата се запушва от изпаренията на газта.Ако имаш напрежение на дюзата и релето работи то дюзата ти е за чистене.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Да такова е релето и единия кабел на дюзата минава през него . Тва че цъка не значи че работи Пробвай без релето проследи кабелите и ги вържи без реле и включи на бензин и опитай да запалиш. Ако запали , знаеш кое е за смяна. По принцип поне при мен моята помпа върти редовно бенза през дюзата макар че работи на газ , просто релето прекъсва веригата на инжектора и той не може да пръска. Не виждам какво може да се запуши .Свали връщащия маркуч и виж връща ли бенз към резрвоата(не очаквай налягането да е голямо при връщането) Понеже има ниво регулатор които изпуска малко количесто бенз да се върне и тече слабо. ?Хчупих 3 инжектора от вадене и слагане , продухвах почиствах , 2 помпи сменях , и бях решил да търся 4ти инжектор , както ровичках видях че релето не затваря ... Макар че цъкаше, беше клеясало ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Да такова е релето и единия кабел на дюзата минава през него . Тва че цъка не значи че работи Пробвай без релето проследи кабелите и ги вържи без реле и включи на бензин и опитай да запалиш. Ако запали , знаеш кое е за смяна. По принцип поне при мен моята помпа върти редовно бенза през дюзата макар че работи на газ , просто релето прекъсва веригата на инжектора и той не може да пръска. Не виждам какво може да се запуши .Свали връщащия маркуч и виж връща ли бенз към резрвоата(не очаквай налягането да е голямо при връщането) Понеже има ниво регулатор които изпуска малко количесто бенз да се върне и тече слабо. ?Хчупих 3 инжектора от вадене и слагане , продухвах почиствах , 2 помпи сменях , и бях решил да търся 4ти инжектор , както ровичках видях че релето не затваря ... Макар че цъкаше, беше клеясало ...FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
slav4o_vt написа:Премери на омметър има ли някакво съпротивление между двете кабелчета дето излизат от дюзата. Другото е да подадеш 12 В там да видиш цъка ли Но само за момент. Бобинката едва ли е направена да издържа на постоянно 12 В.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:slav4o_vt написа:Премери на омметър има ли някакво съпротивление между двете кабелчета дето излизат от дюзата. Другото е да подадеш 12 В там да видиш цъка ли Но само за момент. Бобинката едва ли е направена да издържа на постоянно 12 В.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Това ти е ниво регулатора налягане на горивото (не го бараникай той си е реголиран заводско) представлява мембрана с клапичка и отгоре една пружина която я затиска. Идеята е следната Бенз помпата надува влиза в моното минава през инжектора и стига до тая мемрана на ниво регулатора тя задържа прави налягането на горивото по силно и пропуска част от бенза да мине през нея и да се върне обратно в резервоара. Общо взето има 2 релета едното ти прекъсва веригата на инжектора при работа на газ и инжектора не се отваря и безна си минва през него и се връща в резервоара. Другото пък ти отваря магнет вентила на газта и на испарителя и магнет ветнил според зависи. Бях се заиграл да си слагам 2 релета и да спирам и бенз помпата при работа на газ. Но ключа за газта осеща промените в товара и като накича повече от 1 реле не работи коректно.После го измислих с 3 релета като едното се явяваще главно за другите 2 ... Но в крайна сметка не го направих. Оставих помапта да си ми върти постоянно.Но трябва да имаш винаги бенз в резервоара щото ако върти без гориво прегрява и умира .... Горивото я охлажда. Като каза 3 релета някой може да се е зайграл с моята идея да спира помпата при работа на газ и затова да са 3 ...Едното главно>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Колеги днес стана малък гаф ! .. както си карах на газ колата изгасна и прозорци и всичко по таблото спря !... при вдигането на капака се видяха 2-кабелчета който отиват от изпарителя до реле (едно от 3-те) който бяха някак опрени на генерацията и стопени и явно дали на късо по чудо не се запалих .. вързах кабелите колата запали но прозорци и всички неща по таблото освен километража не работеха ( и лампата за маслото и акумулатора и дюзичката която се появява при контакт)... хубаво запалих и тръгнах и след 2км колата изгасна.. кабелите към релетата здрави ,но ми направи впечатление че при контакт не ми се появяваше една лампичка като дюзичка и след палене трябва да изгасне !... та прегледах бушоните под волана и бушона дето пише SERVICE беше изгорял ,а за него е хванат кабел който е за клапана на газта ... смених бушона и всичко си дойде ,ДАЖЕ НА БЕНЗИН ПОЧНА ДА СИ РАБОТИ .. явно бушона който май казва кога да пръска инжектора е бил леко изгорял и колата някак е хващала малко ток само за клапана на газта и затова само на газ е работила ... но има един проблем !!! тази лампа като дюзичка дето е която се появява при контакт и след палене трябва да изгасне ,както си карам някой път пресветне и колата прекъсне за момент .. от какво може да го прави това ? ( и на бензин и на газ го прави )FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар