Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за моноинжекцион :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за моноинжекцион :)

    Колеги темпрата 1.6моно днес на бензин не поиска запали , помпата си работи до моноинжекциона стига бензин , откачвах маркуча . Та може ли дюзичката да е изгоряла или да се е запушила ? защото не иска и да припалва на бензин , като капна малко от горе на дросела си пали иначе
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    най- вероятно инжектора ти се е запушил но все пак провери имаш ли захранване ако имаш тогава ти е инжектора със сигурност направи това а после ще видим

    Коментар


      #3
      dinko7804 написа:
      най- вероятно инжектора ти се е запушил но все пак провери имаш ли захранване ако имаш тогава ти е инжектора със сигурност направи това а после ще видим
      как да проверя инжектора има ли захранване ? ето снимка която намерих на същия .. инжектора е в центъра с 2-кабелчета на него над дросела нали ? Все си мисля че се е запушил с някой боклук ,защото последния път като я карах остана с много малко бензин и днес и сипах 7 литра близоо... може ли инжектора да се разглабя и да видя как е от вътре ? ( ако е това в средата над дросела ! )
      Прикачени файлове
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        fuel injekcion написа:
        dinko7804 написа:
        най- вероятно инжектора ти се е запушил но все пак провери имаш ли захранване ако имаш тогава ти е инжектора със сигурност направи това а после ще видим
        как да проверя инжектора има ли захранване ? ето снимка която намерих на същия .. инжектора е в центъра с 2-кабелчета на него над дросела нали ? Все си мисля че се е запушил с някой боклук ,защото последния път като я карах остана с много малко бензин и днес и сипах 7 литра близоо... може ли инжектора да се разглабя и да видя как е от вътре ? ( ако е това в средата над дросела ! )
        Колега не е запушен инжектора РЕЛЕТО което затваря веригата на инжектора при работа на бензин и прекъсва при газ си е заминало купи си ново 2 лева е ... И аз потроших доста нерви преди време Не вади инжектора ще плачеш после и само на старо ще го намериш или нов цял моноблок. Aко има проблем драскай на skype . Провери минвали бенз през изходния маркуч които връща в резервоара бакшиша.
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Fiat_Punto11 написа:
          fuel injekcion написа:
          dinko7804 написа:
          най- вероятно инжектора ти се е запушил но все пак провери имаш ли захранване ако имаш тогава ти е инжектора със сигурност направи това а после ще видим
          как да проверя инжектора има ли захранване ? ето снимка която намерих на същия .. инжектора е в центъра с 2-кабелчета на него над дросела нали ? Все си мисля че се е запушил с някой боклук ,защото последния път като я карах остана с много малко бензин и днес и сипах 7 литра близоо... може ли инжектора да се разглабя и да видя как е от вътре ? ( ако е това в средата над дросела ! )
          Колега не е запушен инжектора РЕЛЕТО което затваря веригата на инжектора при работа на бензин и прекъсва при газ си е заминало купи си ново 2 лева е ... И аз потроших доста нерви преди време Не вади инжектора ще плачеш после и само на старо ще го намериш или нов цял моноблок. Aко има проблем драскай на skype . Провери минвали бенз през изходния маркуч които връща в резервоара бакшиша.
          Колега имам 3-ето такива релета пред филтърната кутия и към 2 от тях ходят кабели от изпарителя и от моноблока ... тези ли са ? ноо като си натискам вътре копчето за минаване на газ-бензин клапана си цъка ,помпата си подкачва просто не впръсква инжекторчето ? найстина може ли тва реле да е ?
          Прикачени файлове
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            Тея моноинжекциони на Бош са калпави за газификация.Като се кара само на бензин и се пали и гази на бензин дюзата се запушва от изпаренията на газта.Ако имаш напрежение на дюзата и релето работи то дюзата ти е за чистене.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #7
              pecata написа:
              Тея моноинжекциони на Бош са калпави за газификация.Като се кара само на бензин и се пали и гази на бензин дюзата се запушва от изпаренията на газта.Ако имаш напрежение на дюзата и релето работи то дюзата ти е за чистене.
              Добре утре ще сменя релето и ще вида има ли ток до дюзата ,ама може ли да изгори самата дюза ? щото тя за 1-ден няма да се запуши тая дюза .. или ще за запуши ама па не чак напълно и ще припалва ! ... или няма ток до нея ..което май е това ,или е изгоряла ако е възможно
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #8
                Премери на омметър има ли някакво съпротивление между двете кабелчета дето излизат от дюзата. Другото е да подадеш 12 В там да видиш цъка ли Но само за момент. Бобинката едва ли е направена да издържа на постоянно 12 В.
                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                FIAT Punto sx 75 '94

                Коментар


                  #9
                  Да такова е релето и единия кабел на дюзата минава през него . Тва че цъка не значи че работи Пробвай без релето проследи кабелите и ги вържи без реле и включи на бензин и опитай да запалиш. Ако запали , знаеш кое е за смяна. По принцип поне при мен моята помпа върти редовно бенза през дюзата макар че работи на газ , просто релето прекъсва веригата на инжектора и той не може да пръска. Не виждам какво може да се запуши .Свали връщащия маркуч и виж връща ли бенз към резрвоата(не очаквай налягането да е голямо при връщането) Понеже има ниво регулатор които изпуска малко количесто бенз да се върне и тече слабо. ?Хчупих 3 инжектора от вадене и слагане , продухвах почиствах , 2 помпи сменях , и бях решил да търся 4ти инжектор , както ровичках видях че релето не затваря ... Макар че цъкаше, беше клеясало ...
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    Fiat_Punto11 написа:
                    Да такова е релето и единия кабел на дюзата минава през него . Тва че цъка не значи че работи Пробвай без релето проследи кабелите и ги вържи без реле и включи на бензин и опитай да запалиш. Ако запали , знаеш кое е за смяна. По принцип поне при мен моята помпа върти редовно бенза през дюзата макар че работи на газ , просто релето прекъсва веригата на инжектора и той не може да пръска. Не виждам какво може да се запуши .Свали връщащия маркуч и виж връща ли бенз към резрвоата(не очаквай налягането да е голямо при връщането) Понеже има ниво регулатор които изпуска малко количесто бенз да се върне и тече слабо. ?Хчупих 3 инжектора от вадене и слагане , продухвах почиствах , 2 помпи сменях , и бях решил да търся 4ти инжектор , както ровичках видях че релето не затваря ... Макар че цъкаше, беше клеясало ...
                    Бензин си качва и връща ! утре ще и видя релетата
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #11
                      slav4o_vt написа:
                      Премери на омметър има ли някакво съпротивление между двете кабелчета дето излизат от дюзата. Другото е да подадеш 12 В там да видиш цъка ли Но само за момент. Бобинката едва ли е направена да издържа на постоянно 12 В.
                      Що го съветваш да прави такива индянски изпълнения и да съкращава живота на инжектора ? Провери си релето и после бараникай ...Тея инжектори трудно се запушват или умират не не е рядкост и това да е. За съпортивление питах и аз преди отговор не ми беше даден ясен колко е .Но вероятно е малко понеже работи на импулси ... Чуваш ли при контакт бенза да шурти през ниво регулатора ? Как преминава
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Fiat_Punto11 написа:
                        slav4o_vt написа:
                        Премери на омметър има ли някакво съпротивление между двете кабелчета дето излизат от дюзата. Другото е да подадеш 12 В там да видиш цъка ли Но само за момент. Бобинката едва ли е направена да издържа на постоянно 12 В.
                        Що го съветваш да прави такива индянски изпълнения и да съкращава живота на инжектора ? Провери си релето и после бараникай ...Тея инжектори трудно се запушват или умират не не е рядкост и това да е. За съпортивление питах и аз преди отговор не ми беше даден ясен колко е .Но вероятно е малко понеже работи на импулси ... Чуваш ли при контакт бенза да шурти през ниво регулатора ? Как преминава
                        Не го знам къде е ниво регулатор ,ама бензин си тече като махна маркуча за влизане на бензин ,и като махна този за излизане си връща ?
                        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                        Коментар


                          #13
                          Това ти е ниво регулатора налягане на горивото (не го бараникай той си е реголиран заводско) представлява мембрана с клапичка и отгоре една пружина която я затиска. Идеята е следната Бенз помпата надува влиза в моното минава през инжектора и стига до тая мемрана на ниво регулатора тя задържа прави налягането на горивото по силно и пропуска част от бенза да мине през нея и да се върне обратно в резервоара. Общо взето има 2 релета едното ти прекъсва веригата на инжектора при работа на газ и инжектора не се отваря и безна си минва през него и се връща в резервоара. Другото пък ти отваря магнет вентила на газта и на испарителя и магнет ветнил според зависи. Бях се заиграл да си слагам 2 релета и да спирам и бенз помпата при работа на газ. Но ключа за газта осеща промените в товара и като накича повече от 1 реле не работи коректно.После го измислих с 3 релета като едното се явяваще главно за другите 2 ... Но в крайна сметка не го направих. Оставих помапта да си ми върти постоянно.Но трябва да имаш винаги бенз в резервоара щото ако върти без гориво прегрява и умира .... Горивото я охлажда. Като каза 3 релета някой може да се е зайграл с моята идея да спира помпата при работа на газ и затова да са 3 ...Едното главно
                          Прикачени файлове
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            Колега мерси много ,утре ще видя релетата
                            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                            Коментар


                              #15
                              Колеги днес стана малък гаф ! .. както си карах на газ колата изгасна и прозорци и всичко по таблото спря !... при вдигането на капака се видяха 2-кабелчета който отиват от изпарителя до реле (едно от 3-те) който бяха някак опрени на генерацията и стопени и явно дали на късо по чудо не се запалих .. вързах кабелите колата запали но прозорци и всички неща по таблото освен километража не работеха ( и лампата за маслото и акумулатора и дюзичката която се появява при контакт)... хубаво запалих и тръгнах и след 2км колата изгасна.. кабелите към релетата здрави ,но ми направи впечатление че при контакт не ми се появяваше една лампичка като дюзичка и след палене трябва да изгасне !... та прегледах бушоните под волана и бушона дето пише SERVICE беше изгорял ,а за него е хванат кабел който е за клапана на газта ... смених бушона и всичко си дойде ,ДАЖЕ НА БЕНЗИН ПОЧНА ДА СИ РАБОТИ .. явно бушона който май казва кога да пръска инжектора е бил леко изгорял и колата някак е хващала малко ток само за клапана на газта и затова само на газ е работила ... но има един проблем !!! тази лампа като дюзичка дето е която се появява при контакт и след палене трябва да изгасне ,както си карам някой път пресветне и колата прекъсне за момент .. от какво може да го прави това ? ( и на бензин и на газ го прави )
                              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                              Коментар

                              Working...
                              X